هزینه و نکات مهم عکاسی تبلیغاتی لوازم تحریر

عکاسی تبلیغاتی لوازم تحریر
نمونه کارهای طراحی لیبل و بسته بندی

عکاسی تبلیغاتی ابزار مهمی برای کسب و کارهای فعال در حوزه لوازم تحریر است تا بتوانند در شناخت از برند و فروش محصولات خود به مشتریان هدف به موفقیت برسند. یک تصویر زیبا می‌تواند‌ به اندازه هزاران کلمه حرف برای گفتن داشته باشد.

یک مداد ساده با یک سبک عکاسی منحصر به فرد می‌تواند‌ در نزد مشتری محصولی لوکس، شیک و با کیفیت به نظر برسد. عکاسی تبلیغاتی لوازم تحریر به شرکت‌ها اجازه می‌دهد تا محصولات خود را به شیوه‌ای جذاب به نمایش بگذارند تا خود را از رقبا متمایز کنند. در این مقاله از «استودیو فهار» به اهمیت عکاسی تبلیغاتی لوازم تحریر می‌پردازیم.

اهمیت عکاسی تبلیغاتی لوازم تحریر

نقش عکاسی در تبلیغات چیست و چگونه هر شات دوربین بر فروش تاثیر می‌گذارد؟ در دنیای بازاریابی، محتوای بصری غالب است و مردم علاقه بیشتری برای دیدن یک تصویر دارند تا خواندن یک متن! فرضی کنید محصولی را در وبسایت خود می‌فروشید، اگر به جای عکس از متن استفاده کنید، مشتری چه تصوری از محصول شما خواهد داشت؟ ما پا را فراتر می‌گذاریم و از عکاسی معمولی به عکاسی تبلیغاتی می‌رویم تا نه تنها محصول را به مشتری نشان دهیم، بلکه او را به انجام اقدام (خرید محصول) تشویق کنیم.

رابطه بین عکاسی و تبلیغات در ارسال پیام نهفته است. کسب و کارهای فعال از حوزه لوازم تحریر از عکاسی تبلیغاتی استفاده می‌کنند تا پیامی را به مشتری ارسال نمایند. این پیام باید احساسات مشتری را تحریک کند تا او را به انجام اقدامی سوق دهد. شما تنها چند میلی ثانیه فرصت دارید تا بر مشتریان خود تاثیر بگذارید. اینجاست که هنر عکاسی تبلیغاتی لوازم تحریر وارد میدان می‌شود. عکاس باید از مهارت خود در تعیین زاویه مناسب، تکنیک‌های نورپردازی، کادربندی، طرح‌های رنگی و سایر موارد استفاده کند تا پیام را به درستی به مخاطب هدف ارسال کند.

اهمیت عکاسی تبلیغاتی لوازم تحریر

هزینه عکاسی تبلیغاتی لوازم تحریر

شما ممکن است در هزینه کردن برای استفاده از خدمات عکاسی حرفه‌ای، ساخت تیزر تبلیغاتی معرفی محصول و کمپین تبلیغاتی خود مردد باشید و فکر کنید که بهتر است خودتان با گوشی آیفون مشغول به عکاسی شوید. اگرچه این کار در هزینه‌های شما صرفه جویی می‌کند، اما شما را آماتور نشان می‌دهد و باعث شود مصرف کنندگان کمتر به سراغ شما بیایند. مشتریان امروزی به جزئیات اهمیت زیادی می‌دهند و دوست دارند یک برند از هر نظر حرفه‌ای عمل کند. عکاسی تبلیغاتی لوازم تحریر حوزه‌ای است که دقیقاً بر جزئیات تاکید دارد.

هزینه عکاسی تبلیغاتی لوازم تحریر

کاربردهای عکاسی تبلیغاتی لوازم تحریر

کاربردهای عکاسی صنعتی و تبلیغاتی لوازم تحریر گسترده است و هر کسب و کار فعال در این حوزه می‌تواند حضور آنلاین و آفلاین خود را در بازار تقویت کند. شما می‌توانید با استفاده از عکاسی تبلیغاتی یک کمپین بزرگ را با بروشورها، بیلبوردها، ایمیل‌ها، تبلیغات آنلاین و موارد دیگر برنامه ریزی و اجرا کنید. عکاسی تبلیغاتی لوازم تحریر فقط به وبسایت ختم نمی‌شود. شما می‌توانید از این خدمات برای کانال‌های بازاریابی مختلف استفاده کنید.

برای مثال، یک عکس تبلیغاتی در بیلبوردهای شهر از یک ست لوازم تحریر (دفتر، مداد، خودکار، پاک کن، مداد تراش و غیره) که در آن دختربچه‌ای با لبخندی به لب در آن مشاهده آنهاست، احساس مثبتی را در مشتری ایجاد می‌کند. از سویی دیگر، این امکان را دارید عکس تبلیغاتی را در پیج اینستاگرام خود قرار دهید تا مخاطبان بیشتری را جذب محصولات خود کنید.

