EN
EN

تولید محتوا برای شبکه اجتماعی آبمیوه مجتبی

تولید محتوا برای شبکه اجتماعی آبمیوه مجتبی

یکی از راه های توسعه کسب و کار ، پروموشن محصولات جدید، تثبیت شعار برند یا همون اسلوگان محصولات تند مصرف FMCG ها برندینگ در شبکه های اجتماعی پرمخاطب شبیه اینستاگرام است.
داشتن بیزینس پلن و نوشتن تقویم محتوایی، داستان گو بودن برای مخاطب و خلاقیت در ارائه محتوای تولیدی از ارکان حضور در پلتفرم های سوشال مدیا است.
یکی از پروژه های جذاب استودیو توسعه برند فهار عکاسی تبلیغاتی فری استایل برای آبمیوه های مجتبی با محوریت اسلوگان آبمیوه مجتبی، یه حال خوش بود.
در ماراتن برندینگ تیم خلاقیت استودیو توسعه برند فهار در کنار شماست.

استودیوی توسعه برند فهار علاوه بر سوشال برند آبمیوه مجتبی، طراحی سایت و طراحی بسیاری از کارهای گرافیکی این شرکت را نیز عهده دار بوده است.

سایر نمونه کارهای استودیو فهار به سفارش برند آبمیوه مجتبی را در پایین مشاهده کنید.

امتیاز دهید