اهمیت تیزر تبلیغاتی کافه و رستوران + ایده های جدید

تیزر تبلیغاتی کافه و رستوران
نمونه کارهای ساخت تیزر تبلیغاتی

رد شدن از کنار یک تابلو تبلیغاتی یا تصویر در اینترنت مربوط به غذا بسیار ساده‌تر از یک ویدیوی جذاب است. مردم بدون شک عاشق دیدن رنگ و لعاب غذاهای مختلف هستند و یک تیزر تبلیغاتی حرفه‌ای می‌تواند‌ اشتهای آنها را به شدت تحریک کند. امروزه با گسترش شبکه‌های اجتماعی، ساخت تیزر تبلیغاتی بیش از هر زمان دیگری محبوب شده است.

بر اساس یک نظرسنجی از وبسایت Brightcove، حدود 76 درصد افراد بیان کردند که با دیدن تیزر تبلیغاتی کافه و رستوران برای صرف غذا یا نوشیدنی به آن کافه رستوران مراجعه کرده‌اند. این آمار نشان می‌دهد که چگونه بازاریابی ویدیویی می‌تواند‌ به جذب مشتری بیشتر و فروش بالاتر کمک کند. در این مقاله از «استودیو فهار» در مورد مزایای ساخت کلیپ تبلیغاتی کافه رستوران صحبت می‌کنیم.

مزایای ساخت تیزر تبلیغاتی کافه و رستوران

ترکیب منحصر به فرد صدا، تصویر و موسیقی برای بینندگان بسیار چشم نواز است. تیزرهای تبلیغاتی نه تنها مخاطبان را جذب می‌کنند، بلکه نسبت به سایر اشکال رسانه‌ای به یاد ماندنی‌تر هستند. اگر کسی ویدیویی در مورد رستوران شما دیده باشد، دفعه بعد که به دنبال جایی برای صرف غذا باشد، رستوران شما را به خاطر خواهد آورد. پس ساخت تیزر تبلیغاتی رستوران می‌تواند‌ فواید زیر را به همراه داشته باشد:

تیزرها جذاب‌تر هستند

در فضای بازاریابی به ویژه برای کسب و کارهای فعال در صنعت غذا مانند رستوران‌ها و کافه‌ها، یکی از مسائل دشوار این است که چگونه می‌توان با مردم ارتباط برقرار کرد. وقتی برند خود را در فضای دیجیتال تبلیغ می‌کنید، هدف اصلی جلب توجه آنهاست. وقتی تیزر تبلیغاتی کافه و رستوران با صدا، تصویر و دوربین با کیفیت ایجاد می‌شود، بیش از هر نوع محتوای دیگری مردم را جذب می‌کند. در نتیجه، برند شما مورد توجه مخاطبان قرار می‌گیرد.

با استفاده از یک تیزر تبلیغاتی 30 ثانیه‌ای می‌توانید اطلاعات بسیار بیشتری در مورد رستوران و خدمات خود ارائه دهید. نوشیدنی‌ها و غذاهایی را که سرو می‌کنید را به نمایش بگذارید تا بینندگان را هیجان زده کنید. آیا موارد جدیدی را به تازگی وارد لیست منو خود کرده‌اید؟ پس آن را سریع به یک تیزر تبلیغاتی جذاب تبدیل کنید.

مزایای ساخت تیزر تبلیغاتی کافه و رستوران باعث اعتماد سازی می‌شوند

یک تبلیغ در قالب یک تصویر اغلب برای بینندگان کمتر از یک ویدیو قابل اعتماد است، زیرا به نظر می‌رسد از واقعیت کمی دور است. همانطور که در بالا توضیح دادیم، ویدیوها می‌توانند به مشتریان شما یک دید کامل‌تر از اتفاقات داخل رستوران ارائه دهند. شما می‌توانید محیط واقعی و غذایی که واقعاً سرو می‌کنید را به وسیله تیزر تبلیغاتی کافه و رستوران به آنها نشان دهید. این باعث می‌شود بینندگان احساس اطمینان و اعتماد کنند.

اگر عکاسی از محصول و تیزر تبلیغاتی برای کافه یا رستوران جذاب باشد، مشتریان به تماشای عکس‌ها و ویدئوهای بعدی تشویق می‌شوند. این نشان می‌دهد که رستوران شما در ذهن مشتریان باقی مانده است و این موضوع وفاداری به برند را افزایش می‌دهد. گاهی اوقات برخی افراد مشهور در تیزر تبلیغاتی کافه و رستوران حضور دارند تا اعتماد سازی کنند. زمانی که اعتماد سازی ایجاد شود، مشتریان زیادی در جلوی رستوران یا کافه شما صف می‌کشند.

تیزر تبلیغاتی کافه و رستوران بازگشت سرمایه خوبی دارند

سوالی که باید قبل از تصمیم گیری در مورد تیزر کافی شاپ و رستوران بپرسید این است که بازگشت سرمایه چقدر خواهد بود؟ یعنی آیا هزینه‌ای که برای تولید تیزر تبلیغاتی کافه و رستوران شده است با جذب مشتری بیشتر جبران می‌شود؟ حدود 89 درصد از بازاریابان ویدیویی می‌گویند که تیزرها بازگشت سرمایه خوبی ارائه می‌دهند. ویدئوها نه تنها جذابیت ایجاد می‌کنند، بلکه منجر به فروش مستقیم می‌شوند.

