نکات طلایی در طراحی بسته بندی نودل و سوپ آماده

طراحی بسته بندی نودل و سوپ آماده
نمونه کارهای طراحی لیبل و بسته بندی

امروزه ویژگی‌ها و پارامترهای ظاهری نقش بسزایی در فروش و برندینگ محصولات دارند به طوری که حتی طراحی بسته بندی سبزیجات، زعفران، خشکبار و…. نیز حائز اهمیت بوده و می‌تواند سبب ماندگار شدن برند در اذهان عمومی شود.

به همین دلیل تصمیم گرفتیم در ادامه‌ی این مقاله به طور خاص بر روی یک محصول پرطرفدار مانند نودل و سوپ آماده تمرکز کنیم تا تمام نکات موجود در طراحی بسته بندی نودل و سوپ آماده را بیان کنیم. پس اگر علاقه‌مند به شروع فعالیت در این حوزه هستید یا تصمیم گرفته اید پیشرفت بزرگی در کار خود رقم بزنید، تا پایان این مقاله همراه ما باشید.

اهمیت طراحی بسته بندی نودل و سوپ آماده

تصور کنید که در بین قفسه‌هایی پر از بسته بندی سوپ آماده مختلف هستید و با طیف مختلفی از محصولات با برندهای متفاوت روبرو هستید که از قبل نیز با آن‌ها آشنا نیستید! حال به سراغ کدام محصول می‌روید؟ اگر بخواهیم کمی رو راست باشیم باید بگوییم که در ابتدا به سراغ محصولی می‌رویم که رنگ و لعاب بیشتری دارد و در اصطلاح چشممان همان لحظه اول آن را گرفته است.

این موضوع سبب می‌شود تا برند مذکور که بسته‌ بندی سوپ آماده جذاب‌تری ارائه داده بالطبع فروش بیشتری نیز داشته باشد و درصد بالایی از سهم بازار را به نام خود کند. به همین سبب طراحی بسته بندی انواع محصولات همچون طراحی بسته بندی ماکارونی، نودل، سوپ آماده و… به شدت در درصد بالای فروش تاثیرگذار است و می‌تواند سود خوبی را روانه کارخانه تولیدی نماید.

اهمیت طراحی بسته بندی نودل و سوپ آماده

با طراحی بسته بندی نودل و سوپ آماده، برند خود را بسازید

برندینگ، مفهومی است که امروزه بیش از دیگر مفاهیم در حوزه تبلیغات مثل بسته بندی سوپ آماده و درصد بالای فروش نقش داشته و می‌تواند برند شما را از برندی گمنام به برندی مشهور و معروف تبدیل کند که تا سالیان سال در خاطر خریداران باقی مانده و مشتریان را به مشتری ثابت محصولاتتان تبدیل نماید.

اهمیت طراحی بسته بندی نودل و سوپ آماده

جالب است بدانید این حوزه آنقدر مورد توجه صاحبین شرکت‌ها و کارخانه‌جات قرار گرفته که همواره به دنبال راهی برای برندینگ محصولات خود هستند، به طوری که فیلدی از عکاسی صرفا به این حوزه اختصاص داده شده است و امروزه عکاسی غذا، محصولات مختلف، خوراکی‌ها و… امری رایج بوده و کمک بزرگی به تبلیغ از محصولات می‌کند.

 البته تنها عکاسی از محصولاتتان نیست که می‌تواند سبب برندینگ شود بلکه طراحی اصولی بسته‌ بندی سوپ و نودل نیز اهمیت بسزایی در برندینگ داشته و می‌تواند به شما در ایجاد یک پلن اقتصادی صحیح یاری نماید. به همین سبب پیشنهاد می کنیم که علاوه بر استفاده از روش های تبلیغ حرفه‌ای مثل تیزر تبلیغاتی حتما به ظاهر بسته بندبی خود نیز توجه نمایید.

نکات طلایی طراحی بسته بندی نودل و سوپ آماده

نکات طلایی طراحی بسته بندی نودل و سوپ آماده

حال که با اهمیت طراحی بسته‌بندی آشنا شدید بهتر است به سراع نکاتی برویم که به وسیله آن بتوانید یک بسته‌بندی اصولی طراحی کنید و از تمام امتیاز‌های آن بهره‌مند شوید. در ادامه به برخی از مهم‌ترین این نکات اشاره می‌نماییم. این موارد عبارتند از:

  • استفاده از رنگ‌های جذاب و روشن: استفاده از رنگ‌های روشن و جذاب می‌تواند محصول شما را نسبت به سایر محصولات متمایز نشان دهد و جلوه بهتری به آن بدهد. همچنین با استفاده صحیح از رنگ‌ها می‌توانید صفات مختلفی را در خریداران ایجاد نمایید که سبب درصد بالای فروشتان شوید به طوری که با استفاده از رنگ‌های تند مانند قرمز و نارنجی می‌توانید حس شور و هیجان و با استفاده از رنگ‌های خنثی و آرامش بخش مانند آبی می‌توانید حسی از اعتماد متقابل را ایجاد نمایید.
  • استفاده از تصاویر مختلف: تصاویر می‌تواند در حافظه تصویری مخاطبان ثبت شوند و راه برندینگ محصولتان را بیش از هرچیزی جلو ببرند. به طور مثال در طراحی لیبل روغن خوراکی، تصاویر و جلوه های بصری تاثیر بسزایی در جلب توجه مخاطبان دارد. به همین سبب استفاده از تصاویر مرتبط با محصولتان در طراحی بسته بندی سوپ می‌تواند بسیار کمک کننده باشد.
  • استفاده از مواد با کیفیت: مواد اولیه درجه یک می‌تواند تا حد زیادی حس اعتماد را به مخاطبان القا کند و احترام شما را نسبت به آن‌ها به نمایش می‌گذارد.

نمونه طراحی بسته بندی نودل و سوپ آماده

نمونه طراحی بسته بندی نودل و سوپ آماده

به غیر از موارد گفته شده دیدن نمونه‌های مختلف طراحی بسته بندی نودل و سوپ آماده می‌تواند ایده‌های جذابی به شما بدهد و در ایجاد یک طراحی اصولی کمک کننده باشد. مجموعه استودیو فهار با ایجاد بیش از ۶۰۰ پروژه مختلف و بیش از ۱۷ سال سابقه توانسته صدها برند را به سمت خود جلب نماید و با آرشیو بزرگی از طراحی‌های مختلف طراحی بسته بندی خشکبار، طراحی بسته نودل و ماکارونی و… ایده‌های جذاب و جدیدی را به برند شما بدهد.

جمع بندی

در این مقاله سعی کردیم تا تاثیر طراحی بسته بندی حرفه‌ای را بیان کنیم و نکات مختلفی را در خصوص آن بیان کنیم. در آخر نیز پیشنهاد می‌کنیم که حتما با مشورت با متخصصان این حوزه یک بسته بندی خوب و مناسب برای برند خود انتخاب نمایید تا برند خود را نام آشنا کرده و درصد فروش خود را به میزان قابل توجهی بالا ببرید.

4.5/5-(2امتیاز)

مطالب مشابه