EN
EN

طراحی بسته بندی آبمیوه مجتبی (گیفت باکس)

نمونه کار بسته بندی آبمیوه

اخیراً این افتخار را داشتیم که روی نمونه کار طراحی بسته بندی آبمیوه مجتبی (جعبه کادویی)، برند آبمیوه باکیفیت کار کنیم. تیم طراحان باتجربه ما از نزدیک با تیم آبمیوه مجتبی همکاری کردند تا طراحی بسته بندی را ایجاد کنند که ماهیت برند و محصول آنها را کاملاً نشان دهد.

مراحل طراحی بسته بندی آبمیوه مجتبی

نمونه طراحی بسته بندی آبمیوه مجتبی (گیفت باکس) دارای طراحی مبتکرانه و رنگارنگی است که بلافاصله نظر مخاطبین را به خود جلب می کند. استفاده از رنگ های مناسب و تایپوگرافی متناسب با برند محصول، ماهیت و پیام بسته بندی را کاملاً منتقل می کند. این نوع طراحی تضمین می کند که بسته بندی در هر قفسه فروشگاهی، عالی به نظر می رسد و می تواند نظر بسیاری از خریداران را جلب نماید.

در استودیو فهار، ما کاملا متوجه بودیم که طراحی بسته بندی آبمیوه مجتبی بخش مهمی از برندسازی محصولات آبمیوه مجتبی خواهد بود. به همین دلیل است که ما طیف وسیعی از خدمات طراحی بسته بندی را برای کمک به کسب و کارهایی مثل آبمیوه مجتبی ارائه می دهیم. تیم طراحان ما برای درک نیازها و چشم انداز منحصر به فرد مشتریان ما از نزدیک با مشتریان خود همکاری می کنند و در تلاش هستیم تا طرح های بسته بندی را ارائه دهیم که فراتر از انتظارات آنها باشد.

خدمات طراحی لیبل بسته بندی استودیو فهار

ما علاوه بر طراحی بسته بندی محصولات، در طراحی لیبل بسته بندی نیز تخصص داریم. نمونه کار های طراحی لیبل ما به خصوص طراحی لیبل آبمیوه مجتبی گویای کیفیت کار ما خواهد بود. ما درک می کنیم که طراحی بسته بندی به اندازه طراحی لیبل در ایجاد هویت برند قوی اهمیت دارد. تیم طراحان ما می توانند با شما همکاری کنند تا یک طرح بسته بندی منسجم ایجاد کنند که مکمل طرح برچسب محصول شما باشد و به دیده شدن بهتر برند شما در قفسه های فروشگاه کمک کند.

قیمت طراحی بسته بندی و لیبل استودیو فهار

در استودیو فهار، ما معتقدیم که طراحی بسته بندی عالی نباید با قیمت گزاف و بی قاعده همراه باشد. به همین دلیل است که ما قیمت طراحی بسته بندی شفافی را برای تمام محصولات خود مثل طراحی بسته بندی آبمیوه مجتبی ارائه می دهیم. با ساختار قیمت مقرون به صرفه ما، شما دقیقاً می دانید که هزینه طراحی بسته بندی از قبل چقدر خواهد بود و به شما امکان می دهد بودجه متناسب با آن را تعیین کنید.

استودیوی توسعه برند فهار مفتخر است در بسیاری از اقدامات برندینگ آبمیوه مجتبی ایفای نقش کرده است از جمله : طراحی سایت، سئوی و بهینه سازی سایت، طراحی لیبل محصولات، طراحی بسته بندی آبمیوه مجتبی، طراحی کاتالوگ، عکاسی از محصولات و نمایشگاه و همایش های آبمیوه مجتبی

امتیاز دهید