معرفی لیبل متالایز به همراه چاپ و طراحی

طراحی لیبل متالایز
نمونه کارهای طراحی لیبل

لیبل های متالایز همان برچسب هایی است که بر روی انواع مختلفی از محصولات نصب شده و اعتبار و مشخصات کالا را به نمایش می گذارد. وجود این برچسب اعتماد خریداران را جلب کرده و همچنین سبب متمایز شدن محصول شما در کنار دیگر محصولات هم نوع خود می شود. طراحی لیبل متالایز این امکان را برای شما فراهم می کند تا برند خود را به مشتریان معرفی کنید و خریداران را با محصولات خود آشنا سازید.

البته که لیبل ها تنوع بسیار زیادی دارند؛ به طور مثال لیبل پشت چسبدار یکی از پر استفاده ترین لیبل ها در بین محصولات است. نوع طراحی لیبل متالایز یکی از محبوب ترین آن ها در جهان بسته بندی امروز است و می توانید بسته به سلیقه خودتان، طراحی های مختلفی را روی آن اجرا کنید. وجود چنین برچسبی روی محصولات نشان از اصالت کالا داشته و سبب افزایش فروش و در نهایت کسب سود بیشتر شما می شود. مجموعه استودیو فهار، یکی از برترین شرکت های طراحی و چاپ لیبل در حوزه های مختلف است که می تواند جذاب ترین و خلاقانه ترین طرح ها را متناسب با خواست و سلیقه شما با نهایت ظرافت و کیفیت برایتان به ارمغان آورد.

لیبل متالایز چیست؟

لیبل متالایز چیست؟ سوالی که احتمالا ذهن شما را هم به خود اختصاص داده است و به دنبال پاسخی برای آن هستید؛ لیبل های متالایز از جنس آلیاژ الومینیومی هستند و ظاهر براق آن ها سبب شده تا جذابیت بصری بیشتری داشته باشند. طراحی لیبل متالایز در دو رنگ طلایی و نقره ای انجام می شود و همچنین در دو نوع مات و براق است که بسته به نوع محصول، بودجه، سلیقه خودتان و دیگر فاکتور ها می توانید آن را انتخاب کرده و استفاده کنید. از مهم ترین مزیت های طراحی لیبل این است که قابلیت چسبیدن به سطوح مختلف فلزی، پلاستیکی، شیشه ای و… را دارد و می توانید به راحتی برای انواع محصولات از آن استفاده کنید. لیبل متالایز جزو لوکس ترین لیبل ها در دنیای بسته بندی به حساب می آید و طرفداران بسیار زیادی دارد.

  لیبل متلایز

کاربرد های لیبل متالایز

طراحی لیبل متالایز بدون محدودیت و در اندازه و ابعاد مختلف انجام می شود. به همین خاطر با محدودیت خاصی در کارایی مواجه نیستید و می توانید برای مصارف و محصول های گوناگون از آن استفاده کنید. لیبل متالایز برای برچسب‌ گذاری محصولات و بسته ‌بندی‌ های مختلف استفاده می ‌شود.

این نوع لیبل به دلیل ظاهر جذاب و شکیل خود، به عنوان یک ابزار بازاریابی مؤثر در صنعت بسته ‌بندی و تجارت مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین، لیبل متالایز به دلیل مقاومت بالا در برابر رطوبت، حرارت و نور، مناسب برای استفاده در شرایط سخت و صنعت ‌های خاص است. از کاربرد های لیبل متالایز می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • صنعت خودروسازی
  • الکترونیک
  • لوازم خانگی
  • پزشکی
  • مواد غذایی
  • لوازم آرایشی و بهداشتی
  • صنعت دارو
  • و… .

