فرصت‌های شغلی
EN
EN

طراحی بستـه بندی قهـوه

همه چیز درباره طراحی بسته بندی قهوه

قهوه، یکی از جذاب ترین نوشیدنی ها است که در سراسر جهان طرفداران خود را دارد. این نوشیدنی خوش عطر و طعم نیاز به یک بسته بندی جذاب هم خواهد داشت تا بتواند خود را به مشتریان معرفی کرده و آن ها را برای خرید جذب کند. درست است که ظاهر بسته بندی الویت اصلی است، اما باید به کیفیت، محکم بودن و همچنین بهداشتی بودن بسته بندی هم توجه کنید. طراحی بسته بندی قهوه باید به گونه ای باشد که در عین زیبایی از محتویات درون بسته محافظت نماید و همچنین اطلاعات مورد نیاز را در اختیار خریدار قرار دهد.

استودیو فهار طراحی های جدید و منحصر به فرد را برای بسته بندی قهوه با توجه به سلیقه و نظر شما در اختیارتان قرار می دهد. طراحی بسته بندی قهوه جدید و خلاقانه ای که موجب فروش دو چندان محصولات شما خواهد شد. اگر می خواهید محصول شما به فروش بالایی برسد و در بین قفسه های فروشگاه ها خودنمایی کند، طراحی آن را به طراحان حرفه ای ما در استودیو فهار بسپارید.

نمونه کارهای طراحی بسته بندی قهوه

انواع طراحی بسته بندی قهوه

در دنیای طراحی امروز، بسته بندی های مختلفی وجود دارد که می توانید برای عرضه دانه قهوه یا پودر قهوه از آن استفاده کنید. البته با کمی خلاقیت در طراحی بسته بندی قهوه میتوانید بسیار متفاوت تر هم عمل کنید تا یک محصول خاص داشته باشید. همه چیز به نظر و سلیقه شما و از همه مهم تر به بودجه تان بستگی خواهد داشت. البته باید به فکر جیب مشتریان هم باشید. چرا که یک طراحی پاکت قهوه گران قیمت، بر روی هزینه فروش محصول هم تاثیر خواهد گذاشت. از انواع بسته بندی هایی که می توانید برای قهوه از آن ها استفاده کنید، شامل موارد زیر می باشد:

پاکت فلت باتم

به جرات می توان گفت فلت باتم جدیدترین دستاورد صنعت بسته بندی است که به صورت چندلایه طراحی شده است. هر چهار سمت آن دوخته شده و به اسم باکس پوچ هم شناخته می شود. می توان به راحتی به صورت عمود آن را روی سطح قرار داد. مقاومت بالایی دارد و برای محصولات خشک به کار می رود. مدل های زیپ دار، پنجره دار و… آن هم وجود دارد که بسته به طراحی مد نظر می توانید انتخاب کنید.

The Doypack یا پاکت های ایستاده زیپ دار

از رایج ترین پاکت قهوه است که امروزه در بازار شاهد آن هستیم. وجود زیپ در قسمت بالای آن باعث شده تا حالت استوانه ای آن کمتر شود و حجم زیادی نداشته باشد. از طرفی به آسانی باز می شود و میتوانید باقی مانده قهوه را هم در همان بسته بندی نگهداری کنید. از آنجایی که درب آن هم باز نمی ماند هوا به درون نفوذ نکرده و قهوه شما همیشه تازه خواهد بود. میتوانید این پاکت ها را به صورت شیشه ای یا مات و طرح دار به کار بگیرید. همین توجه به طراحی بسته بندی قهوه است که باعث خلق محصولات جدید و متنوع می شود.

