EN
EN

طراحی گرافیک

با گرافیک خلق کنید و با برندتان زندگی کنید!

طراحی گرافیک هنر حل مسئله از طریق به خدمت گرفتن عناصر بصری است. آنچه طراح گرافیک خلق می‌کند معمولا اولین چیزی است که مصرف کننده شما می‌بیند و توجهش جلب می‌شود. وظیفه یک طراحی گرافیکی خوب، اطمینان پیدا کردن از این است که هزینه ای که شما بابت تبلیغات صرف می‌کنید، هدر نرود. یعنی از هر روشی که مخاطب هدف شما تبلیغات را می‌بیند، به آن علاقمند شود و بخواهد راجع به خدمات و کالای شما بیشتر بداند. طراحان گرافیک می‌خواهند مخاطبان هدف برند احساس کنند که این شرکت یا محصول برای آن‌ها ساخته شده است.

طراحی فتومونتاژ

طراحی یک فتومونتاژ خلاقانه تنها راه رسیدن به توجه مخاطبان تان است. فتومونتاژ می تواند یک پیام تبلیغاتی را در 3 ثانیه انتقال دهد چرا که یک درهم آمیختگی (اصطلاحا کالاژ) از خلاقیت چشمگیر طراحی در کنار شعار تبلیغاتی (اسلوگان) آن برند است. پیشنهاد می کنم از نمونه فتومونتاژ های استودیو توسعه برند فهار دیدن فرمایید.

طراحی پوستر برای نمایشگاه تهران

طراحی پوستر

یک پوستر یا محتوای تصویری خلاقانه و حرفه ای می تواند پیام یک نمایشگاه، رویداد، یا شعار تبلیغاتی یک برند را در چند ثانیه منتقل کند. استودیو توسعه برند فهار طی 15 سال اخیر این افتخار طراحی پوستر های نمایشگاه های بین المللی و کسب و کار های صنعتی مختلفی را داشته است. پیشنهاد می کنیم از نمونه پوسترهای استودیو توسعه برند فهار دیدن فرمایید.

طراحی کاتالوگ

کاتالوگ ها با استفاده از زبان تصویر میتوانند در غیاب شما محصولات و خدمات شما را بفروشند. با طراحی کاتالوگ حرفه ای به مخاطبان خود وجه تمایز برند تان را نشان دهید. کاتالوگ ها ابزار های بازاریابی مستقیمی هستند و نسبت به هزینه ای که طراحی کاتالوگ دارد،  نرخ بازگشت سرمایه بالایی دارند.

طراحی ست اداری

طراحی ست اداری

طراحی ست اداری حرفه ای باعث افزایش اعتبار برند شما می شود. ست اداری، مدت زمان بیشتری در معرض دید مشتریان شماست و می تواند اولین تعاملات شما با او را برقرار کند. ست اداری نقش بسیار مهمی در روند اتوماسیون اداری یک سازمان دارد. ست اداری با ایجاد یک هارمونی و محتوای یکپارچه به نفوذ برند در ذهن مخاطب می پردازد. در ادامه پیشنهاد میکنیم از نمونه کار های طراحی ست اداری استودیو توسعه برند فهار دیدن فرمایید.

مشاوره تخصصی رایگان

جهت دریافت مشاوره رایگان و درخواست خدمات شماره خود را وارد نمایید.

طراحی سالنامه و سررسید

در زیر برخی از جدیدترین کارهای طراحی سر رسید و سالنامه را مشاهده می کنید.

خرید سالنامه کاوش

طراحی بسته بندی

طراحی بسته بندی

استودیو توسعه برند فهار با بهره گیری از کارشناسان مجرب به صورت تمام وقت، سعی کرده است تا از آخرین تکنیک های چاپ و شناسایی بهترین متریال در طراحی بسته بندی بهره بگیرد. استودیوی فهار مفتخر است که کارهای متنوع و جذابی در زمینه بسته بندی برای مشتریان خود ارائه داده است. برای مشاهده نمونه کارهای کافیست روی لینک زیر کلیک نمایید.

طراحی UI سایت

تیم آی تی استودیوی توسعه برند فهار مفتخر است طراحی های UI برند مشتریان خود را با تلفیقی از UX و برطبق استانداردهای SEO داخلی و خارجی انجام می دهد. در زیر برخی از جدیدترین سایت های طراحی شده را مشاهده می کنید.

