طراحی بسته بندی سوهان خلاقانه و مناسب برای صادرات

نمونه کارهای طراحی بسته بندی

سوهان، شیرینی خوشمزه ای است که آن را به عنوان سوغات شهرهای مختلف هم می شناسند و جزو محصولات صادراتی در کشور می باشد. این شیرینی و میان وعده جذاب علاوه بر طعم لذیذی که دارد، از ظاهر متفاوتی هم برخوردار می باشد و نگهداری آن کار ساده ای نیست.

به همین خاطر باید به فکر یک بسته بندی حرفه ای و جذاب باشید که ضمن محافظت از محتویات خود، نگاه مخاطبان را جلب کند و باعث افزایش فروش شما شود. طراحی بسته بندی سوهان برای انواع آن متفاوت است و بهتر است این کار را به یک طراح و متخصص بسپارید. ما در استودیو فهار جذاب ترین بسته بندی ها مثل بسته بندی قهوه را برای محصول شما طراحی و اجرا می کنیم تا بتوانید هم در بازار داخلی و حتی بین المللی موفق ظاهر شوید.

اهمیت طراحی بسته بندی سوهان در فروش و معرفی برند

طراحی بسته بندی مناسب و جذاب، مشتریان را به خود جلب می ‌کند و تاثیر قابل توجهی در تصمیم خرید آن‌ ها دارد. چگونگی طراحی، رنگ‌بندی، نوع فونت و استفاده از تصاویر و لوگو در بسته بندی، مشتریان را به سمت خرید محصول شما سوق می دهد. طراحی بسته بندی در فروش و معرفی برند اهمیت بسیار زیادی دارد.

اهمیت طراحی بسته بندی سوهان در فروش و معرفی برند
طراحی لیبل قوطی فلزی سوغات خادم

با طراحی بسته بندی سوهان چشمگیر‌ و منحصر به فرد، شما قادر هستید کسب و کار خود را از رقبای خود متمایز کنید. چون همانطور که میدانید، بازار همواره پر است از رقبای شما که در حال حاضر نام ‌های برتری را در اختیار دارند و شناخته شده تر هستند. طراحی بسته بندی مناسب می‌ تواند شما را از سایرین تمایز دهد و به شما کمک کند تا در ذهن مشتریان خود جایگاه ویژه ‌ای پیدا کنید.

اگر طراحی بسته بندی محصولات خود همچون سوهان و دیگر شیرینی جات و.. را به یک شرکت چاپ و بسته بندی حرفه ای بسپارید بسته بندی آن به عنوان نشانگر کیفیت و اعتبار محصول شما عمل می ‌کند.

چگونگی طراحی بسته بندی سوهان، استفاده از مواد با کیفیت و قابل اعتماد، نشان دادن اطلاعات لازم درباره محصول و همچنین نشان دادن استانداردهای بهداشت و ایمنی، به مشتریان نشان می دهد که شما به جزئیات و چینش خوب توجه دارید. همچنین ظاهر محصول تاثیر روانشناختی روی ذهن افراد دارد و می تواند آن ها را برای خرید در شرایط مختلف وادار کند.

طراحی لیبل قوطی فلزی سوغات خادم

نقش طراحی لیبل و بسته بندی سوهان حرفه ای در صادرات

طراحی لیبل و بسته بندی سوهان حرفه ای در صادرات نقش مهمی دارد و می توانند به شکل قابل توجهی بر رونق صادرات سوهان تأثیرگذار باشند. به طور کلی بسته بندی صادارتی متفاوت از سایر بسته بندی ها است و باید نکات مهمی را در آن رعایت نمود.

طراحی لیبل مناسب و جذاب می تواند به فروش و صادرات سوهان کمک کند. لیبل ها و طراحی بسته بندی سوهان صادراتی جذاب و حرفه ای معمولا توجه مشتریان را به خود جلب می کنند و باعث می شوند که محصول در بازار رقابت پیدا کند.

همچنین، طراحی لیبل حرفه ای با تکیه بر هویت بصری برند به فروشگاه های خارجی کمک می کند تا سوهان را به عنوان یک برند قابل اعتماد و با کیفیت شناسایی کنند.

در کنار لیبل، بسته بندی مناسب نیز در صادرات سوهان نقش مهمی دارد. بسته بندی حفاظت و نگهداری از محصول را تضمین می کند و از خراب شدن یا آسیب دیدن سوهان در طول حمل و نقل جلوگیری می کند.

همچنین، بسته بندی با کمک طراحی خلاقانه و جذاب می تواند به فروش سوهان کمک کند. بسته بندی های جذاب و منحصر به فرد اغلب توجه مشتریان را به خود جلب می کنند و باعث می شود که سوهان در بازار رقابت دیده شود و نگاه خریداران را به خود جلب کند.

