EN
EN

خدمات تصویر برداری هوایی

این روزها تصویر برداری از زاویه روبرو دیگر عادی و تکراری است. اگر به دنبال یک طرح متفاوت هستید تا خلاقانه نمای مد نظر خود را به تصویر بکشید، هلی شات بهترین گزینه برای شما خواهد بود. یک دوربین پرنده که می‌تواند بر فراز سوژه و محل مد نظر شما قرار بگیرد و بهترین و جذاب ترین عکس ها و ویدیوها را از آن ثبت کند.

چنین تصاویری بسیار چشم نواز هستند و توجه افراد زیادی را به خود جلب می‌کنند که می‌تواند در تبلیغات به نفع برند شما باشد. استفاده از خدمات تصویربرداری هوایی در هر مجموعه بزرگی باعث می‌شود تا تصوری گسترده تر از آن در ذهن مخاطب ثبت شود. حال فکر کنید اگر مجموعه شما کوچکتر هم باشد، با این ترفند چه دید وسیعی ایجاد خواهید کرد!

نمونه ای از تصویربرداری هوایی استودیو فهار

پخش ویدیو

کلیپ فوق نمونه ای از خدمات تصویربرداری هوایی است که روند پیشرفت کار ساخته شدن یک مجتمع تجاری را نشان می دهد و تهیه این مدل تیزرها برای معرفی، بازاریابی و فروش واحدها و همچنین تبلیغات برند مرکز تجاری بسیار مفید و تاثیرگزار می باشد.

تصویر برداری هوایی با پهباد و هلی شات

شما می‌توانید با استفاده از خدمات تصویر برداری هوایی به یک کارگردان تبدیل شوید و از محل مورد نظر خودتان، بهترین فیلم ها را از نماهای مختلف ضبط کنید. این فیلم ها می‌توانند برای تبلیغات شما بسیار سودمند باشند. اما تهیه ویدیوهای ساده و خام کارایی برایتان نخواهد داشت. 

زمانی این ویدیوها معتبر خواهند شد که از زاویه مناسب، با استفاده از تجهیزات پیشرفته و مدرن و به صورت ادیت شده آماده شوند. کاری که شما از پس آن برنخواهید آمد. جای نگرانی نیست. ما در استودیو فهار به صورت تخصصی با استفاده از جدیدترین ابزارهای فیلمبرداری هوایی، ویدیو لازم برای تبلیغات، معرفی مجموعه و… را ضبط و برایتان ادیت می‌کنیم. تمامی این خدمات با در نظر داشتن خواسته و سلیقه شما انجام می‌شود. با استودیو فهار حرفه ای باشید و به صورت حرفه ای تبلیغ کنید.

تجهیزات لازم برای تصویربرداری هوایی

برای داشتن غنی ترین و جذاب ترین تصاویر، شما به تجهیزات کامل و تخصصی هم در خدمات تصویر برداری هوایی نیاز خواهید داشت. برای فیلمبرداری هوایی شما به پهباد، هلی کم، پرنده ویت نت یا مولتی روتور نیاز خواهید داشت. این دستگاه ها باید مجهز به دوربین با کیفیت باشند که قدرت زوم بالایی داشته باشد تا در صورت نیاز بتوان از فاصله و ارتفاع زیاد عمل زوم کردن و بزرگنمایی را هم انجام داد. این تجهیزات با قدرت باورنکردنی بر فراز سوژه شما به پرواز درخواهند آمد و می‌توانند تصاویر خارق العاده ای را ثبت کنند.

 اما این همه ماجرا نیست. داشتن تجهیزات تنها بخشی از تصویر برداری خواهد بود و بخش اعظیم ان به مهارت تیم تصویر برداری بستگی دارد. قبول کنیم که کار کردن با تجهیزاتی همچون هلی شات ها کار هر کسی نیست. متخصصین و کارشناسان ما در استودیو فهار جذاب ترین خدمات تصویر برداری هوایی را با جلوه ای شگفت انگیز ثبت و در اختیار شما قرار می‌دهند. هر تصویری که بخواهید، از هر فضایی ما برایتان تهیه خواهیم کرد. کیفیت تصاویر ضبط شده نیز تضمینی خواهد بود تا اعتبار و جلوه تبلیغات و پروژه های شما هم بیشتر شود.

