0 تا 100 تیزر تبلیغاتی املاک به همراه نمونه کارهای جدید

تیزر تبلیغاتی املاک
نمونه کارهای تیزر تبلیغاتی و صنعتی

چند دقیقه را صرف این موضوع کنید که شرکت شما چطور می‌تواند از تیزر تبلیغاتی املاک برای رسیدن به اهداف بازاریابی خود استفاده کند. مطمئناً با گسترش علاقه عموم مردم به محتوای ویدئویی، ساخت تیزر تبلیغاتی برای کسب و کارهای فعال در حوزه املاک و مستغلات یک برگ برنده است. انتخاب یک خانه مناسب مهمترین بخش از زندگی افراد است، بنابراین آنها سعی می‌کنند به افرادی مراجعه کنند که رویکردی شفاف، صادق و حرفه‌ای دارند.

خدمات تخصصی

استـــودیو فهـــار

تولید تیزر تبلیغاتی فروش یا اجاره املاک می‌تواند‌ ارزش‌ها و اهداف کسب و کارهای فعال در حوزه را به مشتریان معرفی کرده و آنها را به انجام اقدام موثر تشویق کند. در این مقاله از «استودیو فهار» در مورد اهمیت ساخت تیزر تبلیغاتی برای املاک صحبت می‌کنیم.

اهمیت ساخت تیزر تبلیغاتی املاک

ساخت تیزر تبلیغاتی املاک برای ایجاد علاقه، جذب مشتریان بالقوه و برندسازی در بازار رقابتی امروز بسیار مهم است. یک ویدئوی تبلیغاتی خوش ساخت به عنوان ابزاری قدرتمند برای برانگیختن کنجکاوی و ترغیب خریداران یا سرمایه گذاران احتمالی برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد املاک یا خدمات ارائه شده عمل می‌کند. یک تیزر معرفی ملک یا تیزر تبلیغاتی ساختمانی به عنوان وسیله‌ای برای به نمایش گذاشتن نقاط فروش منحصر به فرد، ارزش پیشنهادی کسب و کار، نشان دادن تخصص و مهارت، سوابق و کیفیت خدمات عمل می‌کند.

تیزر با جلب توجه مخاطب هدف و ارسال یک پیام قانع کننده به ایجاد آگاهی از برند و ایجاد اعتبار در ذهن مشتریان کمک می‌کند. در صنعتی که اعتماد و شفافیت نقش مهمی در تصمیم گیری مشتریان ایفا می‌کند، یک کلیپ تبلیغاتی حرفه‌ای می‌تواند شما را از رقبا متمایز کند. این امر کسب و کارتان را به عنوان یک مرجع قابل اعتماد در بازار املاک و مستغلات معرفی خواهد کرد و در نهایت منجر به وفاداری مشتری می‌شود. از مزایای ساخت تیزر تبلیغاتی ویلا، آپارتمان، مغازه و سایر املاک می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تیزرهای املاک و مستغلات با گرافیک بصری جذاب و محتوای قانع کننده (ساخت موشن گرافیک) نرخ تعامل را تا 37 درصد افزایش می‌دهند.
  • تیزرهای املاک و مستغلات که با تصاویر با کیفیت گرفته شده‌اند و محتوای توصیفی دارند، منجر به بهبود نرخ تبدیل تا 65 درصد می‌شوند.
  • کسب و کارهایی که خدمات و ارزش‌های خود را از طریق تیزرها تبلیغ می‌کنند، نسبت به آنهایی که از روش‌های سنتی تبلیغات بهره می‌برند، توجه بیشتری را جلب می‌کنند.
  انواع تیزر تبلیغاتی املاک

انواع تیزر تبلیغاتی املاک

فعالان حوزه املاک می‌توانند از تیزر تبلیغاتی برای معرفی خدمات خود، معرفی ملک، رویدادها، محیط شرکت، معرفی مدیران و مشاوران و سایر موارد استفاده کنند. با این حال، کسب و کارهای این حوزه می‌توانند از سبک‌های مختلف زیر در طراحی تیزر تبلیغاتی املاک استفاده کنند:

  • تیزر تبلیغاتی رئال

این نمونه تیزر تبلیغاتی املاک کاملاً رئال و واقعی است. این نوع ویدئو نمایش دقیقی از ملک یا خدمات شرکت را ارائه می‌دهد و در عین حال ویژگی‌ها و مزایای کلیدی آن را برجسته می‌کند. تیزر تبلیغاتی رئال می‌تواند‌ شفافیت، اعتماد و اعتبار را نزد مخاطب ایجاد کند. این نوع تیزر با تعیین انتظارات واقع بینانه به تعامل معنادار با مخاطب کمک زیادی می‌کند. تیزر رئال با استفاده از تجهیزات تصویربرداری، فیلمبرداری هوایی با هلی شات انتخاب لوکیشن و شخصیت‌های واقعی تولید می‌شود.

