طراحی و چاپ بسته بندی پوشک نوزاد

بسته بندی پوشک بچه
نمونه کارهای طراحی بسته بندی

طراحی و بسته بندی پوشک بچه ارزش سهام آن را در بازار فروش به شکل چشم گیری افزایش می دهد. این امر سبب می شود تا بسته بندی پوشک نوزاد در جامعه امروزی اهمیت زیادی پیدا کند. امروزه پوشک ها از جمله نیازهای اولیه نوزادان هستند که راحتی بالایی دارند و استفاده از آن ها روز به روز در حال افزایش است.

تحقیقات نشان داده است که والدین ترجیح می دهند پوشک هایی را بخرند که بسته بندی مناسب تری دارند. امروزه پیشرفت های وسیع تکنولوژی سبب شده تا از مواد و طرح های مختلفی برای تولید بسته بندی ملزومات مصرفی انسان؛ مانند پوشک بچه استفاده شود. هر چه قدر طراحی و چاپ بسته بندی پوشک جذاب تر و بهتر باشد، فروش آن نیز حتمی است.

اهمیت طراحی بسته بندی پوشک نوزاد در برندینگ محصولات

امروزه یکی از مهم ترین نکاتی افراد در زمان خرید پوشک بچه به آن توجه می کنند، نایلون بسته بندی پوشک بچه است. بسیاری از مشتریان هنگام خرید کالاهایی که با برند آن آشنایی کامل ندارند، به بسته بندی و ظاهر آن توجه می کنند؛ عموماً هم محصولاتی را خریداری می کنند که بسته بندی شیک تر و جذاب تری داشته باشند. بسته بندی پوشک نوزاد نیز از این امر مستثنا نیست. والدین در انتخاب پوشک نوزاد خود بسیار حساس هستند؛ بنابراین هر نوع بسته بندی غیر اصولی نظر آن ها را جلب نمی کند.

طراحی و چاپ بسته بندی پوشک نوزاد به صورت حرفه ای می تواند عامل مهمی برای تبلیغات و بازاریابی باشد. این روش فوق العاده کم هزینه است و نقش بسیار مؤثری در ترغیب مخاطب به خرید محصول دارد. لازم است بدانید که تأثیر بسته بندی اصولی برای فروش بیشتر از داشتن لوگو و نام تجاری است. علاوه بر موارد یاد شده بسته بندی خلاقانه پوشک بچه می تواند به تقویت برندسازی و ماندگار شدن برند شما در ذهن مشتری کمک کند؛ بنابراین می توانید مسیر طولانی و پر پیچ و خم برندسازی را تنها در یک شب طی کنید.

ویژگی های یک بسته بندی پوشک نوزاد خوب

ویژگی های یک بسته بندی پوشک نوزاد خوب

بسته بندی پوشاک نوزاد همانند طراحی بسته بندی نودل و سوپ آماده نیست که تنها با یک عکس از غذا بتوانید طراحی آن را به اتمام برسانید. یک بسته بندی خوب برای پوشک بچه باید ویژگی های بسیار زیاد دیگری داشته باشد تا بتواند اعتماد افراد را جلب کند:

  • حفاظت از محتویات: پوشک بچه بسیار حساس است و بسته بندی آن باید به گونه ای باشد که محتویات داخل را از نفوذ هرگونه آلودگی حفظ کند.
  • داشتن اطلاعات کامل: یک بسته بندی خوب نوزاد باید شامل اطلاعات کاملی از محصول، تعداد آن در بسته، سایز پوشک، برند تولیدکننده، تاریخ تولید و انقضا و… باشد؛ درست همانند طراحی لیبل آرایشی بهداشتی که در آن باید تمام اطلاعات محصول ذکر شود.
  • افزایش عمر مفید: بسته بندی پوشک ها باید به گونه ای باشد که با جلوگیری از عوامل مخرب؛ مانند نور خورشید، رطوبت و… سبب افزایش عمر پوشک شود.
  • دوام کافی: بسته بندی پوشاک نوزاد باید دوام کافی را داشته باشد تا در زمان حمل و نقل از کارخانه تا رسیدن به دست مصرف کننده و همچنین در زمان انبارداری، دچار پارگی یا پوسیدگی نشود.

نمونه طراحی بسته بندی پوشک نوزاد     نمونه طراحی بسته بندی پوشک نوزاد

نمونه طراحی بسته بندی پوشک نوزاد

اگر سری به دنیای شگفت انگیز اینترنت بزنید، می توانید نمونه طراحی های بسیاری از پوشک نوزاد پیدا کنید و ایده های بسیار جذابی از آن ها به دست آورید. فراموش نکنید که طراحی هیچ دو محصولی نباید شبیه به هم باشد. به عنوان مثال طراحی لیبل صابون از زمین تا آسمان با طراحی بسته بندی پوشک بچه متفاوت است؛ پس همیشه برای ایده گرفتن به دنبال محصولات مشابه باشید.

اگر به دنبال ایده های خاص تر و جدیدتر هستید، می توانید از عکاسانی که در زمینه عکاسی محصولات آرایشی و بهداشتی فعالیت می کنند، کمک بگیرید. آن ها همیشه بهترین ایده ها را در چنته دارند. در طراحی بسته بندی پوشاک نوزاد باید از رنگ های شاد و انرژی بخش استفاده کنید، نه رنگ های سرد و کسل کننده. در این طراحی می توانید از المان هایی؛ مانند قطرات آب، عکس واقعی پوشک در زمان استفاده، لبخند کودک و… نیز بهره بگیرید.

 

جمع بندی

صنعت طراحی بسته بندی پوشک بچه روز به روز در حال گسترش است؛ زیرا امروزه طراحی بسته بندی تأثیر بسیار زیادی در فروش محصول دارد. طراحی بسته بندی پوشک بچه نیز همانند طراحی بسته بندی سرلاک و شیرخشک اهمیت دارد؛ زیرا پوشک یکی از محصولات بهداشتی مهم است و در سلامت کودک تأثیر زیادی می گذارد.

اگر می خواهید این طراحی به بهترین شکل ممکن انجام شود و تمام اصول و ویژگی های طراحی در آن رعایت شود، طراحی پوشک بچه ها را به تیم حرفه ای استودیو فهار واگذار کنید.

4.5/5-(2امتیاز)

مطالب مشابه