نکاتی که در سفارش تیزر تبلیغاتی ساختمانی باید بدانید

تیزر تبلیغاتی ساختمانی

تیزر ساختمان سازی، ویدیوهای کوتاه و جذابی هستند که می توانید از آن ها برای تبلیغات پروژه های مختلف ساختمانی و شرکت های ساخت و ساز استفاده کنید. در ساخت تیزر تبلیغاتی ساختمانی از افکت و طرح های جذاب استفاده می شود که توجه مخاطبان را به خود جلب می کند.

خدمات تخصصی

استـــودیو فهـــار

همچنین پیام اصلی برند را به صورت کوتاه شده و صریح بیان می کند. به همین خاطر تیزر تبلیغاتی صنعت ساختمان می تواند یک ابزار تبلیغاتی مفید برای شما باشد که برای مدت زمان طولانی در رسانه های مختلف قابل استفاده است.

منظور از تیزر تبلیغاتی ساختمانی چیست ؟

منظور از تیزر تبلیغاتی ساختمانی، تبلیغات و معرفی یک پروژه ساختمانی، مجتمع مسکونی یا خدمات مرتبط با صنعت ساخت و ساز است. این تبلیغات معمولا شامل فیلم های کوتاه و جذاب است که به منظور جلب توجه مخاطبان و افزایش فروش یا اجاره واحدهای مسکونی یا تجاری در یک پروژه ساختمانی طراحی شده‌ اند. شما می توانید بسته به نظر و خواست خودتان از متن، گوینده، انیمیشن و… نیز در تیزرها استفاده کنید تا بیشتر روی احساسات مخاطبان خود اثر بگذارید. شما باید در تیزر معرفی پروژه ساختمانی موارد زیر را رعایت کنید:

  • امکان و جذابیت های داخلی و خارجی سازه را به تصویر بکشید
  • چیدمان و طراحی داخلی و نمای سازه را نشان دهید.
  • فرصت تماشای تمامی زاویه های بنا را به مخاطب بدهید.
  • اطلاعات مفید همچون متراژ و… را در اختیار بیننده قرار دهید. البته به صورت کاملا کوتاه!
  اهمیت و تاثیر ساخت تیزر تبلیغاتی ساختمانی

اهمیت و تاثیر ساخت تیزر تبلیغاتی ساختمانی حرفه ای

ساخت تیزر ساختمان سازی حرفه ای همچون عکاسی از محصول برای معرفی پروژه ها و فروش آن اهمیت بسیار زیادی دارد. تیزر تبلیغاتی ساختمانی می ‌تواند به عنوان یک ابزار قدرتمند برای جذب مشتریان جدید و افزایش فروش در صنعت ساختمان مورد استفاده قرار گیرد. تاثیرات مهم این تبلیغات عبارتند از:

  1. جذب مشتریان: تیزر معرفی پروژه ساختمانی می‌ تواند به خوبی پروژه‌ ها و خصوصیات منحصر به فرد آن ‌ها را نشان دهد و مشتریان را به خود جذب کند. البته به شرطب که از تصاویر و ویدیوهای جذاب و حرفه ‌ای استفاده کنید.
  2. افزایش شناخت برند: با نمایش پروژه ‌های سابق از طریق تیزر تبلیغاتی ساختمانی، کارهای صورت گرفته و بازخوردهای مثبت، درتبلیغات ساختمانی، باعث افزایش شناخت برند در بازار محلی و بین ‌المللی خواهید شد.
  3. اطلاع رسانی دقیق: تصویرسازی مناسب در تبليغات، گام مهمی است که باعث می شود بیننده در کوتاه ترین زمان، اطلاعات مفید و زیادی را دریافت کند و برای خرید و بازدید از پروژه شما ترغیب شود. در نتیجه این فرصت را خواهید داشت تا با قیمت مناسب و کیفیت بالا بتوانید واحدهای خود را به فروش برسانید.
  4. افزایش فروش: با تیزر تبلیغاتی شرکت ساختمانی شانس بیشتری برای جذب مشتریان جدید و افزایش شناخت برند شرکت را خواهید داشت که در نهایت سبب افزایش فروش و سود بیشتر شما می شود.
  مراحل ساخت تیزر تبلیغاتی ساختمانی