قدرت گرافیک دیزاین، از مشتریان شما سفیر کسب و کار می سازد!

طراحی گرافیک و هنر

طراحی عناصر بصری یک هنر باستانی است که قدمت آن به زمان هیروگلیف مصر و نقاشی های غار برمی‌گردد و حداقل ۱۷۰۰۰ سال قدمت دارد. اما اصطلاح طراحی گرافیک از صنعت چاپ دهه ۱۹۲۰ نشأت گرفته است. طراحی گرافیک طیف وسیعی از فعالیت ها از جمله خلق لوگو را پوشش می‌دهد. طراحان گرافیک مخاطبان را با استفاده از اصول زیبایی شناسی در  تصاویر، رنگ‌ها و تایپوگرافی، جذب می‌کنند. اما در طراحی گرافیک برای برندها، تنها جنبه‌ی

طراحی ارائه یک راه حل برای یک مسئله است و هنر به چالش کشیدن یک مسئله.

امروزه از زمانی که صبح از خواب بیدار می‌شویم تا زمانی که به خواب می‌رویم، بین ۴۰۰۰ تا ۱۰ هزار تبلیغ مشاهده می‌کنیم. این تعداد زیادی تبلیغ است و احتمالاً بیش از آنچه انتظار داشتید باشد. (برخی از شما احتمالاً به فکر بررسی درست بودن این آمار هستید.) ما به معنای واقعی کلمه در هر مکانی با تبلیغات احاطه شده‌ایم. وقتی در مترو نشسته‌ایم؛ در حال رانندگی به محل کار یا خانه خود خود هستیم؛ هنگامی که مشغول تماشای یک رویداد ورزشی هستیم یا از تلفن همراه خود استفاده می‌کنیم؛ دائماً در معرض هجوم تبلیغات قرار می‌گیریم.

اما اگر هر روز تبلیغات زیادی را مشاهده می‌کنیم، چرا برخی از آن‌ها را به خاطر می آوریم و برخی دیگر را فراموش می‌کنیم؟ این بستگی به قدرتمند بودن پیام آن تبلیغ و شیوه‌ی بیان آن دارد. هر قدر طراحی خلاقانه تر، سرگرم کننده، و نوآور باشند در عین حال بتواند به خوبی مزایای محصول یا خدمات را توصیف کند ماندگاری بهتری در ذهن بیننده دارد. هر رسانه عناصر و ژانر خاص خود را دارد که بر محصول نهایی تأثیر می‌گذارد. مسلما طراحی برای بیلبورد تبلیغاتی بزرگراه‌ها یا طراحی تبلیغات محیطی استادیوم‌ها با طراحی  برای تبلیغات در اینستاگرام دارای تفاوت‌های عمده است.

مولفه‌های یک طراح گرافیک خوب چیست؟

یک طراح گرافیک باید درک کاملی از تئوری رنگ و اهمیت انتخاب صحیح رنگ‌بندی، داشته باشد. انتخاب رنگ باید نه تنها ملزمات سازمان (به عنوان مثال لباس سفید برای خدمات پزشکی و بهداشتی) بلکه انتظارات کاربران (به عنوان مثال قرمز برای هشدارها؛ سبز برای تایید و…) را نیز منعکس کند.  علاوه بر رنگ شناسی، طراح گرافیک باید تسلط کافی بر  سلسله مراتب بصری، تکنیک های صفحه آرایی و تایپوگرافی داشته باشد. همچنین یک طراح گرافیک خوب علاوه بر داشتن تخصص فنی بر اصول طراحی، باید درک خوبی از اهداف و چشم‌اندازهای برند داشته باشد.