پاکت های ساید فولد

این پاکت ها به صورت ناخودآگاه احساس آرامش و رضایت از خرید را به مصرف کنندگان می بخشند. طراحی بسته بندی قهوه با این پاکت ها ساده، مدرن و در عین حال زیبایی دارند. بیشتر از این پاکت ها برای بسته بندی هایی با حجم بالا استفاده می شود. اما برای نمونه های کمتر هم میتوانید استفاده کنید. برند تولیدی قهوه روی این نوع پاکت قهوه به خوبی خودنمایی خواهد کرد و میتواند توجه اشخاص را به خود جلب نماید. درست است که این پاکت ها زیپ ندارند اما میتوانید قسمت بالای آن را تا بزنید یا با یک گیره نگهدارنده و چسب آن را محکم کنید. ساید فولد ها به راحتی بازیافت می شوند و به دلیل استفاده نکردن از پلاستیک در ساخت آن ها، برای محیط زیست نیز مشکلی به وجود نمی آورند. با چنین باکسی میتوانید طرفداران محیط زیست را هم در فهرست مشتریان خود قرار دهید.

باکس پوچ

سطح مقطعی این باکس ها به صورت چهارگوش بوده و باعث میشود تا به صورت کامل بایستد. این نوع طراحی پاکت قهوه دارای زیپ نیست اما می توانید به آسانی با تا کردن یا شیوه های مختلف درب آن را بعد از باز کردن ببندید و برای مدت زمان طولانی تری قهوه را نگهداری کنید. فراموش نکنید که بسته قهوه شما باید در محیطی خشک و به دور از تابش نور خورشید قرار گیرد. کمی از طراحی مینیمالیستی به دور بوده و میتوانید طراحی های مختلفی را روی آن چاپ نمایید. این بسته بندی ها در برخی مواقع دارای سوپاپ جهت تخلیه هوا هم هستند تا محتویات درون آن در تماس با اکسیژن نباشد و بتوانید برای مدت زمان طولانی از آن نگهداری کنید.

کیسه خوابی

این مدل از طراحی بسته بندی قهوه، به نام بسته بندی بالشتی هم شهرت دارد. یک بسته بندی ساده برای حجم های کمی از قهوه است که به شکل یکبار مصرف مورد استفاده قرار می گیرند. ظاهری ساده و جذابی دارند که برآیند قیمت آن ها هم بسیار مناسب و مقرون به صرفه می باشد. اغلب از این نوع طراحی پاکت قهوه برای قهوه های فوری استفاده می شود. می توانید این کیسه ها را درون یک باکس دیگر هم قرار دهید و به صورت چندتایی عرضه کنید.

جعبه در جعبه

این نوع از باکس ها به صورت جعبه های بزرگی طراحی می شوند که داخل آن ها تعداد زیادی از قهوه های کیسه خوابی یا دیگر مدل های موم شده وجود دارد. این نوع طراحی بسته بندی قهوه برای فروش عمده به کار گرفته می شود. برای جعبه های بزرگ میتوانید از مقوا یا حتی باکس های زیپ دار و… هم استفاده کنید. از متفاوت بودن و امتحان کردن مدل های مختلف نترسید تا بتوانید یک شکل جدید را برای بسته بندی به ارمغان آورید.

ظروف شیشه ای درب دار

این یک ایده جدید در طراحی لیبل قهوه است. شاید تا به امروز با چنین ظرف هایی در زمان خرید قهوه مواجه نشده باشید. اما ظروف شیشه ای قابلیت چاپ دارند و میتوانید دانه های قهوه یا پودر قهوه را درون آن بریزید. آن را بسته بندی کنید و به صورت شکیل به فروش برسانید. این نوع پاکت بسته بندی قهوه باعث می شود بتوان از قهوه به عنوان کادو برای علاقه مندان به این نوشیدنی هم استفاده کرد. البته برای کاهش هزینه های فروش می توانید ظروف پلاستیکی را جایگزین ظرف های شیشه ای کنید.

