EN
EN

نمونه کار عکاسی تبلیغاتی آبمیوه مجتبی کیش ۱۴۰۰

عکاسی تبلیغاتی آبمیوه مجتبی

عکاسی تبلیفاتی برای پروموشن یک محصول جدید با بهره گیری از کانسپت نهفته در اسلوگان اون برند که ناشی از آرکتایپ شخصیتی اون نشان تجاری و محصولاتش است، همیشه یکی از پروژه های جذاب برای استودیوهای خلاقیت می باشد.
هلدینگ صنایع غذایی مجتبی یکی از رو به رشد ترین FMCG ( محصولات تند مصرف) مارکت نوشیدنی ایران یکی از همراهان خوب استودیو توسعه برند فهار است و بخش خیلی کوچکی از پروژه عکاسی تبلیغاتی اون رو که ایجاد حس خوب مبتنی بر شعار سازمانی آبمیوه مجتبی یه حال خوش است رو برای نمونه به اشتراک میزاریم.
در ماراتن توسعه برند و افزایش سهم بازار نشان تجاریتون در کنار شما هستیم.

امتیاز دهید