انواع طراحی بسته بندی سوهان  

انواع طراحی بسته بندی سوهان  

بسته بندی سوهان هم مانند بسته بندی صادراتی خرما و دیگر محصولات انواع مختلفی دارد و تولیدکنندگان می توانند بسته به نوع محصول انتخاب کنند. همین آزادی در انتخاب است که باعث می شود بتوانید با خلاقیت از رقبای خود سبقت بگیرید. از انواع طراحی بسته بندی سوهان می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بسته بندی ساده
در این نوع بسته بندی، سوهان در یک جعبه یا کارتن قرار می‌ گیرد و به صورت ساده و بدون طرح خاصی و در رنگبندی های مختلف عرضه می‌ شود.
  • بسته بندی شکل دار

 در این نوع بسته بندی، سوهان در قالب ‌های خاص و شکل دار قرار می ‌گیرد. این قالب ‌ها ممکن است شامل شکل ‌های هندسی، حروف الفبا، حروف عربی و… باشند. همه چیز بستگی به نظر و سلیقه شما خواهد داشت.

  • بسته بندی با طرح چاپ شده
در این نوع بسته بندی، روی جعبه یا کارتن سوهان طرح چاپ شده قرار می‌ گیرد. این طرح ممکن است شامل لوگو، نام تجاری، تصاویر مرتبط با سوهان و… باشد.
  • بسته بندی فانتزی

 در این نوع بسته بندی، از عناصر خلاقانه و فانتزی برای طراحی بسته بندی سوهان استفاده می‌ شود. همانند طراحی بسته بندی غذای حیوانات ممکن است از رنگ‌ های جذاب، الگوهای خاص، تصاویر شخصیت‌ های کارتونی و… در این نوع بسته بندی استفاده شود تا ظاهری متفاوت به خود بگیرد.

  • بسته بندی با استفاده از مواد طبیعی

 در این نوع بسته بندی، از مواد طبیعی مانند کاغذ با رنگ ‌برگ طبیعی، چوب، پارچه و… برای طراحی و ساخت بسته بندی سوهان استفاده می ‌شود. یک بسته بندی متفاوت که می توانید برای بازارهای داخلی و بین المللی هم از آن استفاده کنید.

نکات مهم در طراحی بسته بندی سوهان

نکات مهم در طراحی بسته بندی سوهان

نکات و پارامترهای بسیاری وجود دارد که در زمان طراحی بسته بندی سوهان باید به آن توجه کنید. یکی از این نکات، ساده گرایی است. سعی کنید از طرح های شلوغ دور باشید تا بسته بندی شما برای مدت زمان طولانی قابل استفاده باشد و همچنین اطلاعات، لوگو و… هم بیشتر روی آن خودنمایی کند. به طور مثال طراحی بسته بندی گوشت به طرح های پیچیده‌ای نیاز ندارد و با ساده بودن طراحی خود، توجه بسیاری از خریداران را به خود جلب می نماید.

سعی کنید یک طرح ساده متناسب با تم رنگی هویت بصری و شخصیت برند خود انتخاب کنید که به محصول شما اعتبار ببخشد. همچنین بهتر است از طرح هایی که قابلیت توسعه دارند استفاده کنید تا بتوانید به دیگر محصولات خود در آینده ربط بدهید. این ارتباط باعث می شود تا محصول شما همیشه محبوب و پر فروش باشد.

چاب لیبل و طراحی بسته بندی سوهان حرفه ای  

تنها طراحی لیبل و بسته بندی سوهان نیست که اهمیت زیادی دارد. هر محصولی را که نگاه کنید در کنار لیبل و بسته بندی چاپ حرفه ای و باکیفیتی هم دارد. فرقی نمی کند. به دنبال طراحی بسته بندی چای کیسه ای باشید یا سوهان و… در هر صورت باید طراحی شما با استفاده از جدیدترین تجهیزات و به صورت حرفه ای چاپ شود تا کیفیت آن را حفظ کند.

مجموعه استودیو فهار با استفاده از جدیدترین فناوری روز دنیا و رعایت استانداردهای جهانی بهترین بسته بندی را برای محصولات شما طراحی و چاپ می کند. می توانید به راحتی سفارش خود را ثبت کنید و در سریع ترین زمان تحویل بگیرید.

نمونه طراحی بسته بندی سوهان

نمونه طراحی بسته بندی سوهان

برخی از محصولات  بسته بندی مشابهی با یکدیگر دارند. بررسی آن ها به شما کمک می کند تا بتوانید ایده بگیرید. ایده بسته بندی زعفران و ترکیب آن با طرح هایی که در ذهن دارید می تواند بسته بندی شیک و خیره کننده ای را برای سوهان به ارمغان آورد.

البته می توانید از بسته بندی های رقبا هم استفاده کنید. به شرطی که کپی کاری انجام ندهید. به همین منظور ما در استودیو فهار تصمیم گرفته ایم نمونه طراحی بسته بندی سوهان را در ادامه برای شما قرار دهیم تا بتوانید به راحتی آن را بررسی کنید و از بین آن ها انتخاب نمایید.

جمع بندی

برای آنکه بتوانید بهترین طراحی بسته بندی سوهان را داشته باشید علاوه بر ظاهر، به کیفیت و ضد نفوذ بودن آن هم توجه کنید. تا عوامل محیطی سبب خراب شدن آن نشوند. هرچند که سوهان خوراکی مقاوم در برابر عوامل محیطی است اما باز هم باید از رطوبت و اکسیژن در امان بماند. می توانید برای انتخاب بهتر با کارشناسان ما در استودیو فهار تماس بگیرید و از مشاوره رایگان بهره مند شوید.

4.4/5-(22امتیاز)

مطالب مشابه