طراحی بسته بندی نبات لوکس صادراتی + نمونه کار و قیمت

بسته بندی نبات
نمونه کارهای طراحی لیبل و بسته بندی نبات

نبات یکی از محبوب ترین مواد خوراکی است که به صورت تکی و فله‌ای به فروش می‌رسد. طرفداران این محصول در خارج از مرزهای ایران هم بسیار زیاد است و تنها عاملی که در بازار سبب افزایش فروش محصول شما می‌شود، بعد از کیفیت، طراحی بسته بندی نبات و جذابیت بصری آن است. بسته بندی هم که هم داخل کشور و هم بازارهای خارجی و برون‌مرزی هم جذاب و کارآمد باشد می‌تواند موجب فروش بیشتر و کسب سود زیاد برای برند تجاری شما شود.

خدمات تخصصی

استـــودیو فهـــار

برای آنکه بتوانید با بسته بندی جذاب مشتریان را به خود جلب کنید و آن‌ها را برای خرید ترغیب کنید، باید طراحی بسته بندی و طراحی جعبه نبات را به یک تیم حرفه ای و باسابقه بسپارید که بتواند با رعایت تمامی استانداردها و اصول طراحی بسته بندی مواد غذایی و خوراکی، خاص ترین و زیباترین بسته بندی ها را برای شما طراحی و اجرا کند. با چنین بسته بندی می‌توانید به راحتی از دیگر برندها متمایز شوید و همچنین حسن سلیقه خود را به نمایش بگذارید. به این منظور می توانید از تیم مجرب استودیو فهار کمک بگیرید. ما در استودیو فهار جذاب ترین بسته بندی ها را برای محصول شما آماده می‌کنیم.

نقش طراحی بسته بندی نبات در فروش و صادرات

طراحی بسته بندی نبات به صورت حرفه ای و البته بهداشتی موجب حفاظت و حفظ کیفیت محصول می ‌شود. با استفاده از مواد مناسب و ساختار قوی، نبات ‌ها در طول حمل و نقل و ذخیره سازی در شرایط مناسب قرار می‌ گیرند و دچار خوردگی یا تغییر رنگ نمی شوند.

در نتیجه طول عمر و ماندگاری آن ها بیشتر خواهد بود. طراحان بسته بندی با استفاده از رنگ ‌های جذاب، الگو های خلاقانه و تصاویر جذاب در طرح بسته بندی نبات می توانند محصول مد نظر را در دید مخاطبان جذاب تر نشان دهند. در نتیجه تمایل آن‌ها برای خرید بیشتر خواهد بود و می توانید به راحتی فروش خود را بیشتر کنید.

بسته بندی نبات می‌تواند هویدای محصول را شکل دهد. به عنوان مثال: اگر نباتی را در بسته بندی زیبا و لوکس قرار دهید، مشتریان احساس می کنند که یک محصول خاصی و منحصر به فرد را خریداری می کنند. جدای از آن طراحی لیبل بسته بندی نبات می ‌تواند به عنوان یک وسیله اطلاع ‌رسانی عمل کند.

با استفاده از برچسب‌ های مناسب، توضیحات درباره نوع، تاریخ تولید و اطلاعات تغذیه ‌ای محصول در اختیار مشتریان قرار داده می شود. درست است که یک بسته بندی ساده استفاده از نبات را راحت می کند اما طراحان بسته بندی با استفاده از طرح ‌های زیبا و شگفت ‌انگیردر طراحی لیبل نبات، مشتریان جدید را جذب می کنند و باعث می شوند تا بازار فروش شما دائما ترویج یابد و گسترده تر شود.

تاثیر طراحی بسته بندی حرفه ای نبات در صادرات
طراحی بسته بندی نبات زعفرانی برند گل پیچ

اصول طراحی بسته بندی نبات صادراتی

بسته بندی نبات صادراتی حرفه ای و جذاب باعث می ‌شود که محصولات نبات در نمایشگاه ‌ها و رویدادهای صنعتی به چشم بیننده جالب و متفاوت به نظر برسد. این جذابیت بصری باعث می ‌شود که محصولات نبات در مقایسه با رقبا بهتر دیده شوند و توجه بیشتری به خود جلب کنند که در نهایت سبب فروش بیشتر می شود.

