طراحی قوطی آبجو و بطری ماءالشعیر

لیبل بسته بندی آبجو و ماءالشعیر

امروزه علاوه بر ویژگی‌های باطنی یک محصول، ویژگی‌های ظاهری آن نیز حائز اهمیت بوده و می‌‌تواند تاثیر بسزایی در موفقیت برند داشته باشد، به همین دلیل طراحی بسته بندی نیز مرحله مهمی در روند تولید محصول محسوب می شود. ما نیز به واسطه این موضوع تصمیم گرفتیم در این مقاله با تمرکز بر طراحی قوطی آبجو و بطری ماءالشعیر که همواره از محبوبیت خاصی برخوردار بوده‌اند نکات موجود در طراحی بطری آن‌ها را بیان نماییم.

خدمات تخصصی

استـــودیو فهـــار

اگر مشغول به فعالیت در این حوزه هستید یا قصد ایجاد یک برند ماءالشعیر را دارید پیشنهاد می‌کنیم تا پایان این مقاله مربوط طراحی قوطی آبجو و بطری ماءالشعیر همراه ما باشید.

بسته بندی آبجو ماءالشعیر

چرا طراحی لیبل قوطی و بطری آبجو اهمیت دارد

قبل از هرچیزی باید بگوییم که چرا طراحی بسته بندی آب معدنی، ماءالشعیر و هر نوشیدنی دیگری اهمیت دارد و چرا باید سختی‌ها و هزینه‌های طراحی بسته بندی آبجو و ماءالشعیر اصولی را به جان بخریم؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که امروزه هیچ مفهومی مثل مفهوم برندینگ نمی‌تواند در موفقیت یک برند نقش داشته باشد و طراحی بطری ماءالشعیر نیز یکی از مهم‌ترین کارهایی است که این مفهوم را در محصول مذکور جاری می سازد. در واقع برای درک بهتر این موضوع باید به سراغ بررسی برندهای معروف و محبوب این حوزه برویم.

طراحی قوطی آبجو و بطری ماشعیر طراحی قوطی آبجو و بطری ماشعیر

این برندها همواره از یک بسته بندی خاص و یا حداقل از بسته‌بندی با المان‌های نسبتا ثابت استفاده می‌نمایند. این موضوع سبب می‌شود تا دیدن رنگ لیبل بطری ماءالشعیر نیز کافی باشد تا بتوانید نام برند آن را حدس زده و در ذهن خود به دنبال خاطرات استفاده از آن باشید. همین چند جمله ساده نشان خواهد داد که یک طراحی قوطی آبجو اصولی و ثابت می‌تواند تا چه میزان به ماندگار شدن برند در ذهن مخاطب موثر باشد. به غیر از این مورد با ایجاد یک بسته بندی کاربردی و طراحی قوطی آبجو و بطری ماءالشعیر زیبا می‌توانید احترام خود را نسبت به مخاطب نشان داده و اعتماد آن‌ها را به سمت خود جلب نمایید که امر بسیار پراهمیتی است.

نقش طراحی قوطی و بطری آبجو در فروش نقش طراحی قوطی و بطری آبجو در فروش

نقش طراحی لیبل آبجو و ماءالشعیر در فروش

برای اینکه تاثیر طراحی لیبل آبجو و ماءالشعیر را در میزان فروش درک نمایید کافیست تصور کنید که به عنوان یک مشتری وارد یک مغازه شدید و قصد خرید یک بطری ماءالشعیر را دارید اما برند خاصی مدنظرتان نیست، حال به سراغ کدام محصول می‌روید؟ اگر کمی واقع بین باشیم در پاسخ به این سوال باید بگوییم که به سراغ محصولی می‌رویم که ظاهر آن ما را جذب کرده و تمایز بصری جذابی نسبت به سایر محصولات داشته است. به همین سبب و از آنجایی که تعداد اینگونه افراد و مشتریانی که جلب ظاهر یک محصول می‌شوند کم نیست می‌توان گفت که یک بسته بندی اصولی تا چه حدی می‌تواند به افزایش فروش ما کمک نماید و در آن تاثیر بگذارد.

