7 نکته مهم طراحی لوگوی شرکت حمل و نقل و مسافربری + نمونه کار

طراحی لوگوی شرکت حمل و نقل
نمونه کارهای طراحی لوگو

برای آنکه بتوانید در دنیای حمل و نقل و مسافربری، مثل حمل و نقل جاده ای یا شهری موفقیتی کسب کنید و مشتریان زیادی را به خود جلب نمایید، باید پا در عرصه رقابت با برندهای نام آوازه بگذارید. شما زمانی در رقابت پیروز خواهید شد که به ابزار قدرتمند تجهیز شوید. یکی از قدرتمندترین این ابزار ها لوگو است. همانند طراحی لوگو شرکت مهندسی که یک ابزار قوی در جلب اعتماد بیشتر مشتریان است.

طراحی لوگوی شرکت حمل و نقل شاید در ظاهر ساده به نظر برسد اما اعتبار بسیار زیادی به شرکت شما خواهد بخشید که به لطف همین اعتبار می توانید مشتریان چندبرابری داشته باشید.

برای آنکه بتوانید یک طراحی لوگو موفق شرکت حمل و نقل داشته باشید، باید این کار را به افراد ماهر در این زمینه بسپارید. مجموعه استودیو فهار یکی از با سابقه ترین ها در حوزه طراحی لوگو حرفه ای است که می تواند در سریع ترین زمان زیباترین و کارآمدترین لوگو های شرکت مسافربری را برای برند شما طراحی کند.

اهمیت و ضرورت طراحی لوگوی شرکت حمل و نقل

اهمیت و ضرورت طراحی لوگوی شرکت حمل و نقل

لوگو، هویت بصری شما را تعین می ‌کند. همانطور که طراحی لوگو شرکت بازرگانی در جلب اعتماد افراد مهم است. مشتریان شما با چشمان خود، لوگو را تشخیص میدهند و اولین چیزی که توجه آنها را جلب می‌نماید، لوگوی خدمات شما است.

چنانچه طراحی لوگوی شرکت مسافربری شما مناسب، جذاب و قابل تشخیص باشد، به راحتی در ذهن مخاطبان جای خود را پیدا خواهد کرد. در صورت طراحی لوگوی حرفه ای و مناسب، لوگو قادر خواهد بود تا تفکر شما را به مخاطبان منتقل کند. در نتیجه اعتماد آن ها می شود و این یک امتیاز مثبت به نفع برند شما خواهد بود.

طراحی لوگوی شرکت حمل و نقل نقش مهمی در نمایش برند شما بین صدها برند دیگر دارد. سعی کنید لوگو ساده ای انتخاب کنید که به راحتی قابل تشخیص است و با نگاه به آن می توان متوجه خدمات شرکت شما شد. چنانچه لوگوی مسافربری شما منحصر به فرد و جذاب باشد، قادر است مخاطبین جدید را به سمت خود جذب کند. هنگامی که یک فرد در رسانه های مختلف با شرکت شما آشنا می شود اولین چیزی که نگاه او را مجذوب می کند لوگو شما است و نباید این فرصت طلایی را از دست بدهید.

اصول و نکات مهم در طراحی لوگو شرکت حمل و نقل

اصول و نکات مهم در طراحی لوگو شرکت حمل و نقل

طراحی لوگو برای شرکت حمل و نقل می ‌تواند به عنوان یک عنصر بسیار مهم در شناخت و تشخیص شرکت در بازار مثل طراحی لوگو شرکت عمرانی عمل کند. از این رو در طراحی لوگو شرکت حمل و نقل، باید به یک سری اصول و نکات توجه کنید. از مهم ترین اصول طراحی لوگوی شرکت حمل و نقل و مسافربری می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. سادگی: همانطور که پیش تر هم اشاره کردیم لوگو باید ساده و قابل فهم باشد. استفاده از طرح ‌ها و الگو های پیچیده در طراحی لوگوی شرکت حمل و نقل ممکن است باعث ابهام در خواندن لوگو شود.
  2. قابل خواندن: فونت‌ های خوانا و مناسب را برای نام شرکت در لوگو انتخاب کنید. استفاده از فونت‌ های زیبا، اما دشوار ممکن است باعث سخت شدن خواندن نام شرکت در لوگو شود و به جای جذب مشتری آن ها را از شما دورتر کند.
  3. رعایت همخوانی با صنعت: یکی دیگر از اصول طراحی لوگو برای شرکت حمل و نقل که در بسیاری از موارد نادیده گرفته می شود، همخوانی آن با صنعت است. در طراحی لوگو، به صورت کلی صنف حمل و نقل را در نظر بگیرید. به آیکن ها و نشانه هایی مانند حرکت، سرعت، قدرت و اعتماد توجه کنید تا یک لوگو حرفه ای و متناسب با نوع فعالیتتان داشته باشید.
  4. استفاده از رنگ‌ های مناسب: رنگ‌ هایی که با صنعت حمل و نقل مرتبط هستند مانند آبی، سبز، قرمز و زرد را در طراحی لوگوی شرکت مسافربری نظر بگیرید. توجه داشته باشید که رنگ ‌های تیره و روشن به طور معمول بیانگر قدرت و اعتماد هستند. با رعایت این اصول ساده می توانید یک لوگو خیره کننده داشته باشید.
  5. استفاده از نماد شناختی: استفاده از نماد‌های شناختی مانند: خودرو، کامیون، قطار یا هواپیما می ‌تواند به شکل بصری به شرکت حمل و نقل اشاره کند و در نتیجه معرف خدمات شما باشد.
  6. منحصر به فرد بودن: طراحی لوگوی شرکت حمل و نقل شما باید منحصر به فرد باشد و با سایر لوگو‌ های شبیه به آن تفاوت داشته باشد. نهایت خلاقیت خود را به خرج دهید و به هیچ عنوان کپی برداری نکنید.
  7. قابل استفاده در همه رسانه ‌ها: لوگو باید در همه رسانه ها از جمله سایت، پیج، اپلیکیشن و… قابل استفاده باشد.
  نمونه طراحی لوگو شرکت حمل و نقل

نمونه طراحی لوگو شرکت حمل و نقل

برای آنکه بتوانید یک لوگو فدرتمند داشته باشید که بتواند زودتر از لوگو رقبا نگاه ها را مجذوب خود کند، باید به سراغ طرح های زیبا و خلاقانه‌تر نسبت به سایر نمونه لوگو شرکت حمل و نقل بروید. به این منظور می توانید از نمونه طراحی لوگو شرکت و حمل و نقل که دراستودیو فهار انجام شده است ایده بگیرید. طرح ها را تلفیق کنید، طرح ذهنی خود را به آن ها اضافه کنید و در نهایت به طراحی لوگوی شرکت مسافربری خاص و متفاوت برسید که می تواند پاسخگو نیاز شما باشد.

جمع بندی

 لوگو چهره کوچکی از شرکت شما است و بی شک نمی خواهید یک چهره زشت از برند خودتان به تصویر بکشید. سعی کنید از شیوه های جدید طراحی لوگوی شرکت حمل و نقل همچون طراحی لوگو سه بعدی، استفاده از ترکیب رنگی های جذاب و… استفاده کنید. کارشناسان ما در استودیو فهار می توانند به راحتی یک لوگو تحلیل شده و منحصر به فرد با مناسب ترین قیمت برای شما طراحی کنند. می توانید از مشاوره رایگان کارشناسان ما هم بهره مند شوید. کافی است با شماره تماس های درج شده در سایت ارتباط بگیرید.

4.4/5-(5امتیاز)

مطالب مشابه