مراحل ساخت تیزر تبلیغاتی ساختمانی

برای ساخت تیزر تبلیغاتی صنعت ساختمان همچون فیلم صنعتی کارخانه و… باید به صورت مرحله ای پیش بروید. مهم ترین این مراحل عبارتند از:
  1. تعیین هدف: ابتدا بیان کنید که تیزر تبلیغاتی شما برای چه هدفی ساخته می ‌شود؟ آیا می‌خواهید محصول خود را معرفی کنید یا به فروش آن کمک کنید؟ قصد پیش فروش یک پروژه ساختمانی را دارید یا … .
  2. نوشتن اسکرپت: اسکرپت تبلیغات شما باید جذاب و محتوای مناسب داشته باشد. باید به صورت خلاصه و جذاب محتوای تبلیغات را به صورت نوشتار اماده کنید.
  3. انتخاب بازیگران یا صداپیشگان: اگر تصمیم دارید در تبلیغات خود از بازیگران یا صداپیشگان استفاده کنید، باید آن ‌ها را انتخاب کنید.
  4. فضای مناسب: بسته به نوع پروژه باید فضای مناسب را برای فیلمبرداری و تولید تبلیغات انتخاب کنید. در این مرحله باید تجهیزات مورد نیاز را هم اماده کنید. فیلمبرداری هوایی با هلی شات، عکاسی و… . فراموش نکنید که هرچه امکانات و تجهیزات شما باکیفیت تر باشد، تیزر باکیفیت و جذاب تری هم خواهید داشت.
  5. فروش و پخش: پس از ساخت تبلیغات، باید آن را در شبکه ‌های مختلف فروش پخش کنید. می توانید در رسانه های مختلف از آن ها هم استفاده کنید.
  نمونه تیزر تبلیغاتی ساختمانی

نمونه تیزر تبلیغاتی ساختمانی

نمونه تیزر تبلیغاتی ساختمانی به شما کمک می کند تا از آن ها ایده بگیرید و یک تیزر تبلیغاتی حرفه ای داشته باشید. سعی کنید نقاط ضعف و قدرت آن ها را شناسایی کنید. تیزر تبلیغاتی آپارتمان علاوه بر بخش داخلی آن، شامل بخش های خارجی همچون راه پله، نمای ساختمان، پشت بام، حیاط، لابی و… هم می شود. البته باید بدانید که تعرفه ساخت فیلم صنعتی و ساختمانی نیز با هم فرق می کند و بسته به مدت زمان تیزر، امکانات به کار رفته در ساخت آن، نوع تصویربرداری و… تعیین می شود.

جمع بندی  

برای آنکه یک تیزر تبلیغاتی ساختمانی درجه یک و متفاوت داشته باشید باید به سراغ ایده های جدید و همچنین یک تیم متخصص بروید. مجموعه استودیو فهار با بررسی پروژه ساختمانی و بودجه شما، جذاب ترین ایده هاd تیزر تبلیغاتی شرکت ساختمانی را در اختیارتان قرار می دهد. شما می توانید با نازل ترین قیمت یک تیزر تبلیغاتی همه فن حریف داشته باشید و بتوانید پروژه خود را تبلیغ می کنید.

می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و همچنین مشاوره رایگان همین حالا با ما تماس بگیرید و یا برای مشاهده نمونه تیزر تبلیغاتی ساختمانی به سایت مراجعه نمایید. علاوه بر طراحی و تولید تیزر تبلیغاتی می توانید از دیگر خدمات استودیو فهار همچون سفارش موشن گرافیک، طراحی لوگو، بسته بندی و… هم بهره مند شوید. با استویدو فهار بدرخشید و همیشه در اوج باشید.

4.6/5-(7امتیاز)

مطالب مشابه