صفر تا صد طراحی بسته بندی و لیبل مکمل اسب

طراحی بسته بندی و لیبل مکمل اسب

استفاده از مکمل ها موجب افزایش رشد و همچنین بهبود سلامت اسب ها می شود. اما در دنیای رقابتی فروش مکمل حیوانات کدام محصول پر فروش تر خواهد بود؟ درست است که تبلیغات عامل تعیین کننده اصلی نتیجه است و کیفیت هم اهمیت بسیار زیادی دارد اما تا زمانی که یک بسته بندی مناسب برای آن در نظر گرفته نشود، همه نقشه ها نقش بر آب خواهد شد.

خدمات تخصصی

استـــودیو فهـــار

طراحی بسته بندی و لیبل مکمل اسب موجب جذاب تر به نظر رسیدن محصول شده و همچنین اطلاعات مفید و کاربردی از محصول را در اختیار مخاطب قرار می دهد که بر روی میزان فروش آن تاثیر بسیار زیادی دارد.

اهمیت طراحی بسته بندی و لیبل مکمل اسب در دنیای امروز

طراحی بسته‌ بندی مکمل اسب در دنیای امروز اهمیت بسیار زیادی دارد. چرا که طراحی بسته بندی این محصولات باید به گونه‌ای انجام شود که علاوه بر حفظ کیفیت و تازگی مکمل، اطلاعات لازم را هم به مصرف‌کننده منتقل کند. همچنین طراحی جذاب و جالب بسته‌ بندی مکمل اسب، می ‌تواند تاثیر زیادی در جذب مشتریان و فروش این محصولات داشته باشد. به علاوه، استفاده از بسته ‌بندی مناسب و با کیفیت، معادلات حمل و نقل و نگهداری را ساده تر و کارآمدتر می ‌کند و در نتیجه هزینه‌ های تولید و توزيع را کاهش می دهد.

به همین دلیل، طراحان بسته ‌بندی در صنعت مکمل اسب نقش بسزایی دارند و لذا لزوم توجه به جزئيات طراحی بسته است که سبب ایجاد تفاوت ها می شود و حال اگر طراحی اصولی و جذاب داشته باشید که محصول شما را کارآمدتر و حرفه ای تر نشان دهد، بی شک پیروز میدان خواهید بود.

اهمیت طراحی بسته بندی و لیبل مکمل اسب

نکات کلیدی برای طراحی لیبل مکمل اسب

طراحی لیبل مکمل حیوانات در قدم اول باید مشخص کند که این محصول برای چه حیواناتی قابل استفاده است. بهترین راهکار برای آن درج تصویر حیوان مورد نظر روی بسته بندی است. مثل کاری که در طراحی کیسه خوراک دام و طیور انجام می شود. بی شک قرار دادن یک عکس اسب قوی هیکل و جذاب در طراحی بسته‌ بندی مکمل اسب ضمن آنکه از فاصله دور هم نشان می دهد که این محصول تنها برای اسب ها است، باعث ترغیب مخاطب به خرید هم می شود. در کنار این شما باید به یک سری نکات هم در زمان طراحی لیبل مکمل اسب توجه کنید که عبارتند از:

  1. تعیین هدف و هدف محصول: قبل از طراحی لیبل مکمل اسب، باید هدف محصول را مشخص کنید. شامل تعیین نوع مکمل (مانند ویتامین، مواد معدنی، گیاهان دارویی و غیره)، استفاده از آن برای چه منظور (افزایش عملکرد، بهبود سلامتی، پوست و پشم بهتر و غیره) و نوع اسب (اسبان تازه کار، اسبان دوره رکود یا اسبان با نیازهای خاص) است. با مشخص کردن این هدف است که شما می توانید یک طراحی حرفه ای و اصولی داشته باشید و بتوانید بین طراحی لیبل مکمل تقویتی اسب با مکمل رشد و… تمایز ایجاد کنید.
  2. شناسایی جذابیت ‌های منحصر به فرد: طراحی بسته‌ بندی مکمل اسب باید جذاب و جالب باشد تا توجه مشتری را جلب کند. شما باید نقطه فروش (USP) محصول خود را شناسایی کنید و در لیبل به آن اشاره کنید. این راز موفقیت طراحی شما است.
  3. استفاده از رنگ ‌های مناسب: رنگ‌ های استفاده شده در لیبل باید با عکس‌العمل مخاطبان همخوانی داشته باشد. به عنوان مثال، رنگ‌ های سرخابی و قرمز برای حالت ‌های پرانرژی مناسب هستند در حالی که رنگ‌آبی و سپید آرامش را آسودگی را نشان می دهد. اهمیت استفاده از رنگ های مناسب در  کیسه بسته بندی کود نیز دیده می شود.
  4. استفاده از تصاویر با کيفيت: تصاوير با كيفيت بالاتر باعث می شود که مخاطب ارتباط چشمی قوی با محصول شما داشته باشد و بتواند بر روی آن تمرکز کند. هرچه کیفیت تصویر بسته بندی بالاتر باشد نشان از کیفیت خود محصول هم خواهد داشت.
  5. استفاده از فونت مناسب: فونت استفاده شده روی طراحی بسته‌ بندی مکمل اسب باید در عین خوانا بودن زیبا و جذاب هم باشد. این فونت بسته به نوع بسته بندی هم متفاوت است. برای مثال در طراحی سطل مکمل اسب شما باید فونتی انتخاب کنید که روی بسته بندی سطلی و منحنی دیده شود و در دیگر نمونه ها فونت باید در یک راستا باشد. توجه به همین جزئیات است که سبب خلق تفاوت ها می شود.

طراحی بسته بندی و لیبل مکمل اسب

طراحی بسته بندی و لیبل مکمل اسب باید شامل چه اطلاعاتی باشد؟

در زمان طراحی لیبل و بسته‌ بندی مکمل اسب شما باید چکیده اطلاعات طراحی کاتالوگ مکمل اسب را در اختیار مخاطب قرار دهید. قرار نیست کلیه اطلاعات کاتالوگ در لیبل هم گنجانده شود اما نباید از اطلاعات مهم هم غافل شوید. سعی کنید که اطلاعات کاتالوگ را گلچین کنید و مهم ترین آن ها همچون نوع مصرف، تاریخ تولید و انقضا، نام برند، ترکیبات سازنده، مناسب برای چه اسب هایی و چه سن هایی و… را قرار دهید. سعی کنید لیبل را شلوغ نکنید تا حواس مشتریان از اطلاعات مهم پرت نشود.

نمونه طراحی بسته بندی و لیبل مکمل اسب

نمونه طراحی بسته بندی و لیبل مکمل اسب

مکمل اسب ها انواع مختلفی دارند برخی به صورت پودر و برخی به شکل مایع هستند. از این رو در زمان طراحی ساشه مکمل اسب باید به نوع محتویات داخل آن هم توجه کنید. درست است که محتویات داخل بسته بندی همه تاثیر ها را روی اسب می گذارد و موجب رشد و تقویت آن می شود اما تا زمانی که ظاهر محصول توجه صاحب اسب را به خود جلب نکند، هرچقدر هم که کیفیت محتویاتت آن درجه یک باشد، تاثیری روی میزان فروش نخواهد داشت. پس باید روی بسته‌ بندی مکمل اسب سرمایه گذاری کنید. مجموعه استودیو فهار با سال ها سابقه در زمینه طراحی بسته بندی و لیبل می تواند شیک ترین بروز ترین بسته بندی ها را برای شما طراحی و اجرا کند.

 

جمع بندی

در زمان طراحی بسته بندی و لیبل تنها به ظاهر توجه نکنید. کیفیت چاپ، نوع بسته بندی، متریال به کار رفته و… هم اهمیت بسیار زیادی دارد که همه آن ها روی کیفیت بسته بندی اثر می گذارند. سعی کنید تمامی موارد بهداشتی را هم رعایت کنید تا مشکلی برایتان به وجود نیاید. جدای از همه این ها از رنگ های انرژی بخش و همچنین ایده های خلاقانه بهره مند شوید و به هیچ عنوان از رقبا کپی نکنید. هرچه خلاقیت شما بیشتر باشد بی شک به همان اندازه متفاوت تر و خاص تر خواهید بود.

4.5/5-(4امتیاز)

مطالب مشابه