عکاسی تبلیغاتی از نوشیدنی و نکات مهم در تصویربرداری

عکاسی تبلیغاتی از نوشیدنی
نمونه کارهای عکاسی تبلیغاتی

عکاسی تبلیغاتی از نوشیدنی با وجود تمامی چالش هایی که دارد، می تواند برگ برنده ای برای افزایش فروش محصول شما باشد. نوشیدنی ها جزو پر فروش ترین محصولاتی هستند که با عکاسی می توانید طعم دلنشین و لذت نوشیدن آن را به تصویر بکشید و مشتریان را برای خرید ترغیب نمایید.

روش ها و ترفندهای عکاسی تبلیغاتی از بطری نوشیدنی میتواند تنوع و کیفیت محصولات شما را به رخ بکشد و باعث شود که به اولین گزینه انتخابی بین برندهای مختلف تبدیل شوید.

اهمیت عکاسی تبلیغاتی از نوشیدنی در فروش و توسعه برند

عکاسی تبلیغاتی از نوشیدنی ها نوعی از عکاسی صنعتی است که می ‌تواند تاثیر قابل توجهی در فروش و توسعه برند داشته باشد. این نوع عکاسی با استفاده از تصاویر زیبا و جذاب، می ‌تواند پتانسیل برند شما را به مشتریان نشان دهد. مشتریان با تماشای این تصاویر پی خواهند برد که نوشیدنی شما چقدر خوشمزه، منحصر به فرد و جذاب است. همچنین، عکس ‌های حرفه ‌ای از نوشیدنی همانند عکاسی از غذا می ‌توانند برند شما را به صورت حرفه ‌ای و با کیفیت نشان داده و اعتماد مشتریان را هم جلب کنند.

علاوه بر این، عکاسی تبلیغاتی می ‌تواند به شما کمک کند تا پروفایل بصری قوی و گیرایی داشته باشید. در دنیای رقابتی فروش، تصاویر زبان خود را دارند و به شما کمک می کنند تا از رقبای خود پیشی بگیرید.

اهمیت عکاسی تبلیغاتی از نوشیدنی در فروش و توسعه برند

انواع روش عکاسی تبلیغاتی از بطری نوشیدنی

عکس تبلیغاتی از نوشیدنی را می توانید به روش های مختلفی ثبت کنید. از سری روش های محبوب و پر طرفدار که می توانید با استفاده از آن جذاب ترین عکس ها را از بطری نوشیدنی بگیرید، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

عکاسی با سرعت بالا (High Speed Photography)

وجود اتفاقات اکشن در عکاسی تبلیغاتی از نوشیدنی باعث می شود تا حالت پویایی داشته باشند. این حس پویایی در ناخودآگاه بیننده اثر می گذارد. برای مثال هنگام ریختن نوشیدنی از بطری در لیوان زمانی که قطرات آن به بیرون از لیوان پخش می شود بسیار دیدنی و جذاب است. حتی می توان از همین عکس ها و تصاویر در کلیپ معرفی محصول استفاده نمود. با کمی خلاقیت، چیدمان پس زمینه، تنظیم نور، سرعت شاتر، کارد مناسب و… می توانید یک تصویر غیر قابل وصف از محصول خود داشته باشید.

فتومونتاژ تکنیک کاربردی عکاسی صنعتی

فتومونتاژ در حقیقت تصاویر ترکیبی از عکس واقعی محصول و کلاژهای کامیپوتری هستند. با تکنیک فتومونتاژ می توانید محصول خود را بین میوه ها غوطه ور کنید یا حالت فانتزی به آن ببخشید که به نوبه خود بسیار متفاوت است و می تواند نگاه ها را خیره خود کند.

عکاسی رئال، شیوه ای قدیمی اما موثر

در این نوع عکاسی از بطری نوشیدنی، شما تمامی اجزا صحنه را به صورت واقعی می چینید و سپس از یک زاویه درست با نورپردازی اصولی تصویر خود را ثبت می کنید. در این روش خروجی واقعی تر بوده و قابل باورتر است. می توانید با رتفندهای مختلفی پس زمینه خاص داشته باشید و تصاویر خود را جذاب تر نشان دهید.

انواع روش عکاسی تبلیغاتی از بطری نوشیدنی

عکاسی از نوشیدنی ها به روش لایف استایل

در عکاسی تبلیغاتی از نوشیدنی سعی کنید در یک چیدمان رسمی همچون محیط اداری یا حتی فضای زندگی خودتان از محصول عکس بگیرید. این ترفند باعث می شود تا حس نزدیکی بین خریداران و محصول شما ایجاد شود.

شما نیازی به دکور خاص و متفاوت نخواهید داشت و صرفا باید در چنین فضایی حضور داشته باشید تا بتوانید از محصول خود در محل های مختلف عکس بگیرید. در این نوع عکاسی فوکوس و میزان نور اهمیت بسیار زیادی در کیفیت و زیبایی عکس نهایی دارند.

خلاقیت در عکاسی

عکاسی خلاقانه همیشه پیشرو از دیگر روش های عکاسی است. می توانید از ایده های جدید متناسب با نوع محصول و محتویات داخل بطری استفاده کنید. به این منظور اپلیکیشن ها و نرم افزارهای گوناگونی هستند که می توانند همچون دستیار کمک رسان شما باشند تا عکس ها را ادیت کنید و تغییرات دلخواه خود را روی آن اعمال کنید.

