ضرورت طراحی لایت باکس تبلیغاتی در برندینگ

طراحی لایت باکس تبلیغاتی
نمونه کارهای طراحی تبلیغات محیطی

یکی از جذاب ترین و قدرتمندترین ابزارهای تبلیغاتی که می توانید برای بازاریابی و فروش بیشتر از آن استفاده کنید، استفاده از لایت باکس های تبلیغاتی است. لایت باکس های تبلیغاتی به شکل جعبه یا تابلو هستند و می توانید آن ها را در ابعاد دلخواه خود سفارش دهید. وجه تمایز این تابلو ها نسبت به نمونه های موجود در بازار، نوری است که از پشت به آن ها تابانده می شود.

طراحی لایت باکس تبلیغاتی، ایده ای جذاب برای جلب توجه مشتریان

اگر می خواهید مشتریان بیشتری را به برند خود متوجه کنید و ارتباط مؤثری با آن ها داشته باشید، باید در وهله اول از ابزارهای تبلیغاتی؛ مانند لایت باکس ها استفاده کنید. لایت باکس ها نمایشگرهای نورانی محسوب می شوند که شامل یک قاب حاوی یک پنل شفاف و یک یا چند منبع نور هستند و در بازار رقابتی امروز حرف اول به عنوان یک راهکار نوآورانه برای جلب مخاطب می زنند.

این تابلو های نورانی در ابعاد و اشکال مختلف و با توجه به نیاز شما و مشتریانتان طراحی می شوند. در حال حاضر طراحی لایت باکس های آلومینیومی رونق بیشتری نسبت به طراحی بنر استند رول آپ دارد؛ زیرا در این جعبه های جادویی از نورهای LED و SMD رنگی استفاده می شود که جذابیت آن را چند برابر می کند.

اگر می خواهید لایت باکس های تبلیغاتی به صورت حرفه ای طراحی شوند، بهتر است یک تیم گرافیکی متخصص را برای طراحی انتخاب کنید. معمولاً تیم های حرفه ای طراحی تابلو لایت باکس، طراحی پوستر تبلیغاتی و طراحی بیلبورد تبلیغاتی را نیز برای بهتر دیده شدن برند شما انجام می دهند.

مزایای استفاده از لایت باکس در تبلیغات

مزایای استفاده از لایت باکس در تبلیغات

لایت باکس ها عموماً در محیط های مختلف و برای تبلیغ محصولات، فروش یا ارائه پیشنهادهای ویژه مورد استفاده قرار می گیرند. احتمالا همه شما تاکنون لایت باکس ها را در راهروی پاساژهای تجاری یا در کنار جاده ها برای نمایش تبلیغات مشاهده کرده اید. البته فراموش نکنید که طراحی لایت باکس ها با طراحی استرابورد متفاوت است و نباید با یکدیگر اشتباه گرفته شوند. اگر می خواهید از مزایای زیر بهره مند شوید، همین امروز لایت باکس تبلیغاتی خود را سفارش دهید:
  • لایت باکس ها مصرف برق بسیار کمی دارند و هزینه اضافی به شما متحمل نمی کنند.
  • لایت باکس ها تأثیر بصری فوق العاده ای بر مخاطب دارند و نظر افراد را بلافاصله به خود جلب می کنند.
  • این ابزارهای تبلیغاتی با استفاده از باکیفیت ترین متریال ساخته می شوند و در برابر شرایط محیطی مختلف، مقاوم هستند.
  • لایت باکس ها انواع مختلفی؛ مانند لایت باکس آویز، لایت باکس مستقل با پایه، پنل لایت باکس دو طرفه و… دارند که می توانید با توجه به نیاز خود از آن ها استفاده نمایید.
  • نور داخل باکس ها به صورت یکسان پخش می شود و کمترین آسیب را به چشم می رساند.
  • ضخامت این باکس های تبلیغاتی بسیار کم است.
  • تبلیغاتی که داخل لایت باکس ها استفاده می شود، قابل تعویض است؛ درست برخلاف طراحی رول آپ نمایشگاهی که قابل تعویض نیست.
  توجه داشته باشید که قیمت طراحی لایت باکس نسبت به قیمت استند رول آپ نمایشگاهی بیشتر است؛ اما همانطور که ملاحظه کردید، مزایای آن در مقایسه با رول آپ ها بسیار بیشتر است. نکات مهم در طراحی لایت باکس تبلیغاتی

نکات مهم در طراحی لایت باکس تبلیغاتی

امروزه بسیاری از برندهای مطرح دنیا لایت باکس های تبلیغاتی را به عنوان یک روش مهم بازاریابی می دانند. طراحی لایت باکس ها هم قوانین و اصول خاص خود را دارد که برای رساندن شما به اهداف تبلیغاتی خود، باید در زمان طراحی رعایت شود.