نکات مهم در تیزر تبلیغاتی برای مشاور املاک
  • تیزر تبلیغاتی انیمیشن

تیزر تبلیغاتی انیمیشن برای املاک و مستغلات از تصاویر متحرک، گرافیک‌های تصویری و عناصر داستان سرایی بهره می‌برد. موشن گرافیک تبلیغاتی می‌تواند بینندگان را در سطح عمیق‌تری به تعامل وادار کند و به آنها دیدگاه واضح‌تر از خدمات شرکت بدهد. این رویکرد به کسب و کارها اجازه می‌دهد تا رویکردی سرگرم کننده و جذاب ارائه دهند که منجر به اشتراک گذاری ویدئو توسط مخاطبان می‌شود. این مدل تیزر تبلیغاتی املاک با استفاده از نرم افزارهای گرافیکی ساخته می‌شود.

نکته: انتخاب سبک طراحی تیزر تبلیغاتی به هدف شرکت و نوع خدمات بستگی دارد. مراحل ساخت تیزر تبلیغاتی املاک

مراحل ساخت تیزر تبلیغاتی املاک

مرز باریکی بین یک تیزر تبلیغاتی حرفه‌ای و یک تیزر معمولی وجود دارد. مخاطبان هدف یا کلیپ تبلیغاتی را می‌بینند و تحت تاثیر قرار می‌گیرند یا آنها را سریع فراموش می‌کنند. تیزر تبلیغاتی طلافروشی و دیگر ویدئوهای تبلیغاتی اکثر کوتاه هستند و باید در همین زمان کم در مخاطب تاثیر مفید بگذارند. یک ویدئوی تبلیغاتی خوب مخاطبان را به حرکت وادار می‌کند. به این ترتیب، آنها برای کسب اطلاعات بیشتر با کسب و کار تماس می‌گیرند یا از وبسایت و شبکه‌های اجتماعی شرکت بازدید می‌کنند. پس محتوای تیزر تبلیغاتی املاک باید چگونه باشد تا اثربخش و حرفه‌ای در نظر گرفته شود؟ مراحل زیر ویدئوی تبلیغاتی شامل موارد زیر است:

  1. پیش از تولید: این مرحله شامل بررسی ارزش‌های کسب و کار، شناخت مخاطبان هدف، ارزیابی بازار مسکن، گفتگو با کارفرما، بررسی نیازهای اصلی از جمله تعیین سبک طراحی تیزر، نوشتن سناریو، دیالوگ‌ها و مشخص کردن KPI‌هاست.
  2. تولید: این مرحله شامل تولید ویدئوی تبلیغاتی برای املاک است. تیزر می‌تواند‌ رئال یا انیمیشن باشد و برای هر کدام نفرات متخصص تعیین می‌شوند. عوامل تولید از جمله کارگردان، طراح، صدابردار و سایر اعضا شروع به کار می‌کنند.
  3. پس از تولید: در این مرحله عملیات ادیت و ویرایش ویدئو انجام خواهد شد تا محصول نهایی ایجاد شود. هرگونه اصلاحات و بازخوردها توسط تیم تولید و کارفرما در این مرحله انجام می‌شود. اکنون تیز آماده است و به کارفرما تحویل داده می‌شود.
  نکات مهم در تیزر تبلیغاتی برای مشاور املاک

نکات مهم در تیزر تبلیغاتی برای مشاور املاک

قانون اصلی این است که تیزر تبلیغاتی املاک نه تنها باید جذاب باشد، بلکه به وعده خود نیز عمل کند. انتظارات برآورده نشده بدترین چیزی است که مشتری بالقوه شما ممکن است با آن روبرو شود، زیرا حوزه املاک در نگاه اغلب مردم غیرشفاف و غیر قابل اعتماد است. پس مهم است که شرکت‌های فعال در این حوزه ابتدا به دنبال اعتماد سازی باشند. اگر ادعایی در تیزر نمایش داده می‌شود، مثلاً مدیر املاک در ویدئوی تبلیغاتی از این شعار استفاده می‌کند: «ما پاسخگو هستیم!» پس باید در عمل نیز پاسخگویی خود را نشان دهد. به این ترتیب کلیپ تبلیغاتی می‌تواند‌ به هدف خود یعنی ایجاد تعامل موثر بین مخاطب و کسب و کار برسد.

  کلام آخر

شرکت‌های فعال در حوزه ملک می‌توانند با ساخت تیزر تبلیغاتی املاک نظر فروشندگان و خریداران را جلب کنند. ویدئوی تبلیغاتی می‌تواند‌ روشی برای بیان اهداف و ارزش‌های برند باشد. برای مردمان امروز که علاقه زیادی به دیدن محتوای ویدئوی دارند، بدون شک تیزر تبلیغاتی راهی برای به دست آوردن مشتری و کسب درآمد بالقوه است. برای استفاده از خدمات ساخت فیلم تبلیغاتی و سفارش فیلم صنعتی با کارشناسان ما در استودیو فهار تماس بگیرید.

4.5/5-(4امتیاز)

مطالب مشابه