طراحی بسته بندی پاستیل + ایده های جدید

طراحی بسته بندی پاستیل

پاستیل یکی از خوشمزه ترین و پر طرفدار ترین خوراکی ها است که امروزه در شکل های جذاب و دوست داشتنی تولید می شوند. چنین محصول زیبایی باید بسته بندی شیک و منحصر به فردی هم داشته باشد. امروزه اغلب برای پاستیل ها از پاکت بسته بندی پلاستیکی با قابلیت چاپ استفاده می کنند. این پاکت ها در دو نوع شفاف و غیر شفاف هستند.

انتخاب آن ها بستگی به سلیقه و تم هویت بصری برندتان خواهد داشت. اما باید به یاد داشته باشید که هر چه ظاهر طراحی بسته بندی پاستیل منحصر به فرد و خاص تر باشد، میزان فروش آن هم بیشتر خواهد بود.

اهمیت و ضرورت طراحی بسته بندی پاستیل

طراحی پاکت بسته بندی پاستیلو بطور کل بسته بندی و لیبل مواد غذایی یک ترفند موثر در بازاریابی و افزایش فروش محصول است. شما باید سلیقه مخاطبان خود را بشناسید تا بتوانید یک بسته بندی خلاقانه برای پاستیل های تولید شده در نظر بگیرید. طراحی مناسب بسته بندی پاستیل موجب حفاظت از محصول در برابر خطرات خارجی مانند آب، رطوبت، نور، هوا و ضربه می شود. در نتیجه یک بسته بندی حرفه ای و اصولی به حفظ کیفیت و تازگی پاستیل ها کمک زیادی خواهد کرد.

طراحان بسته بندی با استفاده از الگوهای رنگارنگ، تصاویر جذاب و نمادهای خلاقانه، مثل بسته بندی شکلات توانایی این را دارند تا جذابیت و جلوه بسته بندی پاستیل را بهبود دهند. این امر سبب می شود تا توجه و نگاه مشتریان را به خود جلب کند و مشتریان را برای خرید ترغیب نماید. فراموش نکنید که چیدمان صحیح مناسب علامت های تجاری، نام و لوگو شرکت در طراحی بسته بندی پاستیل به شناسایی سريع و آسان پاستیل کمک زیادی می کند.

انواع طراحی بسته بندی پاستیل

انواع طراحی بسته بندی پاستیل

پاستیل ها تنها یک خوراکی برای سرگرمی نیستند و امروزه به یک گزینه جذاب برای کادو دادن هم تبدیل شده اند. به همین خاطر تنوع بسته بندی آن بسیار زیاد است. از محبوب ترین نوع بسته بندی آن هم می توان به موارد زیر اشاره کرد: پاکت های پلاستیکی این پاکت ها از جنس پلاستیک هستند و در سه نمونه شفاف، غیر شفاف و پنجره دار تولید می شوند. بسته طرح مد نظرتان می توانید هر یک از آن ها را برای بسته بندی پاستیل انتخاب کنید. ظروف پلاستیکی

این ظروف در شکل و اندازه های مختلفی هستند. به صورت درب دار بوده و استفاده از آن ها بسیار اسان است. ظرف های پلاستیکی قابلیت چاپ ندارند و باید برای آن ها از طراحی لیبل بسته بندی پاستیل استفاده کنید. لیبل ها هم انواع مختلفی دارند که می توانید از هر کدوم که می خواهید بسته به نظر و بودجه تان انتخاب کنید. از این ظروف برای بسته بندی صادراتی خشکبار هم استفاده می شود که ارزش و زیبایی محصول را چند برابر می کند.

طراحی بسته بندی پاستیل پاکت های کاغذی این پاکت ها همانطور که می دانید از جنس کاغذ هستند. سایز بندی مختلفی دارند و برای فروش مقدار کمی از پاستیل ها استفاده می شود. می توانید روی آن ها لیبل بزنید یا طرح لیبل را روی پاکت چاپ کنید. در طراحی بسته بندی قهوه نیز پاکت های کاغذی بسیار محبوب هستند. باکس کادویی این باکس ها مخصوص هدیه دادن هستند. ظاهری بسیار جذاب و خیره کننده دارند و در تم های رنگی مختلفی عرضه می شوند. به خوبی از پاستیل ها محافظت می کنند و قیمت بالاتری هم دارند.

