اهمیت طراحی بسته بندی کیسه زباله و تاثیر آن در فروش

بسته بندی کیسه زباله
نمونه کارهای طراحی بسته بندی

یکی از ثابت ترین محصولاتی که در هر فروشگاهی به فروش می رسد، نایلون های پلاستیکی و کیسه زباله ها هستند. این محصولات عضو جدایی ناپذیر زندگی روزمره ما هستند و در ابعاد و اندازه های مختلفی عرضه می شوند. همین تفاوت در اندازه به تنهایی کافی است تا بسته بندی کیسه زباله متفاوتی برای طراحی در نظر گرفته شود.

خدمات تخصصی

استـــودیو فهـــار

یک بسته بندی شیک و مناسب ضمن کارآمدتر کردن کیسه زباله باعث افزایش میزان فروش آن هم می شود که در نهایت سبب افزایش سود تولید کننده خواهد بود. همین امر باعث می شود تا تولید کننده ها کیسه زباله به دنبال یک طراحی بسته بندی کیسه زباله شکیل و جذاب باشند که بتوانند از طریق آن رضایت کاربران را جلب کنند.

اهمیت طراحی بسته بندی کیسه زباله

چرا طراحی بسته بندی کیسه زباله اهمیت دارد

طراحی بسته بندی محصولات مختلف مثل طراحی بسته بندی کیسه فریزر، کیسه زباله و… یک تبلیغات خاموش است که به صورت نامحسوس می تواند برند شما را تبلیغ کند. یک بسته بندی اصولی و جذاب که البته قیمت مناسبی هم دارد و باعث افزایش قیمت چندان زیاد محصول نمی شود، مصرف کنندگان را برای خرید ترغیب خواهد کرد. از دیگر دلایلی که باعث می شود تا بسته بندی و طراحی کارتن کیسه زباله اهمیت زیادی داشته باشد هم می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. حفاظت از محتوای داخلی: بسته بندی مناسب کیسه زباله می تواند از پخش شدن محتوای داخلی و انتقال عفونت ها و هر نوع آلودگی دیگری جلوگیری کند.
  2. راحتی استفاده: طراحی مناسب بسته بندی به راحت تر و سرعت بخشیدن به فرآیند استفاده از کیسه زباله کمک می کند. یکی از این نمونه‌‎ها، طراحی بسته بندی کیسه زباله رولی است که به آسانی باز شده و می توانید از آن استفاده کنید.
  3. حفظ محیط زیست: استفاده از بسته بندی قابل بازگشت و قابل تجدید پذیر مانع از تولید زباله های پلاستیکی غیر قابل تجزیه مانند کپسول های پلاستیکی معمول در بازار می شود.
  4. شکل ظاهر: چیدمان و نظم در خانه یکی دیگر از دلایل اهمیت بسته بندی است که مانع از پخش شدن کیسه ها می شود. با همین ترفند ساده می توانید حس رضایت و شادابی را در مصرف کننده ایجاد کنید.
طراحی بسته بندی کیسه زبالهطراحی بسته بندی کیسه زباله

طراحی بسته بندی کیسه زباله و تاثیر آن در برندینگ و فروش

بسته ‌بندی کیسه زباله یک عامل مهم در برندینگ و فروش محصول است که انواع بسیار متنوعی دارد. طراحی مناسب و جذاب بسته ‌بندی می ‌تواند تاثیر بزرگی بر تصمیم خرید مشتریان داشته باشد و به افزایش فروش کمک کند. طراحی بسته ‌بندی کیسه زباله باید علاوه بر جذابیت، اطلاعات لازم را نیز به مشتریان ارائه دهد. این اطلاعات ممکن است شامل وزن، ابعاد، نوع مواد استفاده شده و همچنین دستورالعمل ‌های استفاده صحیح و… باشد.

