EN
EN

طراحی سایت نمونه کار چاپ و بسته بندی آفرینش

طراحی سایت چاپ و بسته بندی آفرینش

یکی از راه های برقراری ارتیاط مستمر و موثر  با مشتریان داشتن سایت و شبکه های اجتماعی است. در این بین سایت ها بصورت انعطاف‌پذیر تر هستند و می توانید بسیاری از خدمات حضوری خود را بصورت مجازی ارائه دهید. مزیت این روش و داشتن سایت این است که شلوغی و ازدحام مراجعات حضوری را نخواهید داشت و می توانید بطور همزمان خدمات خود را به افراد زیادی ارائه دهید.

از دیگر مزایای طراحی سایت شناخته شدن بیشتر برند شما خواهد بود. افراد با جستجو در فضای اینترنت و رسیدن به سایت شما، نام برند و خدمات شما را به یاد خواهند سپرد. همچنین می توانند اطلاعات زیادی راجب خدمات و برند شما بدست آورند که به درک صحیح آنها از برند شما کمک خواهد کرد.

چاپ آفرینش با سابقه بالای ۲۰ سال از سال ۱۳۸۰ با مدیریت جناب آقای مرتضی میر اسماعیلی تاسیس شد. شعار و تارگت سازمانی آفرینش چیزی نیست جز دستیابی به کیفیت ممتاز، بهره گیری از تکنولوژی روز و یکپارچه سازی عملیات چاپ. این ۳ مبنای اصلی شرکت در طول ۲۰ سال گذشته بوده است. استودیو توسعه برند فهار مفتخر است یکی دیگر از سایت های شاخص در زمینه چاپ و بسته بندی برای برند آفرینش را به سه زبان: فارسی، انگلیسی و عربی طراحی کرده و اجرا کرده است.

صفحات طراحی شده برای وبسایت چاپ و بسته بندی آفرینش عبارت‌اند از : 

  1. صفحه نخست
  2. صفحه نمونه کارها
  3. صفحه ماشین آلات
  4. صفحه تک مقالات
  5. صفحه تماس با ما
  6. صفحه درباره ما
  7. صفحه 404


معرفی هوشمند و هدفمند خدمات و محصولات کسب و کارها در فضای اینترنت و بهینه سازی کلمات کلیدی برای موتورهای جستجو از مهمترین ابزارهای بازاریابی و فروش می باشند.
خدمات B2B می توانند با طراحی حرفه ای رابط کاربری و خلق تجربه کاربری هوشمند سهم بازار خود را ارتقا دهند.
طراحی گرافیک رابط کاربری سایت با مدل پورتفولیو و با هدف معرفی امکانات مجموعه و نمونه جعبه ها و تکنیک های چاپ و بسته بندی، طراحی و توسعه وبسایت، عکاسی محصولات، فیلمبرداری صنعتی، تولید محتوا، بهینه سازی کلمات کلیدی برای مجتمع چاپ و بسته بندی آفرینش از مجموعه های پیشرو در صنعت چاپ و بسته بندی یکی از پروژه های استودیو توسعه برند فهار می باشد.

 

دعوت نامه : احتراماً پیشنهاد میکنیم از نمونه کارهای طراحی سایت که استودیوی فهار برای شرکت های دیگر طراحی کرده است نیز دیدن بفرمایید.

امتیاز دهید