سازشو، نمایشگاه ساز و آلات موسیقی ایرانی – برج میلاد، مجموعه فرهنگی هنری هفتا

نمایشگاه سازشو

سازشو یک نمایشگاه معرفی ساز و آلات موسیقی است که از سه شنبه 10 اسفند ماه لغایت شنبه 14 اسفند برگزار میگردد. این رویداد در برج میلاد تهران و در مجموعه فرهنگی هنری هفتا دایر می باشد. طی این رویداد از سازندگان سازهای ایرانی دعوت به عمل آمده است تا آخرین آثار خود را در معرض دید علاقمندان به این حوزه قرار دهند.

نمایشگاه سازشو

این نمایشگاه مورد استقبال مشاهیر موسیقی سنتی ایران واقع شده که همین امر موجب شده تا این نمایشگاه مورد توجه بسیاری از رسانه های مطرح کشور قرار بگیرد. در اغلب موارد، برای بسیاری از افراد این اشتباه پیش می آید که نمایشگاه های موسیقی صرفا برای افراد ثروتمند و مرفح جامعه است و همین امر باعث شده تا موسیقی در میان خانواده های ایرانی نقش کم رنگ تری را ایفا کند.

نمایشگاه سازشو

اما آقای مهدی فهار مدیر اجرایی این نمایشگاه معتقد است همه افراد جامعه بر اساس ذوق و سلیقه هنری شان می توانند از این نمایشگاه بهره مند شوند. طی مصاحبه ای که با ایشان صورت گرفت آقای فهار هدف از این نمایشگاه را معرفی آلات موسیقی به تمامی اقشار جامعه دانست. همچنین طی سال های اخیر سازندگان سازهای ایرانی با صادرات آلات موسیقی به سار کشورها، وضع بهتری را نسبت به گذشته تجربه می کنند. نمایشگاه سازشو، با آشنا کردن سازندگان و فعالان این حوزه سعی به کمک آن ها دارد.

در نمایشگاه سازشو انواع مختلف ابزارآلات موسیقی در غرفه های متعددی معرفی می شوند که افراد با توجه به علایق و سلیقه شان می توانند چیزهای زیادی یاد بگیرند. همچنین افراد می توانند از بهترین تولید کنندگان ایرانی خرید های شان را انجام دهند.

پیشنهاد میکنیم حتما سری به این نمایشگاه بزنید و خاطرات دلنشینی را در پایان سال 1400 برای خود رقم بزنید. منتظر دیدار شما هستیم.

 

مطالب مشابه