فرصت‌های شغلی
EN
EN

طراحی بسته بندی ماکارونی

نمونه کار طراحی بسته بندی ماکارونی (برند موسیـو)

ایده و الهام گرفتن از بسته بندی های مختلف این امکان را به شما می دهد تا افق دید روشن تری داشته باشید و بتوانید خلاقانه انتخاب کنید. استودیو فهار نمونه کارهای طراحی بسته بندی بسیار زیادی دارد که می توانید از بین آن ها انتخاب کنید یا با ایجاد تغییرات و تلفیق طرح ها یک ایده جدید خلق کنید. البته می توانید از بین آن ها هم انتخاب کنید تا متناسب با برند و نوع محصول شما تغییرات لازم اعمال شود. جدای از آن نمونه کار طراحی بسته بندی ماکارونی استودیو فهار کیفیت کار را به شما نشان می دهد و می توانید با خاطری آسوده و اطمینان از کیفیت کار سفارش خود را ثبت کنید و بهترین طراحی ها را برای خود داشته باشید.

انواع بسته‌ بندی ماکارونی

بسته بندی ماکارونی، پاستا، اسپاگتی، لازانیا و نودل از لحاظ جنس اکثراً به دو نوع جعبه مقوایی و جعبه پلاستیکی (نایلونی) تقسیم می شوند. طراحی بسته بندی ماکارونی 2 مدل بسیار رایج دارد. مدل بسته بندی پنجره دار و مدل بسته بندی ساده و از بین این دو مدل پنجره دار شاید بالای 80 درصد سهم بازار را به خود اختصاص داده است. علت آن هم این است که باتوجه به اهمیت نمایش محتوای داخل محصول که به 2 صورت شکل دار و ساده هستند؛ پنجره ای در طراحی قرار می گیرد که مشتری بتواند با محتوای داخلی محصول ارتباط برقرار کند. در طراحی بسته بندی ماکارونی تعداد بسته بندی ها که دارای پنجره هستند به مرور بیشتر از بسته بندیهای پوشیده است. بنابراین اکثر کارهایی که در زمینه ماکارونی و پاستا خواهید دید از طراحی پنجره دار بهره برده اند.

بسته بندی پنجره دار ماکارونی

نوع دیگر از جعبه هایی مقوایی که برای بسته بندی پاستا به کار گرفته می شود، جهبه پنجره ای است. این باکس ها قسمت های سوراخ شده در اشکال مختلف دارند که همچون پنجره محتویات درون خود را به نمایش می گذارد. خوبی این طرح نماین شدن رنگ و طرح ماکارونی است که کاربر می تواند آن را ببیند و با توجه به نیاز خود انتخاب کرده و در نهایت خرید خود را انجام دهد.

بسته بندی ساده ماکارونی

این جعبه ها از جنس مقوا هستند و در سایز و ابعاد مختلف ساخته می شوند. می توانید یک طرح جذاب و دوست داشتنی روی آن چاپ کنید و به همین آسانی محصول خود را در اختیار خریداران قرار دهید. از آنجایی که ماکارونی یک محصول خشک است، انتخاب نوع بسته بندی آن کار سختی نخواهد بود. تنها باید طراحی آن را با نهایت سلیقه انجام دهید.

جعبه های مدرن با طراحی جذاب

این باکس ها که امروزه حسابی سرو صدا به پا کرده اند، ایده های جالبی دارند. روی بسته بندی آن ها اشکال مختلفی چاپ می شود و محتویات درون بسته این اشکال را تکمیل می کند. برای مثال: روی بسته می توان طرح یک خانوم سرآشپز را چاپ کرد که موهای آن به صورت پنجره ای و خالی است. زمانی که ماکارونی درون بسته بندی قرار میگرد، تصویر کامل شده و سرآشپز موهای بلوند خواهد داشت. زیبا و دوست داشتنی نیست؟ این طرح های فانتزی و فان همیشه جواب می دهد و با کمی خلاقیت و نوآوری خودتان در رنگ جعبه ها و ابعاد و اندازه آن می توانید بهترین طراحی بسته بندی ماکارونی را داشته باشید.

