EN
EN

نمونه کار طراحی بسته بندی زعفران پرشین سویل

نمونه کار طراحی بسته بندی زعفران پرشین سویل 2

طراحی بسته بندی زعفران پرشین سویل، یکی از نمونه کارهای طراحی بسته بندی محصولات کشاورزی است که توسط استودیو فهار انجام گردیده است.

این بسته بندی شامل یک جعبه با طراحی جذاب و حرفه‌ای است که با استفاده از رنگ‌های سفید و بنفش و به صورت یک جعبه کبریتی طراحی شده است. همچنین اطلاعات مربوط به نام و نشان تجاری پرشبن سویل، به زیبایی و جذابیت به نمایش گذاشته شده. در بسته بندی زعفران صادراتی پرشین سویل از تصویر گل زعفران و فونت نستعلق (با رنگ طلایی) استفاده شده تا ایرانی بودن این محصول را به زیبایی به نمایش بگذارد. این طراحی زیبا می‌تواند به مشتریان کمک کند تا حس کیفیت محصول را دریافت کنند و اعتماد بیشتری به محصول پیدا کنند.

در این بسته بندی زعفران صادراتی که جهت صادرات به چین دیزاین شده است، سه عدد شیشه زعفران در سه نوع سوپرنگین ، سوپرنگین + و سوپرنگین ++ ( بالاترین درجه رنگ دهی ) تهیه و بسته بندی شده است. این جعبه داخلی به صورت کشویی طراحی شده که راحتی و تنوع در استفاده را دارد و یک جعبه مادر هم برای آن طراحی شده که داخل آن 6 عدد از این جعبه کبریتی ها قرار می گیرد.

طراحی بسته بندی مناسب برای محصولات زعفران نیز مانند سایر محصولات کشاورزی، بسیار مهم است. در این بسته بندی زعفران پرشین سویل، استودیو فهار با استفاده از طراحی جذاب و حرفه‌ای، توانسته است بسته بندی مناسبی برای این محصول طراحی کند که اعتماد و رضایت مشتریان را بهبود بخشد و در نهایت باعث رضایت شرکت پرشین سویل شود.

بسته بندی زعفران پرشین سویل

سایر نمونه کارهای این برند
3/5-(1امتیاز)