ساخت تیزر تبلیغاتی نمایشگاهی + هزینه‌ها و نمونه کارها

تیزر تبلیغاتی نمایشگاهی
نمونه کارهای تیزر تبلیغاتی

برای توسعه و گسترش کسب و کار خودتان در کمترین زمان، نیاز به یک ترفند جادویی دارید و آن ساخت تیزر تبلیغاتی برای نمایشگاه است. با این ویدیو کوتاه و منحصر به فرد برندهای تجاری مختلفی از برگزاری نمایشگاه شما اطلاع پیدا می کنند و در صورتی که تمایل به شرکت در نمایشگاه دارند، هرچه سریعتر اقدام خواهند کرد. شما در جهان امروز با استفاده از تیزر تبلیغاتی نمایشگاهی می توانید رقابت کنید و به سود بالایی هم برسید.

چرا ساخت تیزر تبلیغاتی نمایشگاهی مهم است؟

برای هر نمایشگاهی ساخت تیزر تبلیغاتی نمایشگاهی اهمیت بسیار زیادی دارد. با ساخت یک تیزر تبلیغاتی خاص و جذاب، مخاطبان را به نمایشگاه خود جذب کنید. این یک ترفند حرفه ای است که با استفاده از عنوان های جذاب، صدا و تصویر، می توانید مخاطبان را به شرکت در نمایشگاه خود تشویق کنید.

با استفاده از تیزر غرفه نمایشگاه، در کنار غرفه سازی نمایشگاهی باکیفیت برند شما در بین مخاطبان و بازدیدکنندگان نمایشگاه شناخته شده تر خواهد بود. لوگو و علائم شناسایی برند خود را در تیزر قرار دهید تا به صورت قابل توجهی در ذهن مخاطبان ماندگار شوید.

چرا ساخت تیزر تبلیغاتی نمایشگاهی مهم است؟

تیزر تبلیغاتی نمایشگاه ها به شما اجازه می‌ دهد تا به صورت مستقیم با مخاطبان خود در ارتباط باشید. شما می ‌توانید از طریق تصویر و صدا بصورت معمول یا فیلمبرداری هوایی با هلی شات، پیام های خود را به صورت قابل توجه و جذاب در تیزر تبلیغاتی نمایشگاهی به مخاطبان منتقل کنید. با استفاده از تبلیغات نمایشگاهی، شما می‌ توانید فروش خود را افزایش دهید.

تیزر با جذب بیشترین تعداد مخاطبان و بازدیدکنندگان، فرصت بسیار زیادی برای افزایش فروش پیش روی شما قرار خواهد گرفت. در چنین رویداد هایی، شما در حال رقابت با سایر شرکت ها هستید. ساخت یک تبلیغات جذاب و منحصر به فرد، به شما کمک می ‌کند تا در بین رقبای خود برجسته شوید و نگاه ها را به سمت خود خیره کنید.

طراحی و ساخت تیزر تبلیغاتی نمایشگاهی

برای طراحی و ساخت تیزر تبلیغاتی نمایشگاهی شما به یک سری تصویر هم از خدمات، محل تولید محصولات و… هم نیاز دارید تا آن را واقعی تر نشان دهید و بتوانید اعتماد مخاطبان را جلب کنید. به این منظور باید از عکاسی صنعتی کمک بگیرید. مجموعه استودیو فهار خدمات مختلفی در کنار طراحی تیزر تبلیغاتی ارائه می دهد. یکی از این خدمات عکاسی صنعتی از کارخانه است و می توانید با استفاده از آن جذاب ترین عکس ها را برای تیزر خود اماده کنید. ما در استودیو فهار همراه شما هستیم تا بهترین نتیجه را از تبلیغات و تیزرهای تبلیغاتی تان بدست آورید.

نکاتی مهم در ساخت تیزر تبلیغاتی نمایشگاهی 

نکاتی مهم در ساخت تیزر تبلیغاتی نمایشگاهی 

تیزر تبلیغاتی همچون موشن گرافیک کوتاه نیازمند رعایت یک سری اصول و نکات است تا جلوه حرفه ای تری داشته باشد و تاثیر آن هم در تبلیغات و جذب مشتریان بیشتر شود. از مهم ترین این نکات عبارتند از:

  1. هدف مشخص: باید هدف اصلی تبلیغ را مشخص کنید. آیا می ‌خواهید بازدید کننده‌ ها را به نمایشگاه جذب کنید یا فقط اطلاعات محصول را منتقل کنید؟ بعد از هدف تعیین هدف می توانید یک طرح کارامد را انتخاب و اجرا کنید.
  2. زمان محدود: توجه داشته باشید که تبلیغات نمایشگاهی باید در چند ثانیه اول توجه بازدیدکننده‌ ها را جلب کند. شما زمان زیادی ندارید پس فرصت را از دست ندهید و از صحنه ‌های جذاب و پویا استفاده کنید.
  3. پیام واضح: پیام شما باید قابل فهم و واضح باشد. از عبارات ساده و قوی استفاده کنید و از لغات فنی و چینش پیچیده و شلوغ خودداری کنید.
  4. استفاده از صوت: در صورت استفاده از صوت، مطمئن شوید که صدای شما قابل شناسایی است و پیام شما را به خوبی منتقل می ‌کند. همچنین، صدای پس زمینه باید با محتوای تبلیغ همخوانی داشته باشد.
  5. تصاویر جذاب: از تصاویر و ویدیو های جذاب در تیزر تبلیغاتی نمایشگاهی استفاده کنید تا توجه بازدیدکننده‌ ها را به خود جلب کنید. از رنگ ‌های زنده و طرح‌ های دینامیک هم کمک بگیرید تا جذابیت بصری تیزرتان بیشتر شود.
  6. ارائه اطلاعات کافی: در صورت نیاز به ارائه اطلاعات فنی، مطمئن شوید که آن ‌ها به صورت ساده و قابل فهم برای عموم قرار هستند. قرار نیست کلیه اطلاعات را در تیز جای دهید. شما یک فیلم صنعتی اماده نمی کنید. سعی کنید مهم ترین ها را در تیزر قرار دهید و از جزئیات پرهیز کنید.
  7. فراخوان به اقدام: در پایان تبلیغ، بازدیدکننده‌ ها را به اقدام دعوت کنید، مثلا برای حضور در نمایشگاه یا درخواست اطلاعات بیشتر و… . از این راه می توانید به راحتی با مخاطبان خود هم ارتباط برقرار کنید.
  8. زبان ویدیو: تبلیغ شما باید قابل استفاده در هر محل و به هر زبانی باشد. از متن‌ های چندزبانه استفاده کنید تا همه مخاطبان بتوانند از این تیزر بهره مند شویند و اطلاعات مورد نیاز خود را کسب کنند.
نکاتی مهم در ساخت تیزر تبلیغاتی نمایشگاهی 

هزینه ساخت تیزر نمایشگاهی

تیزر نمایشگاهی یک ویدیو کوتاه است و برخی تصور می کنند که هزینه چندانی ندارد و جزو ارزان ترین المان های تبلیغات است. اما باید بدانید که هزینه ساخت تیزر نمایشگاهی به عوامل مختلفی بستگی همچون مدت زمان تیزر، عکاسی، زمان تحویل، طراح و گرافیست حرفه ای، صدا گذاری و… بستگی دارد. اما در حالت کلی با توجه به تاثیری که در جذب مخاطبان دارد بسیار مقرون به صرفه بوده و ارزش هزینه کردن را دارد.

 نمونه تیزر تبلیغاتی نمایشگاهی

بررسی نمونه تیزر تبلیغاتی نمایشگاهی باعث می شود تا دید باز تری نسبت به چیزی که می خواهید داشته باشید. شما می توانید به راحتی ایده های ذهنی خود را پرورش دهید و به یک طرح ایده آل برسید. می توانید به این منظور از طراحان حرفه ای و با تجربه استودیو فهار هم بهره مند شوید. ما ایده های ذهنی شما را به صورت خلاقانه و به بهترین شکل ممکن اجرایی می کنیم تا یک تبلیغات موثر داشته باشید. در ادامه می توانید نمونه تیزر تبلیغاتی نمایشگاهی استودیو فهار را هم ببینید و از کیفیت کارها هم مطمئن شوید.

  جمع بندی

برای آنکه به نتیجه دلخواه برسید باید یک برنامه ریزی صحیح و جامع داشته باشید. رسانه پخش تیزر یک انتخاب هوشمندانه است که می تواند جامعه آماری بسیار زیادی را تحت تاثیر قرار دهد. شما می توانید در طراحی تیزر تبلیغاتی نمایشگاهی از سبک کسب  کار خودتان استفاده کنید تا مشتری با شما ارتباط برقرار کند. به این منظور باید کار را به کاردان بسپارید تابه نتیجه فوق العاده برسید. تیم ارسوط دیزاین به صورت حرفه ای انواع تیزرها را متناسب با خواست و فعالیت شما برایتان طراحی و در سریع ترین زمان اماده می کند.

4.4/5-(11امتیاز)

مطالب مشابه