کاور دور پیچ

عموما از کاور دور پیچ برای بسته بندی پاستاهای دست ساز استفاده می شود. طراحی لوکس و بسیار جذابی دارد. قسمت های اطراف آن به صورت پلاستیکی بوده و میتوانید نوع ماکارونی درون آن و همچنین حجم بسته را مشاهده کنید. این بسته بندی ها جز گران ترین نمونه ها است که بر روی قیمت فروش هم تاثیر دارد. به همین خاطر نمونه های ان را بیشتر در فروشگاه های لوکس مشاهده خواهید کرد که مشتریان خاص خود را دارند.

پاکت محصول

این نوع بسته بندی باز برای پاستاهای دست ساز کاربرد دارد. اما از آنجایی که حجم کمی را در خود جا می دهندف برای فروش مقادیر کم ایده آل هستند. طراحی خاص و متفاوتی دارند. می توانید با توجه به سلیقه خود هر طرحی را روی آن ها چاپ کنید.

روکش پلاستیکی

این نوع از جعبه بندی ها قیمت تمام شده ارزان تری دارند. تماما از پلاستیک ساخته شده اند. بسیار سبک هستند و می توانید طرح های بسیار متنوع و جذابی را روی آن چاپ کنید. محتویات درون آن به راحتی قابل تشخیص است و وزن سبکی هم دارند. بیشتر برندهای موجود در بازار به علت تنوع طرح های روی آن و همچننی قیمت ارزان از این نوع بسته بندی استفاده می کنند.

جعبه مادر

هر نوع طراحی بسته بندی ماکارونی یا پاستا را انتخاب کنید، در نهایت برای فروش عمده و پخش محصولات خود باید آن ها را درون یک بسته بزرگ قرار دهید که به آن جعبه مادر می گویند. جعبه های مادر از جنس کارتون های مقوایی هستند که به صورت مکعب مربع و مستطیل طراحی می شود. هر طرحی را می توان روی آن چاپ کرد. اما از آنجایی که در دید مخاطبان و خریداران قرار نمیگرد و در خرید آنها تاثیری ندارد، توجه زیادی به آن نمی شود و اغلب تولید کنندگان با ساده ترین طراحی ها این جعبه ها را روانه بازار می کنند.

 

کمی درباره طراحی بسته بندی ماکارونی

ماکارونی یکی از محبوب ترین خوراکی هایی است که همه افراد در هر سنی طرفدار آن هستند. همین محبوبیت آن باعث شده تا با فروش بسیار بالایی روبه رو شود. فروش بالای ماکارونی و به طور کلی مواد غدایی به دلیل طراحی بسته بندی مواد غدایی به صورت حرفه ای و خلاقانه است. بستر مناسبی را برای برندهای مختلف فراهم کرده است تا این محصول را تولید و در بازار عرضه کنند. اگر شما هم تولید کننده این محصول هستید باید بدانید که بازار فروش آن اشباع نشده است و برای پیشی گرفتن از رقبای خود باید علاوه بر افزایش کیفیت تولیدات خود، یک طراحی بسته بندی ماکارونی خلاقانه، بهداشتی و خلاقانه داشته باشید. طراحی بسته بندی ماکارونی کار ساده ای نیست و باید فاکتورهای مختلفی را مورد بررسی قرار دهید. استودیو فهار با تیم طراح و مهندسین باتجربه خود اماده خدمت رسانی به شما است تا زیبا ترین طراحی ها را برای محصول شما آماده کند. طراحی جدید و نوآوارنه که توجه مشتریان شما را جلب می کند و باعث می شود با فروش بیشتر به سود بالایی دست یابید. درحالت کلی بسته بندی ماکارونی در دو نوع جعبه پلاستیکی و مقوایی انجام می شود. طراحی بسته بندی جعبه نیز از آنجایی که مقوا و کاغذ قابل بازیافت هستند و آسیبی به طبیعت وارد نمی کنند از محبوبیت بیشتری برخودار بوده و توجه دوستداران طبیعت را هم به خود جلب می کند. اما تنها متریال به کار رفته کافی نیست. بلکه باید نکات بهداشتی را هم به خوبی رعایت کنید.

