EN
EN

نمونه کار طراحی بسته بندی زعفران البرکه – Albaraka

طراحی بسته بندی زعفران البرکه
گالری محصول:

زعفران البرکه (Albaraka) برای شروع سفر خود از ایران به امارات متحده عربی در یک بسته بندی صادراتی سفارشی بسته بندی می شود. این بسته بندی نه تنها برای محافظت از زعفران طراحی شده است، بلکه برای برانگیختن حس و هیجان در هر رونمایی طراحی شده است. یک ظرف محکم و اصولی عطر و طعم متمایز زعفران را تا رسیدن به مقصد حفظ می کند.

طراحی بسته بندی، لیبل، دمنوش های زعفرانی، شربت زعفران، اسپری زعفران، طراحی ساختار تیغ و قالب جعبه های زعفران، طراحی بسته هویت بصری سازمانی و ست اوراق اداری از بخش های پروژه برندینگ البرکه بوده است.

طراحی لوگو البرکه:

داستان برندینگ البرکه با لوگوی آن آغاز می شود که به دقت طراحی شده تا ماهیت این نام تجاری نفیس زعفران را به تصویر بکشد. این لوگو بصورت تایپوگرافی عربی که نمادی از مقصد آن یعنی کشور های عربی حاشیه خلیج فارس است، طراحی شده است. رنگ‌های پر جنب و جوش زرد و طلایی، گرمای مزارع را که زعفران در آن کشت می‌شود، تداعی می‌کند. لوگو نشان دهنده تعهد این برند به کیفیت، اصالت و میراث غنی زعفران ایرانی است.

طراحی بسته بندی البرکه:

طراحی بسته بندی زعفران البرکه انعکاسی واقعی از شکوه و ظرافت آن است. جعبه سبزرنگ ساده به همراه لوگوی طلایی رنگ نمادی از سلطنت و انحصار این محصول پرطرفدار است و حسی از ظرافت را که مناسب بهترین زعفران است، القا می کند.

در خاتمه، داستان نام تجاری زعفران البرکه از طریق طراحی آرم متفکرانه، بسته بندی جذاب، طراحی لیبل زیبا، بسته بندی دقیق صادراتی و ست اداری شیک آشکار می شود. زعفران البرکه از مزارع ایران گرفته تا امارات متحده عربی، میراثی غنی را در بر می گیرد و این سفر حسی را ارائه می دهد که علاقه مندان به زعفران در سراسر جهان را به وجد می آورد.

داستان برند البرکه:
طراحی بسته بندی زعفران البرکه
سایر نمونه کارهای این برند
4.5/5-(2امتیاز)