طراحی لیبل و قوطی انرژی زا + نمونه کار

طراحی قوطی انرژی زا
نمونه کارهای طراحی لیبل

نوشیدنی های انرژی زا از جمله پرفروش ترین نوشیدنی ها در میان نوجوانان و جوانانی هستند که به انرژی بیشتری در طول روز نیاز دارند. اگر برای خرید نوشیدنی انرژی زا سری به فروشگاه های مختلف بزنید، انواع بسیار زیادی از آن را در بسته بندی ها و طرح های مختلف پیدا خواهید کرد. چیزی که معمولاً در نگاه اول نظر مشتریان را جلب می کند، طراحی قوطی ارژی زا است. هر چه قدر این طراحی خلاقانه تر و متفاوت تر از سایرین باشد، احتمال فروش آن افزایش می یابد.

به عنوان مثال در طراحی قوطی انرژی زا باید از رنگ ها و المان های برجسته تری استفاده کنید تا به القای حس انرژی در مصرف کننده کمک کنید. فراموش نکنید که این المان ها باید هماهنگی کامل را با محصول داشته باشند. با این کار قطعاً مشتریان بیشتری به محصول شما اعتماد می کنند.

چرا طراحی قوطی انرژی زا مهم است؟

چرا طراحی قوطی انرژی زا مهم است؟

قوطی های انرژی زا به صورت ساده چاپ نمی شوند و همه آن ها طرح هایی بر روی خود دارند. این طرح ها عموماً شامل نام محصول، نام برند و اطلاعاتی از شرکت سازنده است. بسیاری افراد از اهمیت طراحی بسته بندی آگاهی کامل را ندارند و همین که قوطی آن ها از سادگی درآید، برای آن ها کافی است؛ اما باید گفت که هر چه طراحی قوطی انرژی زا هیجان انگیزتر و حرفه ای تر باشد، فروش آن نیز بیشتر می شود.

طراحی قوطی انرژی زا نقش مهمی در دیده شدن برند شما نیز دارد؛ البته اگر به صورت اصولی و حرفه ای انجام شده باشد. در واقع یک بسته بندی مناسب سبب معرفی محصول به مشتری شده و در نتیجه برای بازاریابی اهمیت فوق العاده ویژه ای دارد. شما می توانید با داشتن یک طراحی خوب برای محصول خود، یک تبلیغ رایگان و مبتکرانه انجام دهید تا توجه بیشتری را جلب کنید.

اگر به صادرات محصول خود فکر می کنید، باید بدانید که رقابت بسیار بالایی در این زمینه وجود دارد و تنها محصولاتی به بازارهای جهانی راه پیدا می کنند که از طراحی قوطی جذابی برخوردار هستند؛ بنابراین بهتر است طراحی قوطی انرژی را نیز همانند طراحی لیبل آبجو به تیم های طراحی متخصص واگذار کنید.

طراحی لیبل و قوطی انرژی زا برای جلب مشتری

طراحی لیبل و قوطی انرژی زا برای جلب مشتری

داشتن بسته بندی خلاقانه برای محصول گام اول در جلب مشتری و افزایش فروش محصول است. از آنجایی که بیشترین طرفداران نوشیدنی های انرژی زا جوانان هستند؛ بنابراین کار شما در زمینه طراحی بسیار سخت می شود. بدون تردید مشتریان شما از هر رده سنی که باشد، در نگاه اول به بسته بندی محصول دقت می کنند. هر چه در زمینه بسته بندی از نوآوری و خلاقیت بیشتری بهره گرفته باشید، احتمال خرید مشتریان بیشتر می شود.

در بازار مصرف محصولاتی که طراحی بهتری دارند، متمایز از سایرین هستند. یک بسته بندی خلاقانه نام برند شما را برای همیشه در ذهن مخاطب ثبت می کند و سبب می شود تا مخاطب در هر جای دنیا که باشد، برند شما را برای خرید انتخاب کند. بسته بندی خلاقانه یک استراتژی تبلیغاتی مهم است که می توانند سبب جذب مشتریان جدید و حفظ مشتریان قدیمی شود. با توجه به موارد یاد شده به جرئت می توان گفت که هزینه طراحی لیبل نوعی سرمایه گذاری بلند مدت برای افزایش سرمایه و فروش تولیدکنندگان است.

