سیزدهمین دوره نمایشگاه بین المللی طلا، نقره، جواهر، ساعت و صنایع وابسته تهران ۱۴۰۰

poster of gold exp

تاریخ برگزاری نمایشگاه بین المللی طلا و جواهر

تاریخ شمسی: ۱۸ الی ۲۱ بهمن ماه ۱۴۰۰
تاریخ میلادی: 2022 7-10 Feb
زمان بازدید ۸ صبح الی ۱۵ عصر
محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران
آغاز به‌ کار نمایشگاه طلا و جواهر کشور در تهران

 


ساخت 4 غرفه طلا و جواهر توسط تیم استودیو فهار در این نمایشگاه صورت گرفته است.
– غرفه طلا و جواهر بهرنگ
– غرفه منصور زهرونی (میناکاری زهرونی)
– غرفه طلا و جواهر گهرسا
– غرفه نشریه طلا و جواهر


سیزدهمین نمایشگاه بین المللی طلا، نقره، جواهر و صنایع وابسته در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران آغاز به‌ کار کرد.

با همکاری مشترک روابط عمومی شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ج.ا. ایران، نشریه اقتصاد و نمایشگاه و برگزارکنندگان نمایشگاه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا وسیما؛ در این نمایشگاه بیش از ۱۲۰ شرکت داخلی از استان‌های مختلف حضور دارند و جدیدترین تولیدات، دستگاه‌ها و تجهیزات و طرح‌های تولیدی طلا، نقره و جواهرات را به نمایش گذاشتند.
سیدحجت شفاهی رئیس اتحادیه تولید کنندگان و صادر کنندگان طلا، جواهر و سنگ‌های قیمتی ایران با اشاره به اینکه این نمایشگاه طی ۴ روز از ساعت ۸ تا ۱۵ آماده بازدید علاقمندان است گفت: در این نمایشگاه انواع جواهر، نقره، سنگ‌های قیمتی، ساعت، ماشین آلات، ابزارآلات، تجهیزات مربوط به طراحی و تولیدات طلا، جواهر، نقره، سنگ‌های قیمتی، توانمندی‌های این صنعت به معرض دید بازار‌های هدف و عموم قرار می‌گیرد.

شفاهی افزود: همچنین اتحادیه ها، انجمن ها، تشکل‌های مربوطه، مراکز آموزشی، پژوهشی، تحقیقاتی مربوط به موضوع نمایشگاه، دست اندرکاران در امر طراحی و بخش اکتشافات و استخراجات معادن طلا و نقره، جواهر و سنگ‌های قیمتی نیز در این نمایشگاه حضور دارند.

وی ادامه داد: معرفی جدیدترین محصولات و توانمندی‌های تولید داخلی، آشنایی تولید کنندگان با نوین‌ترین طرح‌ها و برنامه‌های این صنعت دسترسی به سلایق مصرف کنندگان داخلی و خارجی و ایجاد رقابت در تولید، صادرات و خدمات از اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

شفاهی گفت: صنعت طلا و جواهر در صورت آماده کردن زیرساخت ها، می‌تواند بعنوان جایگزین خوبی برای صنعت نفت و فرآورده‌های آن به شمار آید.

وی افزود: ایران از نظر فناوری و شیوه‌های جدید صنعت با مشکلی روبرو نیست و تنها چالشی که در حال حاضر در مقابل این صنعت وجود دارد آیین نامه‌ها و بخشنامه‌های دست و پا گیر در حوزه تولید بویژه صادرات است.

شفاهی کشور‌های حوزه خلیج فارس را بازار خوبی برای مصرف مصنوعات طلای ایرانی دانست و گفت: صنعت طلا یک صنعت با اشتغالزایی بالا است، اما ایجاد اشتغال در این حوزه ملزم به همکاری سازمان‌ها و دولتمردان و ورود تجهیزات به این صنعت است.

رئیس اتحادیه تولید کنندگان و صادر کنندگان طلا، جواهر و سنگ‌های قیمتی ایران افزود: ایران جزو ۷ کشور برتر تولیدکنندگان طلا و جواهر در جهان است همچنین به دلیل ذائقه و سنت دیرینه مردم، ما جزو کشور‌های پرمصرف این صنعت هستیم.

5/5-(1امتیاز)

مطالب مشابه