علاوه بر آن، طراحی لیبل بسته بندی و نوع بسته بندی در برخوردهای مناسب با محصول و تأثیرات زیست‌ محیطی نقش مهمی دارد. طراحی بسته ‌بندی کارآمد و قابل بازپس‌گیری با اینکه بسیار چالش ‌برانگیر است اما می تواند رضایت کاربران از محصول را چند برابر کند. بسته‌ بندی کیسه زباله همچون طراحی بسته بندی ساشه یا هر محصول دیگری به تقويت شكاف رقابتی كسب و كار كمك خواهد كرد تا بتوانید بازار را در دست بگیرید.

انواع بسته بندی کیسه زباله

انواع بسته بندی کیسه زباله

همانطور که پیش تر هم گفتیم بسته بندی کیسه زباله ها انواع متنوعی دارند که برخی از ان انواع بسته بندی کیسه زباله که توانسته توجه کاربران زیادی را جلب کند، عبارتند از:

  • جعبه های مقوایی: یکی از ساده ترین، ارزان ترین و در عین حال راحت ترین روش های بسته بندی کیسه زباله، استفاده از جعبه های مقوایی است که به راحتی قابل بازیافت هستند و صدمه زیادی به محیط زیست وارد نمی کنند. جدای از آن بسیار سبک هستند و شیوه استفاده از آن ها بسیار راحت است. می توانید هر تم رنگی و طرحی که می خواهید روی این جعبه ها اجرا کنید.
  • کیسه های رولی: این نوع بسته بندی جزو هوشمندانه ترین نوع بسته بندی ها است که موجب استفاده سریعتر و اسان تر از کیسه ها می شود. همچنین نظم قرارگیری آن ها را بیشتر می کند و فضای زیادی را هم اشغال نمی کند. دیگر خبری از شلوغ شدن کشو و کابینت ها نخواهد بود چرا که کیسه ها پشت سر هم رول شده هستند و تنها کافی است حین استفاده ان ها را جدا کنید.
  • بسته بندی پلاستیکی: از پلاستیک برای بسته بندی پلاستیک استفاده می شود. این نوع بسته بندی را در طراحی بسته بندی لواشک و محصولات این چنینی بسیار دیده اید. پاکت های پلاستیکی با پنجره و سطح شفاف یا بدون پنجره که کیسه زباله ها داخل آن ها قرار میگیرد. هم وزن کمی دارند و هم قیمت پایین تری دارند. اما به دلیل پلاستیکی بودن یک تهدید برای محیط زیست محسوب می شوند.
نمونه طراحی بسته بندی کارتن کیسه زباله
طراحی بسته بندی کیسه زباله مخصوص شرکت آذران

نمونه طراحی بسته بندی کارتن کیسه زباله

کیسه های زباله در نهایت با هر نوع بسته بندی که داشته باشند برای طی کردن مسافت کارخانه تا فروشگاه و محل فروش، نیاز به یک باکس و کارتن مادری دارند. طراحی این کارتن هم اهمیت بسیار زیادی دارد مخصوصا اگر مشتریان شما، فروشنده های عمده باشند. باید در عین ساده بودن کارتن تمامی نکات تبلیغی و جذب مشتری را در ان به کار ببرید.

درست است که سطح بیشتری برای طراحی خواهید داشت اما نباید آن را خیلی شلوغ کنید. بهتر است کار را به کار دان بسپارید. مجموعه استودیو فهار بهترین شرکت طراحی بسته بندی در ایران است که می تواند در سریع ترین زمان یک طراحی بسته بندی اصولی و کارآمد را برایتان به ارمغان آورد.

جمع بندی

طراحی بسته بندی کیسه زباله در نگاه اول بسیار ساده است اما هستند محصولات زیادی که به دلیل بسته بندی نامناسب توسط مصرف کنندگان از مسیر فروش جدا شده اند و دیگر مخاطب زیادی ندارند. شما به عنوان یک برند تولید کننده باید تمامی جوانب را هنگام طراحی و انتخاب بسته بندی در نظر بگیرید تا بالاترین کیفیت را در اختیار مشتریان خود قرار دهید. می توانید برای راهنمایی بیشتر و کسب مشاوره رایگان همین حالا با کارشناسان ما در استودیو فهار تماس بگیرید. ما همراه شما هستیم تا فروش خود را چند برابر کنید.

4.7/5-(4امتیاز)

مطالب مشابه