  • لایت باکس ها باید در ابعاد مناسبی طراحی شوند. این ابعاد تا حد زیادی بسته به مکان استفاده از آن دارد. در فضاهای داخلی؛ مانند نمایشگاه ها بهتر است از ابعاد کوچک تر لایت باکس ها استفاده شود.
  • قواعد تایپوگرافی همانطور که در طراحی پاپ آپ نمایشگاهی اهمیت دارند، در طراحی لایت باکس تبلیغاتی نیز حائز اهمیت هستند. انتخاب فونت مناسب برای برجسته کردن محتوای لایک باکس تأثیر مهمی در اثرگذاری آن در ذهن مخاطب دارد.
  • توجه به قواعد رنگ شناسی و استفاده از رنگ های جذاب در لایت باکس، تأثیر زیادی بر برندسازی بصری یک تبلیغ دارد. توصیه می شود از رنگ های مکمل و شاداب و خنثی در کنار یکدیگر استفاده کنید تا تأثیر آن چند برابر شود.
  • بهتر است تصاویر نمایش داده شده بر روی لایت باکس، بهترین رزولوشن را داشته باشند. در این زمینه باید از تکنولوژی های چاپ جدید استفاده شود.
  • امکان آسان تغییر تصاویر و تعویض چاپ باید برای لایت باکس ها وجود داشته باشد.
  • بهتر است تیم های حرفه ای را برای طراحی لایت باکس و طراحی بسته بندی در تهران انتخاب کنید تا خیالتان از بابت کیفیت کار راحت باشد.
  نمونه طراحی لایت باکس تبلیغاتی  

نمونه طراحی لایت باکس تبلیغاتی

اگر می خواهید با نمونه های طراحی لایت باکس های تبلیغاتی آشنا شوید، می توانید ویدیو معرفی محصول که توسط رقبایتان تولید شده است را با دقت تماشا کنید. عموماً در این ویدیوها از لایت باکس های مختلف استفاده شده است که می توانید ایده های بسیار جذابی از آن ها دریافت کنید.

طراحان حرفه ای لایت باکس نمونه طراحی لایت باکس های مختلف را دارند و آن را به عنوان نمونه کار به شما نشان می دهند. شما می توانید با استفاده از آن ها و آنچه در ذهن خود دارید، یک لایت باکس فوق العاده جذاب و تبلیغاتی را طراحی کرده و با استفاده از آن به فروش بیشتر محصول یا خدمت خود کمک کنید. الهام گرفتن از طرح های موجود در شبکه های اجتماعی مختلف نیز می تواند در این زمینه به شما کمک کند.

  جمع بندی

امروزه روش های بازاریابی و تبلیغات بسیار گسترش یافته اند. هر چه در زمینه تبلیغات خلاقیت بیشتری به خرج دهید، مشتریان بیشتری را برای خرید محصولات شما جلب می شوند. لایت باکس های تبلیغاتی از جمله کاربردی ترین ابزارهای تبلیغاتی هستند که در سال های اخیر مورد توجه بسیاری از شرکت ها و برندهای معروف قرار گرفته اند.

لایت باکس ها انواع مختلفی دارند و با توجه به نیاز مشتریان طراحی و تولید می شوند. امروزه تیم های طراحی بسیاری، طراحی لایت باکس ها را انجام می دهند که می توانید با توجه به سابقه کاری و دیدن نمونه کارهای هر تیم، بهترین تیم گرافیک را برای طراحی لایت باکس خود انتخاب کنید. با طراحی یک لایت باکس جذاب و خلاقانه می توانید راهی به سوی فروش بیشتر و ثروتمند شدن بردارید.

امتیاز دهید

مطالب مشابه