مشتریانی که به ما اعتماد کردند

قیمت فیلمبرداری هوایی با هلی شات

فیلمبرداری با هلی شات یک جایگزین حرفه ای برای عکاسی و فیلمبرداری با بالابر می‌باشد که بسیار آسان تر از آن انجام می‌شود و کیفیت فوق العاده ای هم دارد. در خدمات تصویر برداری هوایی و عکاسی هوایی از تکنیک پانوراما استفاده می‌شود که سبب خلق عکس های بی نظیری در آلبوم شما خواهد شد. اما نگرانی که همیشه افراد با آن سر و کار دارند، قیمت است. قیمت فیلمبرداری هوایی با هلی شات به عوامل مختلفی بستگی دارد که مهم ترین آن، تعداد فریم ها است. هرچه فریم ها بیشتر باشد، به تبع قیمت نهایی هم بیشتر خواهد بود. در حالت کلی حداقل فریم در روش هلی شات،5 تا است. عوامل دیگری هم بر قیمت خدمات تصویر برداری هوایی با هلی شات موثر است که می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

ارتفاع پرواز

منظور از ارتفاع پروزا، همان فاصله از زمین است که می‌خواهید تصاویر از آن نقطه ثبت شود. به لطف تکنولوژی دوربین ها روی کوادکوپتر می‌توانند تا فاصله بسیار زیادی پرواز کنند. اما هرچه ارتفاع بیشتر شود به تجهیزات تخصصی تر و ایمن تری هم نیاز خواهد شد. هرچه تجهیزات هم مدرن و امروزی باشند قیمت بیشتری خواهند داشت که در نهایت بر روی قیمت فیلمبرداری هوایی موثر است. حداقل ارتفاع برای تصویر برداری هوایی 10 متر می‌باشد و بعداز آن با افزایش ارتفاع هزینه ها هم بیشتر خواهد شد.

پروژه های مستندسازی و تبلغاتی

تنها ضبط فیلم از ارتفاع ارزشی برایتان نخواهد داشت و نمی‌تواند شما را به هدفی که در ذهن دارید برساند. برای آنکه این فیلم ها جلوه بصری داشته باشند و بتوانند به زیبایی هرچه تمام تر خودنمایی کنند نیاز به یک سری تغییرات دارند که توسط گرافیک کارهای حرفه ای انجام می‌شود. هرچقدر کارهای گرافیکی که روی فیلم ها اعمال می‌شود، بیشتر باشد در نهایت قیمت آن هم بیشتر خواهد بود.

مشاوره تخصصی رایگان

جهت دریافت مشاوره رایگان و درخواست خدمات شماره خود را وارد نمایید.

از هلی شات برای تبلیغات چه مجموعه هایی می توان استفاده کرد؟

این خدمات برای عکاسی یا فیلمبرداری محصول کارایی ندارد. بلکه رویایی بسیار بزرگ تر در سر دارد. شما با این قابلیت به نماهایی دسترسی خواهید داشت که در صورت عادی غیر قابل دسترسی هستند. می‌توان از این امکان کم نظیر برای تصویر برداری در مکان هایی همچون خط تولید، کارخانه، پتروشیمی، پالایشگاه، معدن، پروژه های عمرانی، نیروگاه ها، صنایع فراساحال، بندرها و… در پروژه های ساخت فیلم صنعتی استفاده کرد. 

نکته جالب توجه این است که امکان کنترل ارتفاع و زاویه فیلمبرداری را هم خواهید داشت و این باعث می‌شود بتوانید از زوایای مختلف به هدف نگاه کنید و بهترین زاویه را برای فیلمبرداری انتخاب نمایید. 