عکس‌های تبلیغاتی زیبا در مجلات یا کاتالوگ‌ها (فیزیکی یا PDF) ابزارهای قدرتمندی برای کسب و کارها جهت معرفی محصولات هستند. شما به عنوان یک شکرت تولید کننده که هم خدمات B2B و هم B2C دارید، این امکان را خواهید داشت تا محصولات خود را به دو شکل متفاوت برای مصرف کنندگان و شرکت‌ها معرفی کنید. در هر دو حالت باید هدفتان جلب رضایت مخاطب و تحت تاثیر قرار دادن آن برای خرید باشد.

ویژگی‌های عکاسی خوب برای لوازم تحریر

ویژگی‌های عکاسی خوب برای لوازم تحریر

استفاده از تصاویر حرفه‌ای با نشان دادن استانداردهای کیفیت محصول منجر به نرخ تبدیل بالاتر می‌شود و به ایجاد اعتماد در میان مصرف کنندگان کمک می‌کند؛ اما برای تبدیل کاربر عادی به مشتری، عکاسی تبلیغاتی لوازم تحریر باید یکسری ویژگی‌های خاص داشته باشد. اولین ویژگی عکاسی تبلیغاتی خوب و حرفه‌ای، گرفتن عکس‌های باکیفیت است. منظور از کیفیت، توجه به رزولوشن است. تصاویر باید واضح باشند تا جزئیات را به خوبی نمایش دهند. عکس‌های تار که وضوح بالایی ندارند، اغلب نشان دهنده بی‌سلیقه بودن برند هستند. استفاده از دوربین حرفه‌ای برای عکاسی تبلیغاتی یک ضرورت است.

تصاویر باکیفیت تأثیر بیشتری نسبت به عکس‌های فوری آماتوری دارند، زیرا حرفه‌ای بودن کسب و کار را نشان می‌دهد. کسب اعتبار و قابلیت اطمینان دو مقوله مهم در عکاسی تبلیغاتی لوازم تحریر هستند. نکته مهم این است که مخاطبان اصلی شما والدین خواهند بود. پس باید سعی کنید نظر آنها را جلب کنید. از سویی دیگر، استفاده از نورپردازی و کادربندی خوب اهمیت زیادی در جلب توجه دارد. سوژه در عکاسی باید با یک نگاه سریع تشخیص داده شود. پس این مرحله به تخصص عکاس در حوزه عکاسی تبلیغاتی و صنعتی وابسته خواهد بود. استفاده از خدماتی مانند تصویر برداری هوایی نیز می‌توانند به تولید محتوای بصری خاص کمک زیادی کنند.

یکی دیگر از ویژگی‌های مهم در عکاسی تبلیغاتی لوازم تحریر این است که تصویر خلاقانه و نوآورانه باشد. استفاده از عناصر دیگر مانند شاخ و برگ، گل، کودک و سایر موارد در داخل عکس می‌تواند‌ مخاطب را تحت تاثیر قرار دهد. مهم این است که عکس شبیه چیزی نباشد که مخاطب قبلاً دیده است، بلکه باید منحصر به فرد باشد. عکاس معمولاً از عناصر مرتبط با برند استفاده می‌کند. برای مثال، اگر در لوگوی برند لوازم تحریر از میوه درخت کاج استفاده شده است، عکاس می‌تواند‌ از این عنصر در عکاسی خود بهره ببرند تا هم محصول را تبلیغ کند و هم آگاهی از برند تقویت کند. درنهایت، داشتن دانش در حوزه روانشناسی برای عکاسی تبلیغاتی مهم است، زیرا عکاس باید در ذهن مخاطب برود و نیازهای او را کنکاش کند.

  کلام آخر

هدف هر تبلیغی باید این باشد که بینندگان را وادار کند که فوراً اقدامی انجام دهند. اینجاست که عکاسی تبلیغاتی وارد عمل می‌شود. عکاسان حرفه‌ای می‌توانند تصاویری را ثبت کنند که در عرض چند ثانیه احساسات را بر می‌انگیزند. این موضوع به کسب و کارهای فعال در حوزه لوازم تحریر اجازه می‌دهد تا پیام خود به سرعت به مخاطب خود ارسال کنند. عکاسی تبلیغاتی لوازم تحریر راه حلی برای متمایز شدن در بازار پر رقابت امروز است. برای استفاده از خدمات عکاسی صنعتی و تبلیغاتی و تولید تیزر تبلیغاتی معرفی محصول از کارشناسان ما در استودیو فهار مشاوره بگیرید.

4/5-(1امتیاز)

مطالب مشابه