پاکت چهار طرفه دوخت (Quad Seal Bag)

پاکت چهار طرفه دوخت با استفاده از روش دوخت تولید می ‌شود. در این روش، قسمت‌ های مختلف پاکت بهم دوخته می ‌شوند تا بسته بندی نهایی شکل گیرد. این شکل منحصر به فرد باعث می ‌شود که پاکت در حالت عمودی و استوانه ‌ای بر روی سطح صاف قرار گیرد. پاکت چهار طرفه دوخت از جنس پلاستیک مانند: پلی‌اتیلن، پلی‌پروپیلن و لامینه های مختلف ساخته می شود. البته مدل های کاغذی و… هم وجود دارد. این جنس ها نفوذ ناپذیر بوده و مقاوم در برابر رطوبت و حرارت هستند.

پاکت‌های بالشتی (pillow bag)

این پاکت ها همانطور که از نام آن ها مشخص است، به شکل بالشت طراحی شده اند و هردو سمت جلو و عقب آنها به صورت صاف و یکدست می باشد. این نوع پاکت ‌ها که عموما به صورت مستطیلی تولید می شوند برای بسته‌ بندی محصولات خشک مانند قهوه، تنقلات، آجیل، شیرینی و … به کار گرفته می شوند.

پاکت کوادرو

این نوع پاکت‌ ها چهارضلعی هستند و در اشکال مربع و مستطیل تولید می شوند. معمولا  برای بسته‌ بندی محصولات مایع، نیمه ‌مایع و خمیری مانند شیر، آبمیوه، سس، کرم و … استفاده می ‌شود. با متریال گوناگونی قابل اجرا است که در برابر عوامل محیطی مقاوم بوده و باعث تازه ماندن محتویات داخل بسته بندی می شود. قهوه هایی که در این پاکت عرضه می شوند معمولا عطر دلنشینی دارند.

پاکت سایدفولد

شاید در نگاه اول شباهت زیادی به پاکت فلت باتم داشته باشند اما در اطراف آن کاست تعبیه شده که حجم پاکت را افزایش می دهد. معمولا برای این پاکت ها از زیپ استفاده نمی شود و به همین خاطر برای نگهداری قهوه ایده آل نیستند اما اگر برای حجم کمتری از قهوه آن را انتخاب کنید، گزینه جذابی خواهد بود.

پاکت کوچک ساشه ای

بسته بندی های کوچک چای، قهوه و… را دیده اید؟ همه آنها از نوع پاکت کوچک ساشه ای هستند. ساشه در حقیقت به معنی یکبار مصرف است و می توانید پودر قهوه را در آن با حجم کم بسته بندی و در بازار عرضه دهید. اغلب برای بسته بندی قهوه فوری از آن استفاده می شود تا در یک شرایط بهداشتی به دست مصرف کنندگان برسد و همچنین فضای زیادی را اشغال نکند و از قیمت مقرون به صرفه ای هم برخوردار باشد.

بهترین طراحی بسته بندی قهوه را از ما بخواهید

ایده های دیدنی از انواع بسته بندی قهوه

قیمت طراحی بسته بندی قهوه

قیمت طراحی بسته بندی قهوه ممکن است بسته به متغیرهای مختلفی مانند اندازه بسته بندی، مواد اولیه بسته بندی، تعداد رنگ‌های استفاده شده در طراحی، تعداد قطعات مختلفی که باید طراحی شود و هزینه‌های مربوط به تولید بسته بندی متفاوت باشد.

به طور کلی، طراحی بسته بندی با کیفیت و حرفه‌ای برای یک محصول مانند قهوه می‌تواند هزینه‌های قابل توجهی داشته باشد. برای مثال، یک بسته بندی ساده ممکن است با هزینه چند میلیونی طراحی و تولید شود، در حالی که یک بسته بندی با کیفیت و بیشترین جزئیات ممکن می‌تواند هزینه بیشتری داشته باشد و تا چند ده میلیون تومان هم برسد.

بنابراین، بهتر است با یک شرکت طراحی بسته بندی کار کنید و با آنها درباره نیازهای خود صحبت کنید تا قیمت دقیق‌تری برای طراحی بسته بندی قهوه خود بدست آورید.