تصویربرداری هوایی

مزایای عکاسی یا فیلمبرداری با هلی شات

استفاده از کوادکوپتر در خدمات تصویربرداری هوایی امروزه باعث شده افق بازتری در دید مخاطبان قرار گیرد. این امکان در تصویر برداری هوایی از پتروشیمی بسیار مفید و مثبت خواهد بود. این شیوه فیلمبرداری جدید و امروزی در این خاص بودن مزایای بسیار زیادی که می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

استفاده از خدمات تصویر برداری هوایی تنها مختص تبلیغات است؟

تبلیغات تنها یکی از جنبه های جذاب استفاده از فیلمبرداری هوایی است. شما با استفاده از این امکانات می‌توانید برای فیلمبرداری طبیعت، مراسم ها، فرمالیته و… استفاده کنید. تصاویر دشت ها را به بهترین شکل ممکن ضبط کنید. به بخش هایی از دریا سفر کنید که در حالت عادی امکان پذیر نیست. 

برای برگزاری مسابقات مختلف با این دوربین ها دیگر هیچ چیز از نگاه شما و تماشاگران پنهان نخواهد ماند. خدمات تصویر برداری هوایی برای مصارف مختلف قابل استفاده است. می‌توانید با خلاقیت خود این نوع تصویر برداری را با عکاسی صنعتی یا عکاسی محصول و … هم تلفیق کنید و جذاب ترین و جدیدترین تیزرها، ویدیوهای آموزشی، تبلیغات، معرفی و… را داشته باشید. برای متفاوت بودن تنها کافی است متفاوت بیندیشید. برای ویدیوهای فارغ التحصیلی، مدارس، افتتاحیه سازمان ها و ارگن های مختلف و… هم می‌توانید از این تصویر برداری هوایی بهره بگیرید.

آیا خودمان می توانیم با هلی شات تصویر برداری کنیم؟

کار با هلی شات نیاز به تجربه، مهارت و دانش لازم دارد. هیچ فرد مبتدی نمی‌تواند آن را کنترل کرده و تصاویر را ثبت کند. باید از نکات تصویربرداری هوایی آگاه باشید. چه بسا احتمال فرود نامناسب هلی شات هم وجود دارد که باعث صدمه دیدن به آن می‌شود. از انجایی که این تجهیزات قیمت بالاتری دارند خسارت گرانی را برایتان ایجاد خواهد کرد. 

به همین خاطر توصیه می‌شود برای انجام خدمات تصویر برداری هوایی به یک مجموعه مطمئن و متخصص اعتماد کنید تا در کمال آرامش کار را برایتان انجام دهند و یک خروجی باکیفیت و درجه یک داشته باشید. حتی اگر سابقه عکاسی یا فیلمبرداری حرفه ای هم دارید، باز هم تصویر برداری با هلی شات کار شما نخواهد بود. 

چرا که با دوربین های معمولی کار کرده اید و در هلی شات شما با یک هلیکوپتر کوچک مواجه هستید که به جای تنظیم دکمه های دوربین باید دکمه های کنترل آن را تنظیم نمایید. بدون داشتن تجربه کافی انجام آن برایتان خطر ساز خواهد بود. اگر به دنبال خروجی باکیفیت هستید، این کار را به دست کاردان بسپارید و شاهد نتیجه ایده آل آن باشید که شما را متعجب خواهد کرد.

خدمات تصویر برداری هوایی

مجوز های لازم برای خدمات فیلمبرداری هوایی با پهباد و هلی شات

هر پروژه ای که در سطح شهر یا فضاهای عمومی انجام می‌شود، باید مجوزهای لازم از سازمان های امنیتی و نهادهای نظامی مرتبط دریافت نماید. از آنجایی که در هلی شات شما دید وسیع تری خواهید داشت به همین خاطر دریافت مجوز بسیار حائز اهمیت می‌باشد و در صورت فیلمبرداری بدون مجوز می‌تواند برایتان گران تمام شود. جدای از این لوکیشن فیلمبرداری و عکاسی شما نباید در اطراف ورزشگاه و مکان های پر جمعیت، فرودگاه، مراکز امنیتی و نظامی باشد.

