EN
EN

نمونه کار طراحی بسته بندی خشکبار ماندگار

نمونه کار طراحی بسته بندی خشکبار ماندگار

هنگامی که صحبت از بسته بندی خشکبار و میوه خشک می شود، طراحی نقش مهمی در جلب توجه مصرف کنندگان و انتقال کیفیت و تازگی محصول دارد. طرح‌های بسته‌بندی جدید ما برای میوه‌های خشک، طراحی را با زیبایی ترکیب می‌کند و برند شما را به سطح جدیدی می‌برد.

تیم متخصص ما اهمیت طراحی بسته بندی چشم گیر در قفسه فروشگاه ها را درک می کند. با استفاده از گرافیک خلاقانه، رنگ‌های زنده و مواد درجه یک، اطمینان حاصل می‌کنیم که بسته بندی میوه‌های خشک شما تأثیر ماندگاری دارند. طرح‌های بسته‌بندی ما نه تنها از نظر بصری خیره‌کننده هستند، بلکه برای حفظ تازگی و یکپارچگی محصول و افزایش عمر مفید آن طراحی شده‌اند.

خشکبار یا خشکه‌بار یا میوه خشک به میوه‌های خشک شده و برخی مغز دانه‌ها گفته می‌شود. مغز دانه‌هایی مانند پسته، بادام، فندق، گردو خشک و میوه‌های خشک مانند کشمش، کشمش سبز، کشمش سبز تیزابی، برگهٔ آلو بخارا، قیسی خشک، برگه هلو، برگه زردآلو ، برگه آلو، برگه آلوچه و برگه آلبالو، خرما، انجیر خشک.
صادرات خشکبار نیز به علت تنوع تولید انواع خشکبار رونق بالایی دارد و طراحی گرافیک خلاق با بهره گیری از تکنیک های متنوع بسته بندی به بهتر دیده شدن این محصولات در قفسه های فروشگاه های بزرگ و فروش بیشتر آن کمک می کند.
طراحی لوگو به همراه طراحی بسته بندی خشکبار با نشان تجاری ماندگار برای تکنیک چاپ رول سلفون از پروژه های اسنودیو توسعه برند فهار می باشد.

4.2/5-(12امتیاز)