بسته بندی ماءالشعیر

انواع طراحی قوطی آبجو و بطری ماءالشعیر

حال که به میزان اهمیت طراحی بطری ماءالشعیر پی بردید بهتر است به سراغ انواع آن برویم و با بیان ویژگی‌های هرکدام معرفی مختصری در خصوص آن‌ها ارائه دهیم. این موارد عبارتند از:

  • استفاده از قوطی فلزی: اگر به دنبال تولید محصولاتی متناسب با یک نفر هستید انتخاب قوطی‌‌های آلومینیومی بهترین گزینه برای طراحی قوطی آبجو خواهند بود. برای اینکار کافیست یک قوطی جذاب با ابعاد استاندارد داشته و با کمک طرح ها و رنگ‌های جذاب و صد البته ارائه توضیح مختصری از محصول طراحی قوطی فلزی را پیگیری نمایید.
  • استفاده از بطری‌های پلاستیکی: این بطری‌ها به شما امکان می‌دهند تا محصول خود را در حجم‌های مختلف به بازار ارائه کنید. اصولا در طراحی این بطری‌ها از رنگ‌های تیره برای بدنه و از یک لیبل آبجو و ماءالشعیر جذاب حاوی اطلاعات محصول، نام برند، شعار برند و… استفاده می‌شود.

طراحی قوطی آبجو و بطری ماشعیر

نکات مهمی که در طراحی قوطی آبجو و بطری ماءالشعیر باید به آن دقت کرد

به غیر از آشنایی با انواع بسته بندی ماءالشعیر باید به برخی نکات  در لیبل ماءالشعیر نیز مسلط باشید تا بتواند طراحی بسته بندی آبجو و ماءالشعیر خود را به صورت کاملا اصولی جلو برده و برند خود را از مزایای آن بهره‌مند سازید. از مهم‌ترین این نکات می توان به موارد زیر اشار نمود:

  • استفاده از شیرینگ بسته بندی برای ایجاد باکس
  • استفاده صحیح از رنگ‌ها و تناسب آن با لوگو برند و محصول تولیدی
  • کمک گرفتن از ایده های جدید و عدم پیاده سازی طراحی‌هایی با اصول قدیمی
  • استفاده از بهترین مواد اولیه در ساخت بسته بندی و احترام به مخاطب
  • توجه به محیط زیست و امکان بازیافت بسته بندی

طراحی قوطی آبجو و بطری ماشعیر

نمونه طراحی قوطی و بطری آبجو و ماءالشعیر

همانطور که گفته شد یکی از مهم‌ترین نکات در طراحی اصولی قوطی آبجو عدم تکرار بسته بندی‌های قدیمی و خلاقیت در طراحی بطری ماءالشعیر است. استودیو فهار با بیش از 18 سال سابقه در زمینه کارهای طراحی گرافیک، طراحی بسته بندی، تصویربرداری هوایی، کالکشن ارزشمندی از نمونه کارهای مختلف را جمع آوری کرده که می‌تواند منبع الهام شما برای ایجاد یک طراحی شخصی باشد. به همین سبب پیشنهاد می‌کنیم که اگر به دنبال یک بسته بندی اصولی هستید حتما سری به این مجموعه زده و خدمات آن را به دقت بررسی نمایید.

جمع بندی

در این مقاله سعی کردیم به طور کامل به طراحی قوطی آبجو و بطری ماءالشعیر بپردازیم. در آخر نیز پیشنهاد می کنیم که حتما تاثیر یک بسته بندی اصولی و تیزر معرفی محصول را در موفقیت برند خود جدی بگیرید و با کمک از متخصصان این حوزه بهترین نوع آن را برند خود انتخاب و اجرا نمایید. 

4.6/5-(5امتیاز)

مطالب مشابه