این یک قانون است که باید از آن پیروی نمایید و با مکان های گفته شده حداقل 3 کیلومتر فاصله داشته باشید. تمامی مجوزهای لازم توسط کارشناسان استودیو فهار دریافت می‌شود و شما دغدغه ای از این بایت نخواهید داشت. مابا ایجاد شرایط مطمئن با خاطری آسوده فیلمبرداری شما را انجام خواهیم داد.

خدمات تصویر برداری هوایی
خدمات تصویربرداری هوایی با هلی شات

خدمات تصویربرداری هوایی خود را به ما بسپارید

گزینه های بسیاری پیش روی شما خواهد بود. اما شرایط و امکاناتی که ما در استودیو فهار برای شما ارائه می‌دهیم باعث می‌شود تا به انتخاب اول شما تبدیل شویم. از ویژگی ها و امکانات استودیو فهار می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

کیفیت بی نظیر خدمات

چه سفارش عکاسی داشته باشید و چه تصویر برداری یا مستند سازی و… تیم حرفه ای استودیو فهار بهترین تصاویر را برایتان ثبت خواهد کرد. تمامی فیلمبرداری ها تحت نظر شما و مطابق با خواسته و ایده هایتان انجام می‌شود تا بتوانید تمامی تصاویر با توجه به سلیقه خودتان کارگردانی کنید.

بدون محدودیت مکانی

فرقی نمی‌کند می‌خواهید فیلمبرداری را از فضای باز در جنگل انجام دهید یا از یک کارخانه در خارج از شهر و… در هر صورت تیم ما در لوکیشن مد نظر شما حاضر می‌شود و بهترین و جذاب ترین ویدیو ها را برایتان آماده می‌کند که می‌توانید با استفاده از آن ها برای همیشه بدرخشید.

استفاده از تجهیزات پیشرفته

وجود تجهیزت و ابزارهای پیشرفته باعث می‌شود تا رزولوشن تصاویر ثبت شده بسیار بالا باشد و بدون تاری و… انجام شود. تا جایی که در صورت زوم کردن بر روی تصویر هم کیفیت آن افت نکند. گذشته از آن باتری های کوادکوپتر ها از نوع درجه یک می‌باشد که می‌تواند مدت زمان بیشتری کوادکوپتر را روشن نگه دارد و در نتیجه می‌توان تا فاصله های بیشتری برای دفعات متعدد تصویر برداری را انجام داد.

ایده پردازان حرفه ای و کارکشته

تیم ما به شما کمک می‌کند تا یک ایده عالی برای ساخت تیزر یا ویدیوهای خود داشته باشید. کافی است هدف خود را با ما در میان بگذارید تا جدیدترین ایده ها را در اختیار شما قرار دهیم. هر گونه ادیت و تغییراتی هم بر روی ویدیو و تصاویر ضبط شده که بخواهید به بهترین شکل ممکن اجرا خواهد شد.

امانت داری

هرگونه تصاویر و ویدیو های شما به صورت بایگانی شده در استودیو خواهد ماند در مواقع ضروری و مورد نیاز بتوانید از آن ها رونوشت داشته باشید. تصاویر شما در شرایطی کاملاً امنیتی و مطمئن حفظ می‌شود.

قیمت مناسب

تمامی خدمات تصویر برداری هوایی استودیو فهار با نازل ترین قیمت انجام می‌شود. رضایت شما هدف اصلی ما است و برای رفاه بیشتر شما عزیزان کلیه خدمات با بهترین قیمت و کم ترین سود عرضه می‌شود. بی آنکه افتی در کیفیت وجود داشته باشد. ما صد خود را برای انجام پروژه های مختلف شما خواهیم گذاشت.

2 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4.2/5-(23امتیاز)