طراحی لوگو آجیل و خشکبار

طراحی لوگو آجیل و خشکبار

برای آنکه بتوانید برند خود را قدرتمندتر کنید، نیاز به یک طراحی لوگو حرفه ای و جذاب دارید. برندسازی یک مسیر مهم برای دست یابی به فروش بیشتر است اما زمانی اتفاق می افتد که یک لوگوی فراموش نشدنی و زیبا داشته باشید که بتواند با مخاطبان شما ارتباط برقرار کند. تا جایی که امروزه تمامی برندهای عرضه کننده خشکبار، یک لوگو شیک و جذاب دارند که سبب معرفی دائمی آنها در بازار فروش و حتی بازار بین المللی می شود.

مجموعه استودیو فهار به صورت تضمینی طراحی لوگو آجیل و خشکبار را برای برند شما انجام می دهد. ساخت لوگو خشکبار توسط طراحان استودیوفهار با نهایت سلیقه و به صورت خلاقانه انجام میشود که میتواند رضایت مشتریان شما را هم جلب کند.

اهمیت و تاثیر طراحی لوگو آجیل و خشکبار در فروش و برند سازی

خشکبارها، آجیل، میوه های خشک و… جزو محصولات پرطرفدار هستند که با بسته بندی های مختلفی در بازار عرضه می شوند. مطمئنا شما نیز بسته بندی میوه خشک را دیده اید. حال برای آنکه بتوانید قدرت تجارت خود را در بین برندهای مختلف به رخ بکشید نیاز به یک لوگو زیبا و خاص خواهید داشت که بتواند توجه افراد را به خود جلب کند. اگر لوگوی شما طراحی مناسبی داشته باشد می تواند در سریع ترین زمان به محبوبیت برسد و در نهایت سبب افزایش فروش شما شود.

خشکبار یک محصولی برای خانواده و فضای شاد است. به همین خاطر باید لوگویی در آن به کار رود که نشان از اشتیاق، عشق و نشاط باشد. فرض کنید از لیبل متالایز در بسته بندی و ساخت لوگوی خشکبار خود استفاده می نمایید اما لوگوی آن چندان جذاب و کاربرپسند نباشد، زحمات شما را بی نتیجه می گذارد. در این صورت است که می تواند حسن نیت کسب و کار شما را به نمایش بگذارد و سبب افزایش میزان تقاضا برای محصولتان شود.

طراحی لوگو آجیل و خشکبار و تاثیر آن در صادرات
نمونه کار طراحی لیبل و بسته بندی خشکبار ماندگار

طراحی لوگو آجیل و خشکبار و تاثیر آن در صادرات

خشکبار و آجیل هم در دسته محصولات صادراتی پر طرفدار قرار دارد که در بازار جهانی با استقبال بالای خریداران مواجه است. از این رو داشتن یک لوگو مناسب که بتواند هویت بصری و نماد تجارت شما را به مشتریان نشان دهد اهمیت زیادی دارد. طراحی لوگو خشکبار هم مانند طراحی لوگو برای زعفران و طراحی بسته بندی زعفران و دیگر محصولات صادراتی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار بوده و باعث می شود تا مشتریان شما در سراسر جهان، برند شما را با این نماد بشناسند.

چنانچه در صورت تغییر بسته بندی و طرح و رنگ آن باز هم از روی لوگو می توانند محصول شما را از بین انواع محصولات موجود در قفسه فروشگاه ها تشخیص دهند. فارغ از آن لوگوی خشکبار میتواند برند شما را حرفه ای تر و البته باسابقه تر نشان دهد.

نکات مهمی که در طراحی لوگو آجیل و خشکبار باید رعایت شود ؟
نمونه کار طراحی لوگو خشکبار یاشیل

نکات مهمی که در طراحی لوگو آجیل و خشکبار باید رعایت شود ؟

لوگو قلب هویت بصری شما است و در طراحی آن باید به نکات بسیار زیادی توجه کنید. برند شما قرار است تا مدل های زیادی از این لوگو استفاده کند، پس نباید به این زودی از چشم بیفتد و یا قدیمی شود. طراحی لوگو آرایشی و بهداشتی که قدیمی باشد احتمالا مشتریان خود را از دست خ.اد داد. برای آنکه بتوانید طراحی لوگوی آجیل و خشکبار را به صورت حرفه ای و ایده آل انجام دهید، باید به یک سری نکات مهم توجه کنید که عبارتند از:

  • فونت جذاب انتخاب کنید

انتخاب فونت مهم ترین اصل در طراحی لوگو آجیل و خشکبار است. فونتی که خوانا و زیبا باشد و بتوان آن را به آسانی با طرح های گوناگون مثل طراحی لیبل قهوه هماهنگ کرد. انتخاب یک فونت ماندگار که در هر سایز و اندازه ای جذاب به نظر برسد، می تواند جلوه نماد شما را بیشتر کند و سبب تبلیغ برای برندتان شود. برای لوگوهای خلاقانه میتوانید از دو فونت هم استفاده کنید.