محصولات صادراتی معمولا مسافت زیادی را طی می کنند تا به مقصد و به دست مصرف کننده برسند. طراحی بسته بندی نبات صادراتی حرفه ای، علاوه بر جذابیت ظاهری، وظیفه حفاظت در هنگام حمل و جابه جایی را هم بر عهده دارد. با استفاده از مواد مناسب، ساختار قوی، پشتوانه ها و سایز مناسب، طراحان بسته بندی می‌توانند محصولات نبات را در برابر آسیب ‌های محیطی و شکستگی ها ایمن نگه دارند و سالم به مقصد برسانند.

همچنین استفاده از ایده طراحی بسته بندی نبات مدرن و لوکس و طراحی لیبل بسته بندی نبات حرفه ای به خریداران اطمینان می‌ دهد که محتویات داخل آن از کیفیت خوبی برخوردار هستند و همچنین می توانند به عنوان هدیه و حتی سوغات هم از ان استفاده کنند. شما با طراحی لیبل جعبه نبات می توانید برند خود را ترویج دهید و به تعداد مشتریان خود اضافه کنید. پس ان را دست کم نگیرید.

اهمیت رعایت اصول بهداشتی و در طراحی بسته بندی نبات

اهمیت رعایت اصول بهداشتی در طراحی بسته بندی نبات

رعایت اصول بهداشتی و در طراحی بسته بندی نبات اهمیت بسیاری دارد. رعایت اصول بهداشتی در بسته بندی نبات موجب حفظ کیفیت و تازگی محصول می‌ شود. با استفاده از بسته بندی مناسب، نبات‌ ها در مقابل عوامل خارجی مانند هوا، رطوبت، حرارت و نور محافظت می ‌شوند و به مدت طولانی ‌تر قابل استفاده خواهند بود. یک بسته بندی اصولی موجب حفظ بهداشت محتویات درون بسته بندی می شود.  طراحی بسته بندی نبات بهداشتی، به حفظ بهداشت عمومی کمک می‌ کند. با استفاده از بسته بندی مناسب، خطر آلودگی و تلف شدن نبات ‌ها کاهش یافته و احتمال انتقال بیماری ‌ها به مصرف کننده هم کاهش پیدا می ‌کند.

البته لازم به ذکر است که بسته بندی نبات باید ساده و قابل استفاده باشد تا مصرف کننده بتواند به راحتی آن را باز و بسته کند و با پیچیدگی خاصی مواجه نشود.

انواع طراحی بسته بندی نبات

نبات ها به صورت فله ای، شاخه ای و… بسته بندی و جعبه ای به فروش می رسند. هر یک از انواع آن نیاز به بسته بندی و طراحی جعبه نبات مخصوص خود دارد. اما در حالت کلی از انواع بسته بندی که برای نبات به کار گرفته می شود و مورد استقبال خریداران واقع شده، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • جعبه های کاغذی: نبات یک محصول خشک است و می توان به راحتی در جعبه های کاغذی آن را نگهداری و حمل کرد. اما از آنجایی که رطوبت باعث آب شدن نبات می شود و کاغذ هم مقاومتی در برابر رطوبت نداره استفاده از آن برای صادرات توصیه نمی شود.
  • سینی های نایلونی: این سینی ها در ابعاد مختلف و از جنس پلاستیک هستند. می توانید با پوشش نایلونی آن را بسته بندی کنید. اما برای چنین بسته بندی باید از لیبل در طراحی جعبه نبات استفاده کنید.
  • جعبه های فلزی: یکی از جذاب ترین و خاص ترین نوع بسته بندی برای نبات استفاده از جعبه های فلزی است که بسیار مقاوم هستند و در برابر نفوذ رطوبت، ضربه و فشار هم ایمن می باشند.
 
چاپ و اجری طراحی خلاقانه بسته بندی نبات  
نمونه کار طراحی بسته بندی پک هدیه زعفران، زرشک، هل، نبات نامی

چاپ و اجری طراحی خلاقانه بسته بندی نبات  

طراحی بسته بندی نبات در تهران با استقبال زیادی از تولید کنندگان و صادرکنندگان این محصول مواجه شده است. اما برندی موفق خواهد بود که به سراغ شرکت طراحی بسته بندی نبات حرفه ای و کاربلد برود که جذاب ترین و جدیدترین طراحی ها را متناسب با نوع محصول اتجام دهد.

یکی از بهترین شرکت های طراحی بسته بندی، مجموعه استودیو فهار است که می تواند خلاقانه ترین طراحی ها را برای شما انجام دهد. علاوه بر بسته بندی می توانید از خدمات طراحی لیبل استودیو فهار هم بهر مند شوید. علاوه بر نبات طراحان استودیو فهار طرح لیبل برای بطری و دیگر محصولات را هم با بالاترین کیفیت و بهترین قیمت انجام می دهد.

