لوگو طلا فروشی و جواهرات چه تاثیری بر روی برندینگ دارد ؟

طراحی لوگو طلا فروشی
نمونه کارهای طراحی لوگو

فرقی نمی‌کند که مشغول به چه کاری هستید، در هرحال یک لوگوی خوب و حرفه‌ای می‌تواند تا حد زیادی برند شما را معتبر و قابل اعتماد نشان دهد، به همین دلیل مدیران باتجربه می‌دانند که هزینه برای طراحی لوگو مانند یک سرمایه گذاری پربازده است که تاثیرات آن در طول زمان خود را نشان می‌دهد.

باتوجه به این اوصاف و از آنجایی که اهمیت این امر و روند آن را نمی‌توانیم در چند جمله کوتاه نشان دهیم تصمیم گرفتیم در ادامه‌ی این مقاله و از بین طراحی لوگوهای مختلف مثل طراحی لوگو وکالت، طراحی لوگو فروشگاه، طراحی لوگو شرکت ساختمانی و…. مستقیما به سراغ یک شغل جذاب و ظریف رفته و طراحی لوگو طلا فروشی و جوانب مختلف آن را بررسی نماییم. پس اگر در این حوزه مشغول به کار هستید یا تصمیم گرفتید اینکار را به تازگی شروع کنید تا پایان این مقاله همراه ما باشید.

            طراحی لوگو جواهرات       طراحی لوگو جواهرات   

اهمیت طراحی لوگو جواهرات حرفه ای

در واقع لوگو جواهری نماد و نشانه تجاری یک برند طلافروشی است و تنها چیزی است که می‌تواند یک برند را از سایر رقبایش متمایز کرده (از لحاظ ظاهری و ویژگی‌های بیرونی) و عملا هویت برند را بسازد. طبق این تعاریف و تطبیق آن با تعریف برندینگ می‌توانیم بگوییم که یک طراحی لوگو جواهر خوب می‌تواند تا حد زیادی به جاری سازی اهداف برندینگ در جواهر فروشی کمک کند و عملا برند را در ذهن مخاطب ثبت نماید و تمایز لازم را نسبت به سایر رقبا ایجاد کند.

به همین دلیل بسیار اهمیت دارد که طراحی لوگو جواهر فروشی بسیار حرفه‌ای و اصولی جلو برود، زیرا در صورت عدم کیفیت لوگو، اعتماد مخاطب نسبت به برند سلب خواهد شد و سطح حرفه‌ای آن تا سطح حرفه‌ای یک جواهر فروشی معمولی پایین می‌آید و به همان نسبت نیز فروشش کم خواهد شد.

لوگو طلا و جواهرات

نکات مهم در طراحی لوگو جواهرات و طلا فروشی

حال که به میزان اهمیت طراحی لوگو طلاسازی و طلافروشی پی بردیم بهتر است به سراغ بیان نکاتی برویم که توجه به آن‌ها طراحی لوگو شما را به یک طراحی اصولی و حرفه‌ای تبدیل می‌نماید. از این نکات می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • همواره سعی کنید چهارچوب اصلی لوگو خود را تعیین کنید و سپس به باقی جزئیات بپردازید. به طور مثال تعیین کنید که تنها نام و حروف برند شما کافی خواهد بود یا به اشکالی مانند الماس، انگشتر و سایر طرح‌های مرتبط با شغلتان نیز علاقه دارید؟
  • در طراحی لوگو جواهر فروشی بر خلاف طراحی لوگو پزشکی، طراحی لوگو آرایشگاه و….. بهتر است از رنگ‌های مینیمال مثل طلایی، نقره‌ای و… استفاده کنید. البته برای اینکار از رنگ سنگ‌های قیمتی نیز می‌توان استفاده نمود و تمایز خوبی با سایر رقبا ایجاد کرد.
  • همواره سعی کنید از فونت‌هایی خوانا اما در عین حال جذاب و خاص استفاده نمایید تا توجه مخاطب به نام برند شما نیز جلب شود.
  • در طراحی لوگو خود تنها به یک قشر خاص توجه نکنید و سعی کنید طراحی عامه پسند اما خاص داشته باشید.

لوگو طلا فروشی

 

نمونه طراحی لوگو طلا فروشی

به غیر از مواردی که در قسمت قبل به آن اشاره کردیم بررسی نمونه‌های مختلف لوگو طلا فروشی نیز نکته مهمی است که می‌تواند دید خوبی به شما بدهد و در طراحی یک لوگوی حرفه‌ای به شما کمک نماید. مجموعه فهار با رقم زدن بیش از ۶۰۰ پروژه موفق و انجام طراحی لوگو در تهران و سایر شهرها کالکشن بزرگی از نمونه‌های مختلف طراحی لوگو دارد که می‌تواند منبع الهام شما در طراحی یک لوگوی زیبا و به یادماندنی باشد.

4.5/5-(2امتیاز)

مطالب مشابه