طراحی لیبل و قوطی انرژی زا برای جلب مشتری

نکات مهم در طراحی قوطی انرژی زا

طراحی قوطی انرژی زا همانند طراحی لیبل آب معدنی ساده نیست؛ بلکه نکات بسیار مهمی در طراحی آن وجود دارد که باید آن را رعایت کنید. فراموش نکنید که طراحی خلاقانه قوطی انرژی زا نباید از کیفیت محصول بکاهد.

  • در زمان طراحی قوطی انرژی زا باید به ارتفاع و عرض محصول توجه کنید تا به راحتی داخل قفسه های فروش جا شود.
  • بسته بندی باید به گونه ای باشد تا در اثر حمل و نقل آن از منطقه ای به منطقه دیگر، دچار آسیب فیزیکی نشود.
  • متریال به کار رفته در بسته بندی قوطی انرژی زا باید به گونه ای باشند که مانع از عبور حرارت و رطوبت شوند تا ماندگاری محصول افزایش یابد.
  • نام برند، نماد تجاری یا لوگوی شما باید حتما به صورت واضح در طراحی به کار رفته باشد.
  • توجه به باز شدن آسان درب قوطی از دیگر نکاتی است که باید در زمان طراحی قوطی انرژی زا مد نظر قرار دهید.
  • طراحی و نوع بسته بندی شما باید مطابق با استانداردهای بین المللی انجام شود تا امکان حضور در بازارهای جهانی را داشته باشد.
  • بهره مندی از شیرینک بسته بندی مناسب جهت محصولاتی که در پک های چند تایی به بازار عرضه می شوند، الزامی است.
نمونه طراحی قوطی انرژی زا
نمونه کارهای طراحی لیبل و قوطی انرژی زا در استودیو فهار

نمونه طراحی قوطی انرژی زا

اگر می خواهید جذابیت نمونه طراحی قوطی انرژی زا را به رخ طرفداران و رقبای خود بکشید، پیشنهاد می کنیم از ویدیو معرفی محصول استفاده کنید. این ویدیو بسته بندی محصول را به صورت کاملاً حرفه ای و به گونه ای تبلیغاتی به مخاطب نشان می دهد. احتمالاً همه شما در رسانه های مختلف این نمونه طراحی را دیده اید.

برای طراحی قوطی انرژی زا می توانید از نمونه های موجود در بازار هم استفاده کنید و با ایده گرفتن از آن ها بهترین طراحی را برای قوطی انرژی زا خود انجام دهید. علاوه بر این می توانید با بررسی نمونه طراحی های مختلف، نقاط ضعف و قوت آن ها را پیدا کرده و از آن جهت بهتر شدن بسته بندی خود استفاده کنید.

 

جمع بندی

اهمیت بسته بندی مناسب برای محصولاتی؛ مانند نوشیدنی های انرژی زا که نمونه های بسیار مختلفی از آن در بازار مصرف وجود دارد، بر کسی پوشیده نیست. در بازار رقابتی امروز تنها محصولاتی فروخته می شوند که طراحی قوطی بسیار جذاب تری داشته باشند. همچنین با یک تیزر تبلیغاتی معرفی محصول خلاقانه و باکیفیت می توانید محصول خود را به بهترین شکل راهی بازار نمایید.

طراحی قوطی انرژی زا حرفه ای یک روش تبلیغاتی رایگان نیز محسوب می شود و سبب می شود تا برند شما برای همیشه در ذهن مشتری ثبت شود. در طراحی قوطی انرژی زا باید علاوه بر اصول گرافیک باید به کیفیت بسته بندی نیز توجه کنید تا محصول شما در اثر حمل و نقل های متعدد، آسیب نبیند.

اگر هیچ تجربه و تخصصی در زمینه طراحی بسته بندی قوطی انرژی زا ندارید، باید از طراحان کار بلد در این زمینه کمک بگیرید. طراحان حرفه ای تمام دانش و تجربه خود را برای طراحی قوطی انرژی زا می گذارند و در نهایت یک طراحی خلاقانه و اصولی انجام می دهند.

4.5/5-(2امتیاز)

مطالب مشابه