طراحی بطری و لیبل آب معدنی

طراحی لیبل بطری آب معدنی
نمونه کارهای طراحی لیبل

این روزها کمتر کسی پیدا می شود که برای نوشیدن آب از آب لوله کشی استفاده کند. اکثر افراد به دلیل املاح بالای آب لوله کشی، به خرید آب معدنی روی آورده اند و بازار این محصول پر درآمد را رونق بخشیده اند. در میان برندهای آب معدنی موجود در بازار، تنها آن هایی موفق به فروش محصولات خود می شوند که طراحی لیبل بطری آب معدنی خود را جذاب و کاربر پسند انجام داده باشند.

خدمات تخصصی

استـــودیو فهـــار

طراحی لیبل آب معدنی کار هر کسی نیست و باید به صورت تخصصی و حرفه ای انجام شود تا در همان نگاه اول نظر و اعتماد افراد را برای خرید به خود جلب کند؛ به همین دلیل توصیه می شود اگر در زمینه طراحی و بسته بندی آب معدنی تجربه ای ندارید، این کار را به طراحان گرافیک حرفه ای واگذار کنید.

اهمیت طراحی لیبل بطری آب معدنی

در دنیای امروز هر محصولی که بخواهد وارد بازار شود، باید دارای لیبل اطلاعات محصول و برند آن باشد. طراحی لیبل بطری آب معدنی سبب می شود تا محصولاتی؛ مانند آب معدنی به خوبی معرفی شوند. علاوه بر این اعتبار بطری آب معدنی با داشتن لیبل دو چندان می شود. اگر طراحی بطری آب معدنی شما فوق العاده جذاب باشد، به چشم خریدار می آید و سبب جذب مشتریان بیشتر می شود.

طراحی لیبل در واقع طراحی هویت بصری برای محصول است و تأثیر بسیار بالایی در فروش محصولات دارد و اگر به صورت حرفه ای طراحی شود، یک روش مهم بازاریابی است. طراحی لیبل می تواند سبب شناسایی سریع محصول در بازار شود و یک محصول را از سایر محصولات مشابه خود تمایز دهد.

نکات مهم در طراحی بطری آب معدنی         نکات مهم در طراحی بطری آب معدنی

نکات مهم در طراحی بطری آب معدنی

در طراحی برچسب آب معدنی باید نکات ویژه ای را مد نظر قرار دهید تا جذابیت محصول افزایش یافته و فروش آن بیشتر شود. علاوه بر یادگیری این نکات می توانید ایده های جذاب در این زمینه را از مراجع معتبر دریافت کرده و در زمان طراحی از آن ها الهام بگیرید. در نهایت اگر می خواهید یک طراحی فوق حرفه ای برای محصول خود داشته باشید، باید با طراحان کار بلد در این زمینه وارد مذاکره شوید:

  • استفاده از فونت مناسب: یکی از مهم ترین نکات در زمان طراحی لیبل آب معدنی استفاده از فونت مناسب و خوانا است. اندازه این فونت نیز باید به درستی انتخاب شود تا تمام مطالب درج شده در آن به چشم مخاطب برسد.
  • اندازه لیبل: در طراحی بطری آب معدنی لیبل را در اندازه استاندارد چاپ کنید؛ یعنی نه خیلی بزرگ و نه خیلی کوچک.
  • استفاده از المان های مناسب: در طراحی لیبل بطری آب معدنی از المان ها و تصاویر مناسب بصری استفاده کنید تا جذابیت آن چند برابر شود.
  • بهره مندی از شیرینگ: اگر محصول خود را در پک های چندتایی عرضه می کنید، بهتر است برای آن از شیرینگ بسته بندی استفاده نمایید.