طراحی بسته بندی مات قهوه

نکات مهم در طراحی بسته بندی صادراتی قهوه

بسته بندی قهوه صادراتی نسبت به بسته بندی داخلی، باید به عوامل بسیاری توجه کند تا با شرایط صادرات مطابقت داشته باشد. در طراحی بسته بندی قهوه صادراتی، تفاوت های زیر وجود دارد:

  • مقاومت در برابر خطرات حمل و نقل: بسته بندی قهوه صادراتی باید در برابر خطرات حمل و نقل، مانند ضربه، رطوبت، گرد و غبار، تغییر دما و … محافظت کند. در برخی موارد، قهوه برای حمل و نقل به کشور هایی با شرایط آب و هوایی مختلف ارسال می شود، بنابراین بسته بندی باید در برابر شرایط مختلف محافظت کند.
  • رعایت استانداردهای بین المللی: بسته بندی قهوه صادراتی باید با استانداردهای بین المللی مربوط به بسته بندی مطابقت داشته باشد. برای مثال، بسته بندی قهوه صادراتی باید با استانداردهای ISO و HACCP سازگار باشد.
  • رعایت قوانین صادرات: بسته بندی قهوه صادراتی باید با قوانین صادرات مربوط به بسته بندی مطابقت داشته باشد. بسته بندی صادراتی قهوه باید به گونه ای طراحی شده باشد که اطلاعات مربوط به شرکت تولید کننده، محتویات بسته، کشور مبدأ و مقصد، تاریخ انقضا و شماره تماس در دسترس باشد.
  • توجه به بازار هدف: بسته بندی صادراتی قهوه باید با بازار هدف مطابقت داشته باشد. در برخی کشورها، بسته بندی قهوه باید با سنت ها و فرهنگ های محلی مطابقت داشته باشد. برای مثال، در چین شکل بطری های قهوه معمولاً مستطیلی است.
  • حجم بسته بندی: حجم بسته بندی قهوه صادراتی باید با نیاز بازار هدف هماهنگ باشد. در برخی بازارها، بسته بندی قهوه باید حجم کوچکتر و دسترسی آسان تری داشته باشد.
  • زبان: بسته بندی قهوه صادراتی باید با زبان مورد استفاده در بازار هدف مطابقت داشته باشد. برای مثال، بسته بندی قهوه صادراتی به کشورهایی با زبان های مختلف باید با چندین زبان طراحی شود.

در کل، بسته بندی قهوه صادراتی باید با توجه به شرایط و مشخصات بازار هدف، قوانین صادرات، استانداردهای بین المللی و رعایت اصول بسته بندی، طراحی شود. همچنین برای بسته بندی قهوه صادراتی، استفاده از مواد با کیفیت بالا و مقاوم در برابر شرایط مختلف حمل و نقل، بسیار مهم است. برای طراحی بهترین بسته بندی قهوه صادراتی، بهتر است با متخصصان مربوطه در این زمینه مشورت کنید و با توجه به شرایط خاص بسته بندی، بهترین راهکار را پیشنهاد کنند.

طراحی ليبل قهوه

قهوه، نوشیدنی گرم و دلپذیری است که طرفداران بسیار زیادی دارد. همین استقبال بالا است که سبب شده تا برندهای مختلفی این محصول را تولید و در بازار عرضه کنند. حال در این بازار شلوغ و متنوع چگونه می توانید خودتان را به مشتریان نشان دهید و توجه آنها را جلب کنید؟ تنها و تنها لیبل است که می تواند فرشته نجات شما باشد. لیبل روی پاکت بسته بندی قهوه چاپ درج می شود و به مشتریان کمک می کند تا محصول شما را از دیگر نمونه ها تفکیک کنند. همچنین اطلاعات مفیدی را در خصوص نحوه ساخت و ترکیبات و … در اختیار خریدار قرار می دهد تا بتوانند بهترین گزینه را انتخاب کنند.

