ایده های خلاقانه در طراحی بسته بندی ناگت و فلافل

طراحی بسته بندی ناگت و فلافل

امروزه محصولات فست فودی به خصوص خوراکی‌هایی مانند ناگت و فلافل جایگاه ویژه‌ای در میان سبد غذایی مردم ایران و جهان پیدا کرده‌اند، به همین سبب بسیاری از افراد فعالیت در این حوزه را پسندیده و پیشرفت کاری خود را در گرو موفقیت در آن می‌دانند. اما باید بگوییم موفقیت در این حوزه مستلزم رعایت اصول مختلفی است که از مهم‌ترین آن می‌توان به رعایت نکات موجود در طراحی بسته بندی فست فود یا به طور اختصاصی‌تر طراحی بسته بندی ناگت و فلافل دانست.

در واقع امروزه یک بسته بندی مناسب می‌تواند نیمی از راه موفقیت کسب و کار شما را در بر بگیرید و روش‌های تبلیغی مختلف مثل عکاسی از غذا و پخش آن در سوشال مدیا، بنرهای مختلف و..‌ را نیز به ثمر بنشاند. در ادامه همراه ما باشید تا به طور کامل در خصوص انواع بسته بندی خمیر فلافل و ناگت مرغ صحبت کنیم و نکات موجود در طراحی بسته بندی محصول را بیان نماییم.

تاثیر طراحی بسته بندی بر برندینگ ناگت و فلافل

قبل از اینکه تاثیر بسته بندی محصولات مختلف همچون طراحی بسته بندی نودل و سوپ آماده، همبرگر و به خصوص بسته بندی ناگت و فلافل را در برندینگ بررسی کنیم، باید با مفهوم کلی آن آشنا شویم. در حقیقت برندینگ مجموعه‌ای از فعالیت‌ها است که به جایگاه احساسی و عاطفی یک محصول در نگاه مشتری افزونی می‌بخشد و احترام شما را نسبت به مشتری نشان می‌دهد.

حال با وجود این مفهوم، اگر چرخی در میان فعالیت‌های مرتبط با برند خود بزنیم متوجه خواهیم شد که تنها چیزی که می‌تواند احترام شما را نسبت به مشتری و تعهد کاری‌تان به نمایش بگذارد یک بسته بندی اصولی است؛ به همین سبب توصیه می‌کنیم با وجود به صرفه بودن قیمت بسته بندی ناگت مرغ و فلافل حتما از یک بسته بندی اصولی بهره برده و برند خود را در ذهن و خاطر مشتریان ماندگار نمایید.

انواع طراحی بسته بندی ناگت

انواع طراحی بسته بندی ناگت

از آنجایی که تاثیر یک بسته بندی اصولی بر هیچ برندی پوشیده نیست امروزه در طراحی بسته بندی انواع محصولات فست فودی چون طراحی بسته بندی همبرگر، طراحی بسته بندی هات داگ، طراحی بسته بندی پیتزا و… تنوع گسترده‌ای به وجود آمده است. در ادامه با انواع بسته بندی فلافل و ناگت آشنا می‌شویم و هرکدام را معرفی می‌نماییم. این موارد عبارتند از:

استفاده از پلاستیک وکیوم

بسیاری از برندها برای بسته بندی محصول خود از پلاستیک‌ وکیوم استفاده می‌کنند. هوای موجود در این پلاستیک‌ها بعد از قرارگیری محصول تخلیه شده و فضای مناسبی برای نگهداری طولانی مدت ایجاد می‌شود.

استفاده از پاکت متالایز

پاکت‌های متلایز علاوه‌بر اینکه از زیبایی منحصر به فردی برخوردارند، قیمت بسته بندی فلافل و ناگت را نیز به میزان قابل توجهی پایین می‌آورند؛ به همین سبب یک گزینه خوب و مقرون به صرفه محسوب می‌شوند.

استفاده از بسته بندی کاغذی

برخی برندها ترجیح می‌دهند که ناگت و فلافل تولید شده را در یک پلاستیک معمولی قرار دهند و کل بسته را در یک جعبه مقوایی شامل برند، توضیحات مختلف و… قرار دهند‌. این نوع بسته بندی بیشتر از باقی با طبیعت سازگار است و هزینه جانبی کمی نیز دارد.

نکات مهم در طراحی بسته بندی ناگت و فلافل

نکات مهم در طراحی بسته بندی ناگت و فلافل

حال که با بسته‌بندی‌های مختلف ناگت و فلافل آشنا شدیم بهتر است به بیان نکاتی مشغول شویم که توجه به آن‌ها، پیاده‌سازی یک طراحی اصولی را ساده‌تر خواهد کرد. این موارد شامل:

  • استفاده از رنگ‌هایی همچون آبی سبب ایجاد اعتماد متقابل و رنگ‌های تندی چون قرمز و نارنجی سبب ایجاد هیجان خواهد شد؛ با این وجود انتخاب رنگ‌ها باید هدفمند باشد.
  • ارائه اطلاعات کامل محصول سبب بالارفتن اعتماد متقابل و بالارفتن احتمال خرید محصول خواهد شد.
  • استفاده از تصاویر مختلف سبب ماندگار شدن برند شما در ذهن مخاطب خواهد شد.

نمونه طراحی بسته بندی ناگت و فلافل

نمونه طراحی بسته بندی ناگت و فلافل

به غیر از موارد گفته شده، دیدن نمونه‌های مختلف طراحی بسته بندی ناگت و فلافل نیز می‌تواند ذهن شما را خلاق‌تر کرده و در خلق ایده‌های جدید کمک کننده باشد. مجموعه استودیو فهار با رقم زدن بیش از 300 پروژه مختلف کالکشن جذابی از بهترین بسته بندی‌ها را آماده کرده و می‌تواند به شما در طراحی یک بسته بندی اصولی کمک نماید.

 

جمع بندی

در این مقاله سعی کردیم تا با بیان نکات مختلف تاثیر یک بسته بندی اصولی را در برندینگ و افزایش فروش محصولات مختلف به خصوص ناگت و فلافل بیان کنیم. در آخر نیز پیشنهاد می‌کنیم که حتما به نکات گفته شده توجه نمایید و با یک بسته بندی اصولی اعتماد مخاطبان را جلب نمایید و درصد فروشتان را بالا ببرید.

4.5/5-(2امتیاز)

مطالب مشابه