نکات مهم و کلیدی در عکاسی تبلیغاتی از بطری های نوشیدنی

عکاسی تبلیغاتی از بطری نوشیدنی همچون عکاسی از لوازم آرایشی می ‌تواند به شما کمک کند تا محصول خود را به صورت جذاب و متمایز در بازار به نمایش بگذارید. قدرت دست محصولی خواهد بود که عکس جذاب تر و باکیفیت تری داشته باشد. داشتن یک دوربین حرفه ای در عکاسی تبلیغاتی از نوشیدنی برای چنین تصویر برداری الزامی است. اما کیفیت دوربین و کیفیت لنز تنها عنصر مورد نیاز نیست. شما باید فاکتورها و نکات دیگری را هم مد نظر قرار دهید تا به بهترین نتیجه دست یابید. از مهم ترین این نکات می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. نورپردازی: استفاده از نور مناسب و انتخاب بهترین زمان برای عکاسی، چشم ‌انداز زنده و جذاب را به عکس ‌های شما اضافه خواهد کرد. نورپردازی مناسب محصول را برجسته و جذاب نشان می دهد و نباید از آن غافل شوید. معمولا عکاسان بر این باورند که زمان ظهر بهترین موقع برای عکس است که نور طبیعی به صورت مستقیم در اختیار عکاسان می باشد و سایه ها به حداقل می رسند.
  2. زمینه: استفاده از زمینه ساده و گسترده باعث متمایز شدن بطری نوشیدنی در عکس خواهد شد. همچنین، استفاده از زمینه ‌ای با رنگ ‌بندی مناسب باعث تاکید بر رنگ ‌های محصول خواهد شد. از بک گراندهایی با طرح های شلوغ و ریز استفاده نکنید که تمرکز و نگاه ها را از محصول سلب می کنند. در عکاسی تبلیغاتی از نوشیدنی  هرچه پس زمینه عکس ساده تر باشد، محصول بیشتر به چشم می آید.
  3. سناریو عکس: شاید تصور کنید که داشتن سناریو تنها برای ساخت فیلم صنعتی نیاز است. اشتباه نکنید، عکس گرفتن از محصول هم نیاز به یک سناریو حرفه ای دارد. اینکه محتویان نوشیدنی از آن خالی شوید یا خیر؟ نوشیدنی شما خنک باشد یا گرم؟ با چه خوراکی دلچسب تر خواهد بود؟ سناریویی که بتواند نقطه عطف محصول را بولد تر نشان دهد افزایش فروش شما را تضمین خواهد کرد.

ایده عکاسی از نوشیدنیایده عکاسی از نوشیدنی

ایده های زیادی وجود دارد که می توانید از آنها برای عکاسی تبلیغاتی از نوشیدنی الگوبرداری کنید اما زمانی عکس شما بیشترین بازدهی را خواهد داشت که از ایده های ناب و جدید استفاده کنید. قرار نیست معجزه کنید و یک تصویر منحصر به فرد داشته باشید. تنها باید به یک سری نقاط عطف عکاسی از بطری نوشیدنی توجه کنید. همانند عکاسی تبلیغاتی از جواهرات ایده عکاسی از نوشیدنی با توجه به این نکات و خلاقیت شما ایجاد می شود و می توانید یک تصویر فوق العاده جذاب داشته باشید.

می توانید از بخار نوشیدنی، قالب های یخ، میز خوراکی، آشپزخانه های لوکس یا کلاسیک و… هم استفاده کنید. اگر می خواهید دید جدیدی به مخاطبان خود بدهید می توانید از تشبیه هم استفاده کنید. فراموش نکنید که هرچقدر کیفیت عکس های شما بالاتر باشد، استفاده های بیشتری در سایر روش های تبلیغاتی مثل ساخت تیزر تبلیغاتی کوتاه خواهند داشت. طعم تلخ نوشیدنی خود را به یک ماشین خشن و پر سرعت تشبیه کنید که در یک مسیر سخت در حرکت است. این تصویر سازی به راحتی پیام شما را منتقل کرده و برای برندتان تبلیغ می کند. شک نکنید که مشتریان هم نگاه ویژه ای به آن خواهند داشت.

نمونه عکاسی تبلیغاتی از نوشیدنی

نمونه عکاسی تبلیغاتی از نوشیدنی

قدرت عکاسی از محصول را در تبلیغات دست کم نگیرید. اغلب مشتریان ارتباط بهترین با تصویر واقعی محصول برقرار می کنند و این بسیار مهم است که شما در عکس ها اغراق نکنید و تصویر واقعی محصول را به مشتریان نشان دهید. هرچه تفاوت عکس و واقعیت بیشتر باشد به ضرر شما خواهد بود. می توانید از نمونه عکاسی تبلیغاتی از نوشیدنی های استودیو فهار ایده بگیرید و از آن ها برای تبلیغ برندتان استفاده کنید.

جمع بندی

برای آنکه نتیجه عکاسی تبلیغاتی از نوشیدنی لبخند رضایت را بر لبان شما هدیه دهد، باید این کار را به عکاسان حرفه ای در این حوزه بسپارید. شاید تصور کنید که خودتان از پس انجام آن بر می آیید و می توانید عکس های زیبا از محصول بگیرید. درست است که عکس های شما هم جذابیت خاص خود را دارند اما قبول کنید که به پای عکس های عکاسان حرفه ای نمی رسد. مجموعه استودیو فهار با تیم عکاسی و گرافیکی حرفه ای و با تجربه خود می تواند خاص ترین تصاویر را از نوشیدنی های برند شما ثبت کند.

4.3/5-(3امتیاز)

مطالب مشابه