طراحی بسته بندی نبات مخصوص سوغات

نبات به یکی از سوغاتی پر طرفدار شهرهای مختلف در ایران تبدیل شده و طرفداران بسیار زیادی دارد. علاوه بر طعم شیرین و لذیذ این محصول، کارایی زیادی هم دارد و همچنین قیمت جعبه نبات بسیار معقول و مناسب است. به همین خاطر بازار فروش آن همیشه داغ است. اگر بتوانید یک طراحی بسته بندی نبات سوغات جذاب هم برای جعبه آن در نظر بگیرید که دیگر همه چیز به نفع شما تمام خواهد شد.

البته نباید برای طراحی بسته بندی و طراحی لیبل بسته بندی نبات آن هزینه زیادی صرف کنید چرا که در این صورت قیمت فروش هایی محصول بیشتر می شود. به همین خاطر است که باید کار را به کاردان بسپارید. مجموعه استویدو فهار خاص ترنی طراحی ها را با مناسب ترین قیمت طراحی بسته بندی نبات برای شما انجام می دهد. می توانید نظرات و سلیقه خود را هم با طراحی درمیان بگذارید تا یک بسته بندی شیک و منحصر به فرد داشته باشید.

نمونه کار طراحی بسته بندی نبات  
نمونه کار طراحی بسته بندی نبات زعفرانی – برند نامی

نمونه کار طراحی بسته بندی نبات  

طراحی لیبل دمنوش یا هر محصول دیگری، تنوع بسیار زیادی دارد. اما نباید در بین این تنوع سردرگم شوید. همه ما برای بسته بندی نبات رنگ هایی زرد و نارنجی را بیشتر از هر تم دیگری دیده ایم اما شما باید با بررسی نمونه کار ها ایده بگیرید و یک طرح جدید را خلق کنید. به همین منظور استودیو فهار نمونه طراحی بسته بندی نبات را در ادامه قرار داده است تا بتوانید از ان ها ایده بگیرید و از کیفیت کار طراحان هم مطمئن شوید. برای ثبت سفارش طراحی بسته بندی نبات هم می توانید با شماره ۰۹۱۲۳۱۲۸۴۳۰ تماس حاصل فرمایید.

قیمت طراحی بسته بندی نبات

قیمت بسته بندی نبات یکی از فاکتورهای مهمی است که نمی توان آن را نادیده گرفت. یک بسته بندی نهایی نیاز به طراحی اولیه و اصولی دارد. اولین هزینه ای که برای بسته بندی باید پرداخت کنید، هزینه طراحی بسته بندی نبات است. هزینه طراحی بسته بندی همچون قیمت طراحی لیبل قهوه و دیگر محصولات به عوامل مختلفی بستگی دارد که از بین آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سبک طراحی مد نظر
  • پیچیدگی و میزان ساده بودن طرح
  • میزان اصلاحیه ها
  • مدت زمان تحویل
  • طراحی برچسب نبات
  • قیمت جعبه نبات
  • و..

یک طراحی بسته بندی نبات باید چه خصوصیاتی داشته باشد؟  

   

یک طراحی بسته بندی نبات باید چه خصوصیاتی داشته باشد؟  

فرقی نمی کند بسته بندی نبات شاخه ای می خواهید یا طرح بسته بندی نبات تک نفره و… در هر صورت باید به سراغ یک طراحی اصولی و ایده آل بروید. یک طراحی بسته بندی نبات جذاب و خلاقانه باید خصوصیات زیر را داشته باشد:

  • مقاوم باشد و بتواند از محتویات خود در برابر آسیب‌ های خارجی مانند ضربه، فشار، رطوبت و نور خورشید محافظت کند.
  • بسته بندی نبات باید قابلیت هوادهی مناسب را داشته باشد تا نبات در دمای مناسب و با فضای کافی قرار گیرد و از فاسد شدن آن جلوگیری شود.
  • سبک و قابل حمل بودن جعبه نبات
  • بسته بندی باید به صرفه و با قیمت مناسب باشد تا هزینه ‌های اضافی به مصرف‌کننده منتقل نشود.
  • استفاده از مواد قابل بازیافت برای حفظ محیط زیست
  • دارا بودن اطلاعات لازم درباره نوع، وزن، تاریخ تولید و اطلاعات تغذیه‌ای روی بسته بندی نبات. به این منظور باید یک طراحی برچسب نبات خوانا داشته باشید که کلیه اطلاعات روی آن درج شود.
4.7/5-(3امتیاز)

مطالب مشابه