طراحی بدنه وسایل نقلیه راهی برای تبلیغات بهتر

طراحی بدنه وسایل نقلیه

طراحی بدنه وسایل نقلیه یک روش تبلیغاتی خلاقانه است که شما می توانید با استفاده از آن در مکان های مختلفی مثل مترو، اتوبوس، تاکسی و … توجه مخاطبان هدف را به خود جلب کنید.

خدمات تخصصی

استـــودیو فهـــار

شاید فکر کنید این شیوه تبلیغات یک روش نوین و امروزی است اما باید بدانید که از قرن نوزدهم میلادی، برچسب ماشین نوشته یک روش بازاریابی موثر است که امتحان خود را پس داده و برای برندها و محصولات مختلفی قابل استفاده است. امروزه با پیشرفت صنعت چاپ و ابزارهای طراحی برچسب های تبلیغاتی لوازم نقلیه بسیار جذاب تر شده و قدرت بیشتری هم پیدا کرده اند.

منظور از طراحی بدنه وسایل نقلیه چیست ؟

طراحی گرافیکی بدنه وسایل نقلیه، فرآیندی است که در آن با استفاده از اصول روانشناسی و بازاریابی، یک طرح تبلیغاتی در ابعاد بزرگ طراحی و اجرا می شود که می توان روی بدنه خارجی انواع وسایل نقلیه همچون اتوبوس، ترن و مترو، کامیون ها و کامیونت ها و… نصب کرد.

با این ترفند تبلیغ شما حالت متحرک به خود خواهد گرفت و در یک مکان ثابت باقی نمی ماند. در نتیجه گسترده تبلیغات شما بیشتر می شود و شانس فروش بیشتری هم خواهید داشت. البته به شرطی که یک طراحی جذاب و چشمگیر داشته باشید. این نکته ای است که علاوه بر طراحی بدنه وسایل نقلیه در طراحی بسته بندی قطعات خودرو و دیگر محصولات و همچنین طراحی لوگو آنها باید مد نظر قرار دهید.

اهمیت طراحی بدنه وسایل نقلیه

اهمیت طراحی بدنه وسایل نقلیه در تبلیغات و توسعه برند

طراحی بدنه وسایل نقلیه اهمیت بسیار زیادی در تبلیغات و برندینگ دارد. زیرا این طراحی می ‌تواند تاثیر بسیاری بر شناخت و ادراک مشتریان در مورد یک برند و محصولات آن داشته باشد. طراحی بدنه وسایل نقلیه ممکن است به عنوان یک عامل تاثیرگذار در تصمیم‌گیری مشتریان برای خرید یک محصول به کار رود.

طراحی گرافیکی بدنه وسایل نقلیه مانند طراحی کاتالوگ معمولا به عنوان یک عامل تاثیرگذار در شناسایی و تشخیص برندها استفاده می‌ شود. طراحان سعی دارند با استفاده از خطوط، رنگ ‌آميزی، جزئيات دكوراتيو و … يك شخصيت منحصر به فردی را بروز دهند كه روی وسایل نقلیه دیده شده و باعث می شود كالا يك هويت قابل شناسایی داشته باشد.

چرا باید طراحی بدنه وسایل نقلیه را به تیم حرفه ای بسپاریم ؟   

طراحى مناسب بدنه وسيله نقلیه به جذب توجه مخاطبین کمک بسیار زیادی می کند اما همانند طراحی لوگو شرکت حمل و نقل یک سری اصولی دارد که برای کسب نتیجه بهتر باید آنها را رعایت کنید. برخی از این اصول عبارتند از:

  • طرحی که انتخاب و اجرا می شود باید متناسب با نوع وسیله نقلیه باشد. برای مثال: طرحی که روی اتوبوس نصب و اجرا می شود قابل استفاده بر روی کامیونت نخواهد بود.
  • پیام تبلیغاتی یا شعار تبلیغاتی به وضوح قابل مشاهده باشد.
  • فونت مناسبی انتخاب شود و کلیه نوشته ها خوانا باشند.
  • برای اجرا آن از متریال و چاپ باکیفیت استفاده شود تا ماندگاری آن در برابر عوامل محیطی افزایش یابد.