اهمیت رنگ در طراحی لوگو خشکبار

نمونه کار طراحی بسته بندی آجیل ستاره که می توانید اهمیت رنگ را در بسته بندی آن مشاهده نمایید.

  • اهمیت رنگ را دست کم نگیرید

رنگ ها همیشه معجزه می کنند. شما برای طراحی لوگو خشکبار خود باید به سراغ رنگی بروید که حالت طبیعی به آن ببخشد و همچنین با محصولات شما هم تناسب رنگی داشته باشد. به طور مثال در بسته بندی صادراتی پسته رنگ ها باعث شیک تر بودن بسته بندی می شوند. معمولا در زمان سفارش لوگو آجیل و خشکبار رنگ های قهوه ای، نارنجی، سبز و… انتخاب می شود که هماهنگ با رنگ مغزها است. اگر بخواهید می توانید با جسارت به سراغ رنگ های دیگر هم بروید تا متفاوت تر از دیگر رقبای خود شوید.

  • اسم برند را در لوگو استفاده کنید

این یک نکته ساده اما بسیار موثر است. وجود اسم برند شما در شکل لوگو باعث می شود تا ماندگاری بالایی در ذهن مخاطب داشته باشد. با چنین لوگویی مخاطبان شما همیشه برندتان را به یاد خواهند داشت و می توانند به آسانی از بین دیگر برندها تشخیص دهند. در بسته بندی صادراتی عسل وجود لوگو باعث می شود تا برندسازی نیز صورت بگیرد.

هیچ محدودیتی برای طراحی لوگو محصولات غذایی وجود ندارد اما موفقیت نصیب برندی خواهد شد که در طراحی لوگو خود خلاقیت به خرج دهد. طراحی لوگو آجیل و خشکبار کار هر کسی نیست و باید آن را به یک تیم حرفه ای بسپارید تا با استفاده از ایده های جدید و امروزی، شناخت سلیقه مخاطب و همچنین نظر شما بهترین طرح را برایتان اجرا کند.

مجموعه استودیو فهار ایده های مختلفی را برای لوگو و خدمات طراحی بسته بندی در تهران در اختیار شما قرار می دهد که می توانید به راحتی از بین آن ها انتخاب کنید. می توانید ایده های ذهنی خود را با طراحان این مجموعه در میان بگذارید تا لوگویی متناسب با ساخت شما برایتان اماده کنند. همچنین با استفاده از خدمات مشاوره رایگان می توانید انتخاب هوشمندانه ای داشته باشید.

مزایای طراحی لوگو برای آجیل و خشکبار
نمونه کار طراحی بسته بندی آجیل و خشکبار ماندگار

مزایای طراحی لوگو برای آجیل و خشکبار

شما با استفاده از طراحی لوگو آجیل و خشکبار می توانید با مشتریان خود ارتباط بگیرید و خودتان را در قالب همین طرح به مخاطبان معرفی کنید. داشتن یک لوگو حرفه ای سبب گسترش کسب و کار شما می شود و می توانید برای بسته بندی، بازاریابی، تبلیغات، کمپین ها و… از آن استفاده کنید. از دیگر مزایای سفارش طراحی لوگو و خشکبار و طراحی آن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • معرفی برند و فعالیت شما
  • شخصیت بخشیدن به تجارت شما
  • ایجاد استراتژی بازاریابی
  • سبقت از رقبا
  • افزایش فروش
  • تکمیل هویت بصری

جمع بندی

طراحی لوگو آجیل و خشکبار را به یک تیم مجرب بسپارید تا نتیجه رضایت بخشی برایتان به ارمغان آورند. قیمت طراحی لوگو یکی از دغدغه های اصلی است که در زمان ثبت سفارش طراحی لوگوی خشکبار ممکن است داشته باشید اما به هیچ عنوان کیفیت را فدای قیمت نکنید. یک لوگو خارق العاده ارزش هزینه کردن را خواهد داشت. هرچند که استودیو فهار با نازل ترین قیمت طراحی لوگو آجیل و خشکبار را برای برند شما انجام می دهد.

4.5/5-(2امتیاز)

مطالب مشابه