EN
EN

نمونه کار طراحی سررسید و سالنامه

وقتی صحبت از طراحی سر رسید و سالنامه می شود، توجه به جزئیات و خلاقیت نقش مهمی در ایجاد طرح نهایی جذاب و کاربردی دارد. طراحی سررسید شامل ایجاد یک طرح است که تمام اطلاعات لازم را در کنار حفظ ظاهری تمیز و حرفه ای در خود جای دهد.

با استفاده از تایپوگرافی مناسب، طرح‌های رنگی و عناصر برندسازی، طراحی رسید می‌تواند شناخته شدن برند را افزایش داده و تأثیر مثبتی بر مشتریان بگذارد.

به طور مشابه، طراحی سالنامه و تقویم نیاز به یک رویکرد متفکرانه دارد. تقویم ها نه تنها باید کاربردی باشند، بلکه باید از نظر بصری نیز جذاب باشند.

ترکیب گرافیک های چشم نواز، طرح های کاربردی و گرافیک بصری مناسب می تواند تقویم ها را جذاب تر و کاربردی تر سازد. چه تقویم دیواری، چه تقویم رومیزی یا تقویم دیجیتالی باشد، طرح نهایی باید هدف برن را منعکس کند و با مخاطبان ارتباط برقرار شود.

هدف نهایی از طراحی سالنامه و تقویم مثل سایر روش های تبلیغاتی همچون ساخت موشن گرافیک و ساخت تیزر تبلیغاتی ایجاد و حفظ ارتباط با مشتریان است

طراحی سر رسید و سالنامه برای سازمان، شرکت یا مجموعه شما سه مزیت بزرگ دارد:

1- طراحی سر رسید و سالنامه برند درون سازمانی شما را شکل می دهد.

2- با طراحی سر رسید و سالنامه شما یک هدیه ی تبلیغاتی به مخاطبان هدف تان ارائه می دهید که با هر بار با نگاه کردن یا استفاده از آن سالنامه، برند و لوگوی شما برای آن فرد دوباره تداعی می شود.

3- سر رسید یک حسن و مزیت رقابتی که نسبت به سایر هدایای تبلیغاتی دارد این است که علاوه بر اقتصادی بودن، حداقل یک سال می تواند کاربرد داشته باشد و افراد در هر بار استفاده برند شما را به یاد می‌آورند.

این موارد تنها چند ویژگی از طراحی سالنامه و سررسید است. علاوه بر این ها با طراحی ست اداری نیز می توانید شکل وشمایل بهتری به برند خود بدهید و موجب ارتقا جایگاه برند خود شوید.

پیشنهاد ما به شما برای سفارش سر رسید و سالنامه، سه ماهه آخر هر سال است.

نمونه کار های طراحی سر رسید و سالنامه استودیو توسعه برند فهار را می توانید در ادامه مشاهده نمایید.