موارد دیگری همچون هدف تبلیغات نیز باید مد نظر قرار داده شود. از این رو مشخص است که اجرا چنین طراحی کار هر کسی نیست و نیاز به دانش، تجربه و مهارت دارد. مجموعه استودیو فهار با سال ها سابقه در زمینه طراحی لیبل ماشین می تواند به بهترین شکل ممکن خلاقانه ترین طراحی ها را متناسب با محصول و خدمات شما برایتان اجرا کند.

تعرفه طراحی بدنه وسایل نقلیه   

تعرفه طراحی بدنه وسایل نقلیه  

قیمت طراحی بدنه وسایل تقلیه به عوامل مختلفی بستگی دارد که عبارتند از:

  • ابعاد و اندازه طرح: واضح است که هرچه طراحی در ابعاد و اندازه بزرگتری انجام شود، قیمت آن نیز بیشتر خواهد بود.
  • زمان طراحی: تعجب نکنید، مدت زمان اجرا طراحی نیز بر روی تعرفه آن اثر می گذارد. هرچه طرح انتخابی زمان بیشتری نیاز داشته باشد، تعرفه آن هم بیشتر می شود. از طرفی اگر پروژه فوری داشته باشید و بخواهید در سریع ترین زمان آن را دریافت کنید، باز هم هزینه برایتان بیشتر خواهد بود.
  • سبک و پیچیدگی طرح: برخی از طرح ها بسیار ساده و مینیمال هستند در مقابل برخی دیگر در سبک های پیچیده اجرا می شوند. قیمت هر یک از این سبک ها با هم فرق می کند و با توجه به نوع سفارش شخصی سازی شده شما بستگی دارد.
  • مهارت و تجربه طراح: اگر طراحی خود را به یک طراح باتجربه و خلاق بسپارید، قطعا هزینه بیشتری نسبت به یک طراح تازه کار خواهد داشت و دلیل آن را هم می توانید در کیفیت خروجی کار ببینید.

مجموعه استودیو فهار به منظور جلب رضایت مشتریان و همچنین افزایش رفاه شما عزیزان، با کم ترین سود و نازل ترین قیمت، طراحی بدنه وسایل نقلیه را انجام می دهد. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و همچنین استعلام قیمت دقیق با کارشناسان ما در واحد فروش هم ارتباط بگیرید.

 

نمونه طراحی بدنه وسایل نقلیه
نمونه طراحی بدنه ماشین برای کترینگ روبو استار
نمونه طراحی بدنه وسایل نقلیه
نمونه طراحی بدنه ماشین برای کترینگ روبو استار

 

نمونه طراحی بدنه وسایل نقلیه

 طراحی بسته بندی قطعات الکترونیکی یا هر محصول دیگری، یک الزام برای فروش آن محصول است. بی شک هیچ خریداری بدون بسته بندی محصول شما را نمی خرد. اما زمانی که صحبت از تبلیغات محیطی می شود قضیه کاملا متفاوت است. تبلیغات الزام برای فروش نیست اما راهکاری است که سبب افزایش فروش شما می شود. می توان به چشم یک سرمایه گذاری به ان نگاه کرد که در آینده سود ان نصیب شما می شود.

به این منظور باید در انتخاب طرح آن بسیار دقت کنید تا بیشترین نتیجه را برایتان داشته باشد. از طرفی طراحی بدنه وسایل نقلیه ماندگاری طولانی تری دارند و باید طرحی را انتخاب کنید که از آن پشیمان نشوید و در بازه زمانی طولانی هم قابل استفاده باشد. از این رو بهتر است نمونه طراحی بدنه وسایل نقلیه گوناگون را مورد بررسی قرار دهید تا بتوانید یک انتخاب هوشمندانه داشته باشید.

 

جمع بندی

طراحی بدنه ماشین و وسایل نقلیه یک راهکار موثر است که می تواند جایگاه شما را در بین مخاطبان هدف و همچنین رقبا بالاتر ببرد. هر چه آگاهی از برند شما بیشتر شود، میزان فروش شما و در نهایت درآمدتان هم بیشتر خواهد بود. فرقی نمی کند چه محصول و خدماتی را ارائه می دهید، در هر صورت این روش می تواند پاسخگو نیاز شما باشد.

4.4/5-(5امتیاز)

مطالب مشابه

Cosmetic-packaging-designNO-17-1

اتود لوگو

نمونه کارهای طراحی لوگو مشاهده همه نمونه کارها اتود لوگو اگر گرافیست باشید و یا با طراحی لوگو آشنایی داشته

ادامه مطلب »