مهم ترین ویژگی های لیبل متالایز

مهم ترین ویژگی های لیبل متالایز

وجود ویژگی های خاص و کم نظیر طراحی لیبل متالایز سبب شده تا به بهترین انتخاب برای تولید کنندگان مختلف تبدیل شود و در صنایع گسترده ای قابل استفاده باشد. از مهم ترین ویژگی های این لیبل ها که باعث شده چاپ لیبل متالایز بسیار رواج داشته باشد، می توان موارد زیر را نام برد:

  • این لیبل ها با توجه به متریالی که دارند، در برابر حرارت و تغییرات دما مقاوم هستند.
  • نور را از سطح خود منعکس می کنند.
  • خط و خش روی آن ایجاد نمی شود.
  • ضد رطوبت است.
  • سیالات مختلف همچون مواد شیمایی، روغن و… در آن نفوذ نمی کند.
  • مقاومت و ماندگاری بالایی دارد. پاره نمی شود.
  • قابلیت چاپ بالایی دارد.
  • دچار کشیدگی و رنگ پریدگی نمی شود.
  • قدرت چسبندگی بالایی دارند.
  • انواع مختلفی از طراحی ها را می توانید روی آن ها چاپ کنید.
  • در اندازه و اشکال مختلفی قابل چاپ هستند.

طراحی لیبل متالایز

خدمات چاپ و طراحی لیبل متالایز در تهران

طراحی لیبل لبنیات یا دیگر محصولات سبب جلب توجه مشتریان خواهد شد و بسیار اهمیت دارد که این کار را به یک تیم متخصص بسپارید تا نتیجه ای که انتظار دارید، حاصل شود. اگر به دنبال یک تیم متخصص و باتجربه در زمینه خدمات طراحی و چاپ لیبل متالایز در تهران هستید، مجموعه استودیو فهار با تیم مجرب و حرفه ای خود در خدمت شما است تا زیبا ترین و جذاب ترین طراحی لیبل متالایز را برای شما اجرا و چاپ کند. شما می توانید ایده های ذهنی و سلایق خود را هم با کارشناسان ما مطرح کنید تا لیبلی متناسب با خواست و نظر شما برایتان آماده کنیم.

چاپ متالایز نقره ای و طلایی استودیو فهار

چاپ متالایز نقره ای و طلایی استودیو فهار

چاپ متالایز در رنگ های مختلفی انجام می شود اما دو رنگ طلایی و نقره ای آن بسیار پر طرفدار بوده و به دلیل خنثی بودن با هر سبک طراحی و هر نوع محصولی سازگاری دارد. شما می توانید برای طراحی لیبل شکلات یا هر محصول دیگری از هر دو رنگ استفاده کنید. انتخاب آن بستگی به شما خواهد داشت. بعد از انتخاب لیبل متالایز رنگی باید طراحی و چاپ آن را به افراد باسابقه بسپارید.

اشخاصی که می دانند برای چنین پس زمینه ای از چه فونت و رنگ نوشته ای استفاده کنند و… در چنین شرایطی بسته بندی شکیل و جذاب خواهید داشت که چشم ها را به خود خیره می کنند. تیم طراحی گرافیک و طراحان استودیو فهار انواع طرح های دلخواه شما را برایتان طراحی و با بالاترین کیفیت در تم رنگی مد نظرتان چاپ می کند. کافی است با کارشناسان ارتباط بگیرید و سفارش خود را ثبت کنید، تا بهترین لیبل ها را برایتان فراهم کنیم.

قیمت طراحی لیبل متالایز  

قیمت طراحی لیبل متالایز

در زمان طراحی لیبل آرایشی بهداشتی، دارویی، مواد غذایی و… نوع متالایز یک انتخاب عالی برای شما است. اما سوالی که مطرح می شود این است که انتخاب مقرون به صرفه ای هم می باشد یا خیر؟ از آنجایی که طول عمر این لیبل ها بالا است قطعا انتخاب مقرون به صرفه ای خواهد بود اما باید قیمت آن را هم بدانید. البته که قیمت این نوع برچسب ها به عوامل مختلفی بستگی دارد. یکی از مهم ترین این عوامل نوع لیبل است. لیبل پشت چسب دار متالایز به راحتی نصب می شود و قیمت بالاتری هم دارد. از دیگر عوامل موثر بر تعیین قیمت طراحی لیبل متالایز می توان به موارد زیر اشاره کرد:

1- اندازه و شکل لیبل: اندازه و شکل لیبل تاثیر بسزایی در قیمت طراحی دارد. لیبل های بزرگتر و با شکل های پیچیده تر، قیمت بالاتری دارند. 2- تعداد رنگ ها: تعداد رنگ های استفاده شده در طراحی لیبل نقش مهمی در قیمت دارد. هر چه تعداد رنگ ها بالاتر باشد، قیمت بالاتر خواهد بود. 3- نوع مواد استفاده شده: نوع مواد استفاده شده در ساخت لیبل هم بر روی قیمت آن موثر است. 4- تعداد سفارش: تعداد سفارش نیز در قیمت طراحی لیبل متالایز تاثیر دارد. هر چه تعداد سفارش بیشتر باشد، قیمت هر عدد کمتر خواهد بود. 5- کاغذ لیبل متالایز: جنس کاغذ نیز از دیگر پارامترهایی است که بر روی قیمت نهایی طراحی لیبل متالایز اثر می گذارد.

قیمت طراحی لیبل متالایز

نمونه طراحی لیبل متالایز

تصور کنید که قصد طراحی لیبل قهوه را دارید. تا به امروز انواع لیبل ها برای این محصول طراحی شده است و شاید فکر کنید دیگر طرح جذاب و خفن دیگری وجود ندارد! اما اشتباه نکنید. شما با دیدن نمونه طراحی لیبل ها می توانید ایده بگیرید و خلاقانه ترین طرح ها را برای محصول خود به ارمغان آورید. در ادامه می توانید انواع نمونه لیبل متالایز رول و صفحه ای را مشاهده کنید که تنوع بالایی دارد و می توانید بسته به سلیقه خودتان انتخاب کنید. همچنین از کیفیت و تنوع کارهای طراحان استودیو فهار اطمینان حاصل نمایید.

مزیت های طراحی لیبل متالایز را بدانیم

فرقی نمی کند که قصد طراحی لیبل متالایز نقره ای را دارید یا لیبل متالایز طلایی چرا که در هر صورت با خرید برچسب متالایز از مزایای آن بهره مند خواهید شد. از مهم ترین مزایای لیبل متالایز می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • طراحی لیبل متالایز به دلیل براقیت و درخشندگی آن، جذابیت بسیار بالایی دارد و مخاطبان را به خود جذب می ‌کند.
  • لیبل ‌های متالایز به دلیل شکوه و اعتبار بالای خود، به شرکت‌ ها کمک می ‌کند تا در نظر مخاطبان خود به عنوان یک شرکت قابل اعتماد و خلاق شناخته شوند.
  • لیبل‌ های متالایز در صنایع مختلف از جمله صنعت غذایی، داروسازی، لوازم التحریر و … قابل استفاده هستند.
  • لیبل‌ های متالایز با تمام روش ‌های چاپ سازگار هستند و به راحتی چاپ می شوند.
  • لیبل‌ متالایز به دلیل پوشش بسیار خوب و مقاومت در برابر رطوبت، حرارت و نور، به عنوان یک لیبل با کیفیت و با دوام شناخته شده است.
  • می توانید انواع طراحی ها را با آن اجرا کنید.
  • به راحتی از روی ظروف پلاستیکی و شیشه ای جدا شده و سبب می شود تا مصرف کنندگان بعد از استفاده از محصول شما، با کندن لیبل از ظروف برای مصارف دیگر استفاده کنند.
  • برند شما را به نمایش می گذارد.
  • اطلاعات و ویژگی های مهم محصول را در اختیار خریداران قرار می دهد.
4.4/5-(8امتیاز)

مطالب مشابه