EN
EN

طراحی فتومونتاژ با موضوع پرسونای مشتری

طراحی فتومونتاژ با موضوع پرسونای مشتری

مالکان کسب و کار و بازاریابان تمایل دارند محتوای خود را بر اساس شیوه‌ی تفکر خودشان تولید کنند. مراقب باشید که شما در این دام نیفتید!!!
پرسونا به مجموعه‌ای از ویژگی‌ها، ترجیحات، داشته‌ها، خواسته‌ها و الگوهای فکری و رفتاری مخاطب یا مشتری فرضی اشاره دارد که تیم های طراحی گرافیک و تبلیغات نیاز به شناخت دقیق مبتنی بر نیازهای روز از این آلترناتیوها برای ارائه بهترین راهکارهای تبلیغاتی خلاقانه دارند.
استودیو توسعه برند فهار تجربیات متنوعی در حوزه ساخت پرسونای مشتری برای نشان های تجاری نوظهور در حوزه FMCG ها دارد.
نشان های تجاری نظیر ویلو گوشت، آبمیوه مجتبی، چای احمد دادخواه و ….
در ماراتن برندینگ در کنار شما هستیم.

مشاهده نمونه کارهای بیشتر در زمینه پوسترهای خلاقانه (فتومونتاژ)

سایر نمونه کارهای این برند
امتیاز دهید