شما می توانید با استفاده از خدمات طراحی بسته بندی انواع قهوه استودیو فهار، جذاب ترین لیبل ها را برای محصولات خود داشته باشید و توجه مشتریان را جلب کنید. قیمت طراحی بسته بندی قهوه و لیبل در استودیو فهار با توجه به طرح و مدل انتخابی شما متفاوت می باشد، اما در حالت کلی بسیار مناسب بوده و از ارزش بالایی برخوردار است چرا که می تواند مشتریان شما را چند برابر کند.

طراحی لیبل قهوه
بسته بندی پاکتی قهوه

مراحل سفارش طراحی بسته بندی و لیبل قهوه

اگر قصد سفارش طراحی بسته بندی و لیبل قهوه را دارید، کافی است وارد سایت استودیو فهار شوید و سفارش خود را بدون محدودیت در زمان و مکان تنها با چند کلیک ساده ثبت کنید. برای آنکه خروجی سفارش طراحی پاکت قهوه شما مطابق با نظرات و ایده های ذهنی خودتان باشد، می توانید قبل از ثبت با کارشناسان ما در واحد فروش ارتباط بگیرید و نظرات خواسته های خود را بیان کنید.

طراحان استودیو فهار با نهایت سلیقه زیباترین طراحی را متناسب با خواسته شما برایتان به ارمغان می آورد. علاوه بر قهوه می توانید طراحی بسته بندی نبات، نسکافه، چای و دیگر محصولات خود را هم به استودیو فهار بسپارید و از نتیجه آن شگفت زده شوید.

خصوصیات یک پاکت قهـوه منحصربه فرد

طراحی بسته بندی قهوه زمانی کاربردی و درجه یک خواهد بود که بتواند نیاز مصرف کننده را برطرف نماید. همچنین از محصول مواظبت کند و آن را سالم به دست خریدار برساند. در این میان موجب تبلیغ و معرفی برند سازنده هم باشد. یک بسته بندی حرفه ای برای قهوه باید یک سری مشخصات و ویژگی ها را داشته باشد که عبارتند از:

طراحی بسته بندی منعطف باشد

وجود خاصیت انعطاف پذیری در طراحی بسته بندی قهوه بسیار حائز اهمیت می باشد. چرا که در هنگام جابه جایی، انبار کردن و … کم ترین صدمه به آن وارد می شود. از طرفی برای مصارف خانگی نمی توان به یک باره تمامی قهوه موجود در بسته را استفاده کرد. اما داشتن بسته بندی منعطف این امکان را فراهم می کند تا درب آن را محکم کنید و در مواقع مورد نیاز به کار بگیرید.

عایق باشد

برای محصولاتی همچون قهوه، عایق بودن بسته بندی از اهمیت بیشتری برخوردار است. چرا که این مواد نباید در برابر عوامل طبیعی و اشعه های مختلف قرار بگیرند. بهترین عایق برای آنها استفاده زا صفحات آلومینیومی در بخش داخلی بسته است که آن ها را کاملا ضد نفوذ می کند و محافظت از محتویات بسته را بر عهده دارد. البته استفاده از این عایق ها یک مشکل جدی به همراه دارند و آن هم آسیبی است که به محیط زیست وارد می کنند.

هوا به داخل بسته بندی وارد نشود

قهوه زمانی عطر و طعم دل انگیز خواهد داشت که تازه باشد. برای تازه ماندن قهوه هم باید در معرض اکسیژن قرار نگیرد. به همین خاطر بسته بندی که انتخاب میکنید نباید هوادهی داشته باشد. همچنین در برابر نفوذ اشعه های خورشید هم مقاوم باشد.

تبلیغ کننده برند شما باشد

بسته بندی شما باید طراحی گرافیکی جذابی داشته باشد تا با یک نگاه اشخاص را شیفته خود کند. هرچه این طراحی خاص تر باشد، توجه بیشتری را به خود جلب خواهد کرد. سعی کنید برای طرح بیرونی بسته از رقبای خود کپی برداری نکنید. از ایده های خود و خلاقیتتان استفاده کنید که نتیجه رضایت بخشی را به همراه خواهد داشت.