بسته بندی شیرینگ آب معدنی

نمونه طراحی بطری و لیبل آب معدنی

اگر می خواهید جذاب ترین لیبل آب معدنی را داشته باشید، باید تمام نمونه های موجود در بازار را بررسی کرده و نقاط ضعف و قوت آن ها را پیدا کنید؛ سپس بر اسان آن طراحی بطری آب معدنی را انجام دهید. فراموش نکنید که بررسی طراحی قوطی انرژی زا و طراحی بطری آبجو و سایر محصولات مشابه که مطابق با سلیقه مشتریان شما است، می تواند جذاب ترین ایده ها را در زمینه لیبل بطری آب معدنی در اختیار شما قرار دهد. آشنایی با انواع لیبل ها می تواند در طراحی بطری و لیبل آب معدنی به شما کمک کند:

  • لیبل های تصویردار
  • لیبل برش خورده
  • لیبل بافت دار
  • لیبل پشت چسبی
  • لیبل شفاف
  • لیبل فانتزی

بسته بندی خلاقانه آب معدنی

طراحی خلاقانه بطری آب معدنی

آب معدنی یک محصول خام و طبیعی بدون افزودنی است از این رو بیشتر یک نگاه مینیمال و ساده به طراحی این محصول شده است. امروزه با کمی خلاقیت در طراحی بطری و لیبل خلاقانه آب معدنی آن جلوه ویژه ای به بطری آب معدنی  بخشیده ایم. 

بسته بندی خلاقانه آب معدنی جاجرود

ویژگی لیبل آب معدنی خوب

اگر می خواهید پیغام خاصی را به مشتریان خود برسانید یا محصول شما ویژگی برجسته تری نسبت به سایر محصولات دارد، باید آن را در لیبل آب معدنی بگنجانید.  ویژگی های بسیار زیادی برای لیبل بطری آب معدنی وجود دارد که تولید کنندگان این محصول باید به آن توجه ویژه ای داشته باشند تا بتوانند محصولات خود را در بازار به فروش برسانند:

  • لیبل آب معدنی باید دوام و کیفیت بالایی داشته باشد تا در اثر ضربات مختلف و تغییرات دمایی تغییری نکند.
  • در زمان چاپ لیبل آب معدنی باید از کاغذهای باکیفیت بهره بگیرید تا در اثر حمل و نقل و عوامل مخرب محیطی آسیب نبیند.
  • بسیاری از افراد قبل هر چیزی به دنبال تاریخ انقضای محصول هستند؛ پس باید این مورد را به صورت خوانا بر روی لیبل محصول به کار ببرید تا این نیاز مهم مشتریان برطرف گردد.
  • اگر قصد صادرات آب معدنی خود را دارید، باید نام کشور سازنده و نام برند خود را بر روی لیبل قید کنید. این مورد یکی از مهم ترین ویژگی های لیبل آب معدنی است.
  • رنگ لیبل باید هماهنگی کامل با بطری را داشته باشد تا سبب جذابیت آن شود.
  • یک لیبل خوب حاوی شماره سریال محصول است.
  • تصاویر و المان هایی که بر روی لیبل به کار می برید، باید متناسب با آب معدنی و کاربردهای آن باشد.
  • یک لیبل عالی و کاربردی نام برند و لوگوی آن را به طرز کاملاً حرفه ای و جذاب در خود دارد؛ به گونه ای که خریدار در همان نگاه اول متوجه آن می شود.

‌ شما می توانید علاوه بر طراحی لیبل برای معرفی محصولات خود از کلیپ معرفی محصول استفاده کنید تا در یک دوره زمانی کوتاه مدت، شاهد فروش چند برابری آب معدنی باشید. امروزه بسیاری از شرکت های معتبر دنیا از این روش موثر برای بازاریابی و تبلیغات استفاده می کنند.

طراحی بطری و لیبل آب معدنی

 

 

جمع بندی

آب معدنی از پرفروش ترین محصولات در ایران است که مردم به صورت گسترده در طول روز از آن استفاده می کنند. محصولات بی نام و نشان موجود در بازار خیلی زود از دور رقابت حذف می شوند و در عوض محصولاتی که لیبل های بسیار جذابی دارند، برای همیشه در ذهن خریداران باقی می مانند.

طراحی لیبل آب معدنی به همین راحتی ها هم نیست و باید توسط یک تیم طراح حرفه ای انجام شود. طراحان این حرفه ایده های بسیار جذابی در این زمینه دارند و می توانند شما را در رسیدن به هدفتان یاری کنند؛ پس همین امروز برای طراحی برچسب بطری آب معدنی اقدامات لازم را انجام دهید. فراموش نکنید که هزینه طراحی بسته بندی نوعی سرمایه گذاری بلند مدت برای فروش بیشتر محصول در سراسر کشور محسوب می شود.

4.5/5-(2امتیاز)

مطالب مشابه