EN
EN

نمونه کار طراحی بسته بندی تنباکو وارنا

بسته بندی تنباکو وارنا

در صنعت تنباکو توجه زیادی به طراحی بسته بندی می شود و استفاده از عناصری مانند رنگ، لوگو و تایپوگرافی می تواند محصولات را برای مصرف کنندگان جذاب تر کند. عبارات هشدار دهنده سلامت تصویری در بسته بندی تنباکو برای اطلاع رسانی اجباری هستند. اغلب از عناصر طراحی مختلف برای افزایش جذابیت بصری محصولات تنباکو  و سیگار استفاده می شود. در برخی موارد، طراحی بسته‌بندی ممکن است به دنبال جذاب‌تر کردن محصولات باشد.

طراحی بسته بندی تنباکو نقش مهمی در بازاریابی و ترویج محصولات تنباکو ایفا می کند و به عنوان ابزاری قدرتمند برای جذب مصرف کنندگان و انتقال ارزش های برند عمل می کند. طراحی بسته بندی تنباکو با دقت طراحی شده است تا نه تنها با مقررات مطابقت داشته باشد بلکه بر درک و رفتار مصرف کننده نیز تأثیر بگذارد. عناصری مانند رنگ، لوگو، تایپوگرافی و تصاویر به طور استراتژیک برای ایجاد بسته‌بندی‌هایی که در قفسه‌ها برجسته می‌شوند و هویت برند خاصی را منتقل می‌کنند، استفاده می‌شوند.

 طراحی یونیفرم گرافیکی بسته بندی جعبه محصول تنباکو میوه ای قلیان با نشان تجاری وارنا در شش طعم مختلف تنباکو با هدف صادرات به کشورهای عربی و بهره گیری از ظرفیت چاپ افست هیبرید از پروژه های استودیو توسعه برند فهار است.

سایر نمونه کارهای این برند
4.5/5-(2امتیاز)