سبک باشد

هرچه بسته بندی برای محصولات سبک تر باشد، حمل و جابه جایی آسانی هم خواهند داشت. حمل کردن بسته بندی های سنگین یک احساس ناخوشایند در افراد ایجاد می کند که مانع از خرید می شود. در صورتی که سبک بودن طراحی بسته بندی قهوه افراد را جهت خرید هم ترغیب می کنند.

اطلاعات مورد نیاز مصرف کننده روی آن درج شده باشد

این اطلاعات می تواند اسم محصول، تاریخ تولید و انقضا، نحوه نگهداری، ترکیبات موجود و… باشد که باعث می شود مصرف کنندگان بهینه استفاده را از آن داشته باشند و بتوانند متناسب با نیاز خودشان انتخاب کنند. این یک راهنمایی برای خریدار است که سبب می شود با اطمینان بیشتری محصولات شما را استفاده نماید.

طراحی پاکت قهوه متالایز
طراحی جعبه بسته بندی قهوه

اهمیت طراحی جعبه قهوه

طراحی بسته بندی قهوه این امکان را برای شما فراهم می کند تا بتوانید برند خود را به دیگران معرفی کنید. با طراحی متفاوت، شما از محصولات دیگر رقبا متمایز خواهید شد. اما ظاهر و بسته بندی محصول شما چیزی فراتر از این است. چرا که محصول شما برای رسیدن به دست مشتری، مسیر پر پیچ و خمی را در انبار و باربری و… طی خواهد کرد. باید بسته بندی انتخاب کنید که بتواند از محصول شما محافظت نماید و آن را سالم به دست مصرف کننده برساند.

طراحی بسته بندی فست فود ار در نظر بگیرید. هیچ کسی دوست ندارد برای خرید یک محصول آسیب دیده هزینه کند. هرچه سلامت محتویات بسته بندی شما تضمین شده باشد، رضایت مصرف کنندگان هم بیشتر خواهد بود. در کنار همه این ها محصول خریداری شده باید احساس خوشایندی را در فرد خریدار ایجاد کند. این احساس بستگی به طراحی بسته بندی قهوه شما خواهد داشت. هرچه شیک و شاد و جذاب باشد، نتیجه مثبت تری بر روی احساسات افراد خواهد گذاشت. 

یک بسته بندی پسته صادراتی که بتواند بر روی احساسات افراد تاثیر بگذارد به طور قطع فروش بیشتری خواهد داشت. نکته مهمی که نباید از آن غافل شوید این است که طراحی پاکت قهوه شما باید ثابت باشد. پس در همین ابتدای کار فکر همه چیز را بکنید. مخاطبان شما با یک جلد و بسته بندی که برای اولین بار امتحان میکنید محصول شما را خواهند شناخت و همیشه در قفسه ها به دنبال آن هستند. زمانی که بعد از دیده شدن بخواهید این بسته بندی را تغییر دهید، بی شک بسیازی از مشتریان خودر ا از دست خواهید داد چرا که آن ها بسته بندی شما را نمی شناسند و درصد خرید آن به حداقل می رسد. پس از هزینه کردن برای طراحی لیبل مواد غذایی به خصوص بسته بندی قهوه نترسید. این هزینه بسیار سودآور خواهد بود که بعد از دیده شدن برند شما به جیبتان خواهد برگشت.

چاپ و اجرای طراحی خلاقانه بسته بندی قهوه

برای عرضه قهوه چه نوع بسته بندی را انتخاب کرده اید؟ در زمان انتخاب بسته بندی به طرحی که می خواهید روی آن چاپ و اجرا کنید هم توجه داشته باشید تا هماهنگ با یکدیگر باشد. شما نمی توانید یک طراحی گرافیکی شلوغ را روی باکس مینیمال و ساده چاپ نمایید. چرا که در این صورت جذابیت بصری خود را از دست خواهد داد.  البته جای هیچ نگرانی نیست. طراحان ما در استودیو فهار جدیدترین طرح ها را روی بسته بندی شما چاپ و اجرا می کنند. با یک طراحی بسته بندی خلاقانه می توانید هر تغییری که می خواهید روی آن ها اعمال کنید و در نهایت یک بسته بندی شکیل و مستحکم داشته باشید که باعث جلب رضایت خریداران می شود.

