EN
EN

طراحی بسته بندی جوراب استارلایت

طراحی بسته بندی جوراب استارلایت

بعضی از نشان های تجاری که از بین رفتند، سرگذشت عجیب و جذابی دارند که خیلی از مجموعه های برند استاک و سرمایه گذاران باهوش با انتخاب اون نام تجاری و انجام پروسه ریبرندینگ باعث می شوند زودتر و سریع تر در مارکت جای خود را پیدا کنند.
یکی از پروژه های جدید استودیو توسعه برند فهار، ریبرندینگ استارلایت برای تولید جوراب های زنانه به سفارش یکی از مجموعه های مطرح برند استاک بود که در اون طراحی لوگو و تایپوگرافی، رنگ های سازمانی و یونیفرم بسته بندی طراحی و به مرحله تولید رسید.

در ریبرندینگ باید توجه نمود که طراحی های جدید و نوینی صورت گیرد که هم بتواند ظاهر محصول را جدیدتر سازد و هم ذهنیت طرح های قدیمی را نداشته باشد. در پروسه ریبرندینگ توجه به جزئیاتی که در طرح های قبلی رعایت نشده بوده است بسیار مهم خواهد بود. طراحی بسته بندی پوشاک باید با خلاقیت و نوآوری خاصی همراه باشد تا توجهات را به خود جلب نماید.

تکیه بر مفاهیم مرتبط با محصول جوراب زنانه که حس لطافت‌،زیبایی و سرزندگی هست در این پروژه مد نظر تیم طراحی بود.
شما چه نشان های تجاری دیگه ای رو از قبل انقلاب می شناسید که با احیا شدن بخاطر تداعیاتی که تو ذهن مخاطب دارند، میتونن سریعتر رشد کنند؟؟

اگر شما هم به دنبال راهکار هایی برای بسته بندی محصولات خود هستید، استودیو توسعه برند فهار با ارائه راهکارهای بسته بندی (فلزی، مقوایی، شیشه ای و … ) آماده یاری شما در این زمینه است. کافیست با ما تماس بگیرید تا همکاران ما یک مشاوره تخصصی در حوزه کسب و کارتان به شما ارائه کنند.

موبایل: 09123128430

امتیاز دهید