طراحان گرافیک حرفه‌ای چگونگی شکل‌گیری احساسات مخاطب را شکل می‌دهند. آن‌ها بین انتظارات مخاطب، اصول زیبایی‌شناسی و اهداف برند تعادل ایجاد می‌کنند. آنها می توانند با پیش بینی نیازها و ذهنیت کاربران ، اثرگذاری طرح‌های خود را افزایش دهند. مهم است که طراحان گرافیک تمرکز خود را بر روی برخی از ملاحظات مخصوص طراحی گرافیک حفظ کنند. از جمله این ملاحظات می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پرسپکتیو و کنتراست
  • تقارن و تعادل (شامل انواع تقارن)
  • تکرار و الگو
  • نسبت طلایی
  • قانون یک سوم ( یکی از اصول بهبود ترکیب‌بندی تصاویر)
  • تایپوگرافی (شامل همه موارد از جمله انتخاب فونت، انتخاب قلم، رنگ متن و وزن قلم)
  • فرهنگ مخاطب (به عنوان مثال در مورد رنگ: قرمز علامت هشدار است اما در برخی از فرهنگ‌های شرقی، نشانه خوش‌شانسی است)
  • و…

طراحی گرافیک برای کسب و کارهای B2B

در طراحی گرافیک کسب و کار های B2B، به علت بالاتر بودن قیمت و حجم فروش، فرایند فروش پیچیده‌تر است. بنابراین طراحی گرافیک برای این نوع بیزینس‌ها اهمیت بیشتری پیدا می‌کند.  طراحی گرافیک B2B نیازمند شناخت اکوسیستم بیزینس و تجربه کافی در این حوزه است. اگر فعالیت های واحد طراحی گرافیک با سایر فعالیت‌های بازاریابی همسو و یکپارچه نباشد، حتی اگر از نظر زیبایی‌شناسی و اصول تکنیکی طراحی بی‌نقص باشد، نمی‌تواند هدف سیستم و کسب‌وکار شما را برآورده کند.

یک طراحی گرافیک b2b خوب، همه چیز از ساده ترین ایده ها تا پیچیده ترین مفاهیم را به شکلی بیان می‌کند که برای مخاطبان هدف هم قابل درک و هم جذاب باشد. طرح‌هایی که هم زمان دربرگیرنده‌ی اصول زیبایی شناسی و پیام‌های مورد نیاز شرکت های بی تو بی باشد، نیازمند طراحان بااستعدادی است که تعامل زبان و طراحی و پیچیدگی‌های بازارهای خاص B2B را درک می‌کنند.

طراحان گرافیک ما در استودیو توسعه برند فهار می دانند چه چیزی برای برجسته شدن در یک فضای رقابتی B2B لازم است. تیم ما با داشتن علم به اصول نخصصی گرافیک و تجربه کار B2B، می‌تواند به کسب و کار شما کمک کند تا با استفاده از روش‌های مدرن بازاریابی بتوانید ارتباط بهتری با مصرف‌کنندگان برقرار کنید.

خدمات طراحی گرافیک در کسب و کارهای B2B

  • هویت بصری برند

هویت بصری یک برند، مولفه‌ی قابل مشاهده پروسه برندینگ و بازتابی از برند شما است. هویت بصری برند باید گویای آرکتایپ برند، رسالت و چشم‌اندازهای برند باشد. این موضوع همچنین بر اینکه مشتری در نهایت محصول یا خدمات شما را خریداری خواهد کرد یا نه، تأثیر بسزایی دارد. ترکیب دانش استراتژیست‌های باتجربه و ذهن خلاق طراحان گرافیک برای ایجاد لوگو، پالت‌های رنگی، طراحی تایپوگرافی، عناصر گرافیکی، شمایل‌نگاری مناسب برند‌ها، می‌تواند منجر به برقراری ارتباط موثر و ماندگاری در حافظه‌ی مخاطبان شود.

  • طراحی چاپ

بازاریابی سنتی هنوز در کسب وکار های B2B دارای جایگاه انکارنشدنی ای است. شامل: بروشورها، سالنامه و سررسید، تابلوهای تبلیغاتی و بیلبوردها، پوسترها و کارت‌های ویزیت. علاوه بر این موارد طراحی بسته‌بندی نیز از مهم ترین حوزه های طراحی چاپ است.  به طوری که می‌تواند به تنهایی باعث افزایش فوق‌العاده‌ی نرخ فروش کالا شما شود!

  • طراحی وب و سوشال مدیا

برای افزایش نرخ بازگشت سرمایه (ROI) خود در بازاریابی دیجیتال و جذب مخاطبان آنلاین، به طراحی اختصاصی محتوا برای شبکه‌های اجتماعی و وبسایت ها نیاز است. شامل: طراحی تصاویر اختصاصی برای سوشال و صفحات لندینگ وبسایت، اینفوگرافیک، گیف و…

نمایش همه جمع شدن
4.6/5-(11امتیاز)