طراحی بسته بندی قهوه
طراحی بسته بندی قهوه عایق

قیمت طراحی بسته بندی قهـوه

قیمت طراحی بسته بندی قهوه، به عوامل مختلفی بستگی دارد. شما ممکن است بخواهید روی بسته بندی خود تنها اسم برندتان را چاپ کنید. قطعا تنها چاپ یک برند روی بسته هزینه کمتری خواهد داشت تا اینکه بخواهید اطلاعات دیگری هم روی آن چاپ نمایید. جدای از آن نوع چاپ، جنس بسته بندی، ابعاد، تعداد و… هم جز عوامل تعیین کننده قیمت طراحی بسته بندی محصول شما خواهد بود. کیفیت نهایی کار هم از اهمیت بیشتری برخوردار است. قطعا اگر انتظار کیفیت بالایی دارید باید در پرداخت هزینه ها خساست به خرج ندهید. فهار استودیو تمامی طراحی های مورد نظر شما را با استفاده از جدیدترین تجهیزات به صورت تضمینی روی بسته بندی شما چاپ و اجرا می کند.

قهوه جزو دانه های با ارزش است که قیمت بالایی دارد، حال برای آنکه قیمت نهایی محصول بیشتر نشود باید هزینه های تولید و بسته بندی پاکت قهوه آن را به حداقل برسانید. از این رو توجه به بسیار مهم است. عوامل مختلفی هستند که بر روی تعیین قیمت طراحی لیبل قهوه و بسته بندی آن اثر می گذارند که از بین آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ابعاد بسته بندی
  • تعداد رنگ های استفاده شده در طراحی
  • نوع مواد استفاده شده در بسته بندی-
  • سبک طراحی
  • زمان تحویل سفارش
  • میزان پیچیدگی طرح انتخابی
  • و…

نمونه طراحی لیبل قهوه

اگر هنوز برای بسته بندی و طراحی لیبل قهوه تصمیم نهایی خود را نگرفته اید و مردد هستید، می توانید از نمونه طراحی لیبل قهوه و نمونه خدمات طراحی بسته بندی تیم گرافیست استودیو فهار استفاده کنید. این نمونه کارها خیال شما را از کیفیت کار مطمئن می کند و همچنین می توانید از آنها ایده بگیرید. تمامی طراحی ها قابلیت شخصی سازی شدن را برای برند شما را دارند تا یک بسته بندی و لیبل منحصر به فرد داشته باشید و بتوانید از رقبای خود متمایز شوید.

علاوه بر نمونه طراحی قهوه، می توانید سایر نمونه کارهای مرتبط همچون طراحی بسته بندی دمنوش، چای و… را هم مورد بررسی قرار دهید و یک ایده جذاب خلق کنید.

طراحی بسته بندی قهوه

بهترین طراحی بسته بندی قهوه را از ما بخواهید

5 پاسخ

  1. سلام وقت بخیر. بسته بندی قهوه رو فقط به صورت جعبه ای انجام میدید؟ چون می خوام پاکت بسته بندی خاصی برای محصولم داشته باشم

    1. سلام بله برای بازارهای داخلی معمولا از پاکت بسته بندی قهوه از جنس کرافت استفاده میکنند ولی برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید همکارانم راهنماییتون میکنند.

  2. سلام
    خیلی حرفه ای بود تمام مطالب رو خوندم و لذت بردم
    ولی برای کسایی که در ابتدای کارشون هستن با حرفه ای شدن فاصله دارن و کمبود نقدینگی دارن چه ایده ارزان قیمتی دارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4.9/5-(9امتیاز)