EN
EN

نمونه کار طراحی جعبه زعفران محبوب

طراحی جعبه زعفران محبوب

زعفران به عنوان یک کالای لوکس صادراتی باید به بهترین گرافیک بسته بندی و لیبل آن طراحی شود. بسته بندی محصولات صادراتی تفاوت هایی با سایر محصولات خواهد داشت. طراحی بسته بندی زعفران صادراتی برند محبوب از نمونه کارهای استودیو فهار در بسته بندی زعفران صادراتی است. در این نوع بسته بندی سعی شده است تا عناصر به خوبی در کنار یکدیگر قرار گیرند و بسته بندی لوکسی را در انتها ببینیم. فونت ها و طرح های این بسته بندی به خوبی انتخاب گشته است تا هماهنگ با طرح و ماهیت محصول باشد.

وقتی صحبت از صادرات زعفران به میان می آید، طراحی بسته بندی نقش مهمی در جلب توجه و انتقال پیام برند به صورت بین المللی دارد. تیم متخصص طراحان اهمیت بسته بندی جذاب را که نشان دهنده کیفیت و ظرافت زعفران است، درک می کند. با در نظر گرفتن رنگ‌های مناسب، تایپوگرافی و تصاویر، طرح‌های بسته‌بندی را ایجاد می‌کنیم که حس اطمینان و اعتماد را در مشتریان ایجاد نماید.

ما معتقدیم که طراحی بسته بندی زعفران نه تنها باید از محصول محافظت کند، بلکه باید هویت برند شما را نیز بازگو کند. چه از طریق الگوهای طراحی، نقوش تاریخی و فرهنگی، یا عناصر دیگر، طرح های بسته بندی زعفران حس متفاوتی ایجاد می کند.

سایر نمونه کارهای این برند
امتیاز دهید