طراحی بسته بندی حرفه ای پاستیل

بسته بندی محصول کار ساده ای خواهد بود به شرطی که مخاطب هدف شما مشخص باشد. پاستیل جزو ان دسته از محصولاتی است که خریداران ان از هر سنی و قشری هستند. هیچ عامل تفکیک کننده ای وجود ندارد. از این رو همانند طراحی لیبل آبمیوه باید طراحی بسته بندی پاستیل را باید به یک فرد متخصص بسپارید که با نهایت سلیقه آن را طراحی کند. بسته بندی که از مدل های رقبا کپی برداری نشود و بتواند محصول شما را از دیگر نمونه ها مجزا کند.

طراحان ما در استودیو فهار می توانند با تکیه بر مهارت و تجربه چندین ساله خود، بهترین و زیباترین طراحی ها را برای محصول شما اجرا کنند. می توانید ایده های ذهنی خود را هم با طراحان ما در میان بگذارید تا متناسب با سلیقه شما یک طرح حرفه ای در سبک دلخواهتان ارائه دهند. هزینه طراحی بسته بندی پاستیل در استودیو فهار هم بسیار مناسب بوده و یک گزینه مقرون به صرفه برای شما است.

ویژگی های طراحی بسته بندی پاستیل خوب

ویژگی های طراحی بسته بندی پاستیل خوب

یک پاستیل پر فروش بی شک بسته بندی استاندارد و حرفه ای دارد. اما منظور از یک بسته بندی پاستیل خوب و حرفه ای چیست؟ این بسته بندی چه مشخصات و ویژگی هایی دارد؟ از سری مشخصات و ویژگی های طراحی بسته بندی پاستیل خوب می توان به موارد زیر اشاره کرد :

1. جذابیت بصری: بسته بندی پاستیل باید ظاهری جذاب و زیبا داشته باشد تا مشتریان را به خود جلب کند. می توانید از تصاویر کارتونی، رنگ های شاد و… هم استفاده کنید. 2. حفاظت از محصول: بسته بندی باید از محصول محافظت کند تا از آسیب دیدگی، شکستگی یا تغییر کیفیت محصول در طول زمان جلوگیری کند. 3. سادگی استفاده: بسته بندی پاستیل باید طراحانه و ساده باشد تا مشتریان به راحتی به پاستیل دسترسی داشته باشند و استفاده از آن راحت باشد. 4. سبک بودن: سنگین بودن بسته بندی احتمال له شدن پاستیل ها و چسبیدن آن ها به یکدیگر را بیشتر می کند. بسته بندی باید سبک وزن باشد و موجب فشار اضافه به محصول نشود. 5. غیر قابل نفوذ: نباید رطوبت، الاینده های موجود در هوا، گرد و غبار و… به داخل بسته بندی نفوذ کند. نمونه طراحی بسته بندی پاستیل

نمونه طراحی بسته بندی پاستیل

برای آنکه بتوانید یک بسته بندی خاص و جذاب داشته باشید، می توانید از دیگر محصولات برند های موجود در بازار ایده بگیرید. بررسی نمونه طراحی بسته بندی پاستیل سبب می شود تا دید خلاقانه تری نسبت به بسته بندی داشته باشید و بتوانید محصول خود را به زیباترین شکل ممکن در بازار عرضه کنید.  با بررسی نمونه کار طراحی بسته بندی پاستیل در استودیو فهار می توانید علاوه بر مشاهده کیفیت کار طراحان، از این نمونه ها ایده های جذابی بگیرید. نمونه کارها را ببینید، نقاط ضعف و قدرت آن ها را شناسایی کنید و یک بسته بندی منحصر به فرد برای محصول خود انتخاب نمایید.

4.5/5-(4امتیاز)

مطالب مشابه