داشتن استراتژی خوب و مؤثر برای ساخت تیز تبلیغاتی و استفاده از تصویر برداری با هلی شات می‌توانند کسب و کار شما را به سطح جدیدی برسانند. بدون شک ساختن ویدئوها هزینه‌بر و زمان‌بر خواهند بود؛ اما تیزرها به طور جدی ارزش خرج کردن را دارند به شرطی که توسط یک شرکت معتبر و حرفه‌ای انجام شود؛ اگر تیزر تبلیغاتی به شکلی اصولی ساخته نشود، تنها هدر دادن پول و زمان است.

عناصر اصلی ساخت تیزر تبلیغاتی کافه و رستوران

عناصر اصلی ساخت تیزر تبلیغاتی کافه و رستوران

تیزر تبلیغاتی ممکن است از نظر مفهومی ساده به نظر برسد، اما قطعاً چند عنصر کلیدی در طول فرآیند تولید وجود دارند که باید به آنها توجه شود. در ادامه به عناصر اصلی ساخت تیزر تبلیغاتی کافه و رستوران اشاره می‌کنیم:

  • جذابیت: هدف تیزر تبلیغاتی شما این نیست که محصول یا خدمات خود را عمیقاً بررسی کنید. تیزر یک تریلر سریع برای برجسته کردن یک محصول یا رویداد است، بنابراین از برش‌های سریع در ویرایش بهره می‌برد و باید سریعاً پیام خود در قالب یک داستان و تصاویر زیبا نشان دهد.
  • کیفیت: تیزر تبلیغاتی باید از نظر رزولوشن، داستان سرایی و هیجان در سطح بالایی تولید شده باشد. کیفیت تیزر تنها مربوط به تصاویر خوب با بهترین دوربین‌ها نیست، بلکه ایجاد احساس خاص در مخاطب است. این احساس می‌تواند‌ هیجان، شادی، تحریک اشتها یا سایر موارد باشد.
  • معنادار: تیزر تبلیغاتی کافه و رستوران باید معنای خاصی را منتقل کند. این معنا در صنعت رستوران داری می‌تواند‌ کیفیت غذا و خوشمزه بودن آن باشد؛ اما به تصویر کشیدن محتوایی که کاملاً جدید باشد و بتواند یک غذا یا نوشیدنی را به قدری خوشمزه نشان دهد که دهان همه را آب بیندازد، توانسته معنای اصلی تیزر را به مخاطب برساند.
  مراحل ساخت تیزر تبلیغاتی کافه رستوران

مراحل ساخت تیزر تبلیغاتی کافه رستوران

ایجاد یک تیزر تبلیغاتی کافه و رستوران مستلزم برنامه ریزی و اجرای دقیق است. در مرحله اول باید هدف از ساخت تیزر مشخص شود. آیا هدف برندسازی است یا تشویق مشتریان برای مراجعه به کافه رستوران؟ سپس سناریو نوشته می‌شود و تیم تولید اعم از کارگردان، بازیگران و سایر افراد برای گرفتن تصاویر، مشخص خواهند شد. هنگامی که این جنبه‌ها تعیین شدند، گام بعدی ایجاد یک استوری بورد است که توالی عکس‌ها و صحنه‌ها را به بهترین نحو نشان دهد. این بخش ممکن است شامل گرفتن فیلم از کافه یا رستوران، نماهای نزدیک از نوشیدنی‌های خوش طعم و غذاهای رنگارنگ، تعامل بین کارکنان و مشتریان و نحوه تهیه و سرو غذا باشد.

پس از فیلمبرداری صحنه‌ها طبق استوری بورد، فیلم به دقت ویرایش می‌شود تا یک تیزر منسجم و جذاب ایجاد شود. تیزر تبلیغاتی شامل ترکیب موسیقی، جلوه‌های صوتی و جلوه‌های بصری برای جذابیت و برانگیختن احساساتی است که با مخاطب هدف طنین انداز می‌شود. سپس یک فراخوان واضح برای اقدام در انتهای تیزر گنجانده می‌شود که بینندگان را ترغیب می‌کند تا از کافه رستوران بازدید کنند. در نهایت، تیزر در کانال‌های مختلف مانند و‌بسایت کافه، شبکه‌های اجتماعی، تلویزیون و سایر کانال‌های منتشر می‌شود.

 

ساخت بهترین تیزر تبلیغاتی کافه و رستوران با استودیو فهار

شرکت‌ها از زمان ظهور تلویزیون توانسته‌اند محصولات و خدمات خود را از طریق تبلیغات ویدیویی بازاریابی کنند؛ اما در دنیای مدرن، بازاریابی ویدئویی چهره خود را کمی تغییر داده است. امروزه ویدئوها در غالب تیزرهای تبلیغاتی کوتاه ساخته می‌شوند تا در مخاطب کم حوصله را به انجام اقدام خاصی تشویق کنند؛ بنابراین یک تیزر تبلیغاتی کافه و رستوران کوتاه باید به قدری جذاب باشد که در مدت زمانی کوتاهی تاثیر عمیقی بر مخاطب بگذارد. با انتخاب یک شرکت ساخت تیزر تبلیغاتی  معتبر می‌توانید نام کافه رستوران خود را بر سر زبان‌ها بیندازید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ساخت کلیپ تبلیغاتی با مشاوران ما در استودیو فهار تماس بگیرید.

4.5/5-(4امتیاز)

مطالب مشابه