طراحی بسته بندی ماکارونی

بهترین طراحی بسته بندی ماکارونـی و پاستـا را از ما بخواهید

ایده های دیدنی از انواع بسته بندی های ماکارونی و پاستـا

طراحی بسته بندی لازانیا

قیمت طراحی بسته بندی ماکارونی

طراحی بسته بندی یک تصویر از محصول شما در ذهن مخاطب ثبت می کند. هرچه زیباتر باشد و در عین حال ساده تر، بیشتر در ذهن ها ماندگار خواهد بود. هرچقدر برای آن هزینه کنید سود کرده اید. به عبارتی می توان هزینه برای طراحی بسته بندی ماکارونی را یک سرمایه گذاری بلند مدت دانست. البته این بدین معنی نیست که شما نباید در بسته بندی های خود هرچند وقت یکبار تنوع ایجاد کنید. قیمت طراحی بسته بندی ماکارونی به عوامل مختلفی بستگی دارد. عواملی همچون نوع چاپ، جزئیات طرح، سبک، طراحی لیبل و… که همگی برای یک طراحی شکیل و دوست داشتنی لازم است. استودیو فهار با ارزان ترین قیمت بهترین طراحی ها را برای شما به ارمغان می آورد. ارزان بودن هزینه طراحی های بسته بندی به معنی پایین بودن کیفیت آن ها نیست، بلکه به منظور رفاه بیشتر شما عزیزان سعی بر این داریم تا بهترین طرح ها را با بالاترین کیفیت و بهترین قیمت در اختیارتان قرار دهیم.

نکات کلیدی طراحی بسته بندی ماکارونی و پاستا

طراحی بسته بندی ماکارونی تاثیر بسیار زیادی روی ماندگاری آن دارد. این محصول باید به صورت ترد باشد. به همین خارط بسیار مهم است که بعد از خارج شدن از خط تولید بلافاصله در مدت زمان کوتاهی بسته بندی شود و اماده فروش باشد. بسته بندی پاستا باید به صورت اصولی و مطابق با استانداردها باشد. علاوه بر آنکه از محتویات درون خود در برابر عوامل محیطی محافظت نماید، باید مانع از فشرده شدن ماکارونی ها به یکدیگر شود. چرا که آن ها شکننده هستند و بر اثر کوچکترین فشاری می شکنند و در نتیجه مشتریان از محصول شما راضی نخواهند بود. برای کسب رضایت مشتری، فروش بیشتر و سبقت گرفتن از رقبا در بازار امروز، باید از طراحی بسته بندی ماکارونی خلاقانه و استانداردی استفاده کنید.

طراحی بسته بندی ماکارونی
طراحی بسته بندی ماکارونی

چاپ و اجرای طراحی خلاقانه طراحی بسته بندی ماکارونی

تنها انتخاب طرح و نوع بسته بندی محصول شما کافی نخواهد بود. بلکه باید به کیفیت چاپ طرح انتخاب شده روی بسته بندی هم دقت کنید. به عنوان مثال طراحی بسته بندی زعفران هر چه کیفیت بیشتری داشته باشد، موجب ترغیب بیشتر افراد به خرید می‌شود. هرچه کیفیت چاپ بیشتر باشد، جلوه طراحی بسته بندی ماکارونی شما بیشتر خواهد بود و در دید مشتریان خودنمایی خواهد کرد. ترکیب رنگ ها، نوع بسته بندی، طرح انتخابی و… همگی دست به دست هم خواهند داد تا بسته بندی پاستا شما به زیبا ترین شکل ممکن انجام شود. ما در استودیو فهار خلاقانه ترین طرح ها را برای شما آماده میکنیم. طرح هایی که به هیچ عنوان کپی برداری شده از رقبای شما نخواهد بود و به صورت نوآورانه مطابق با جدیدترین ایده ها طراحی و اجرا می شوند. فارغ از آن شما می توانید طرح مدنظر خود را مطابق سلیقه برندتان با ما در میان بگذارید تا یک طراحی بسته بندی ماکارونی سفارشی متناسب با خواسته خودتان برایتان طراحی و اجرا کنیم. هر ایده و نظری که داشته باشید، می توانید روی محصول خود پیاده کنید. اما باید به یک سری فاکتورهای مهم توجه کنید تا بتوانید رضایت خریداران را به راحتی بدست آورید.

اصول طراحی بسته بندی ماکارونی مطابق با استاندارد های دنیا

همچون دیگر کشورهای جهان، در ایران هم کالا و محصولات صنایع غذایی با بسته بندی های رنگارنگ و متفاوتی عرضه می شود. انتخاب طراحی بسته بندی ماکارونی بستگی به نظر شما دارد اما باید مطابق با اصول و استانداردهای جهانی باشد. این اصول عبارتند از:

طراحی بسته بندی ماکارونی

خصوصیات یک طراحی بسته بندی ایده آل

طراحی بسته بندی ماکارونی باید متفاوت باشد تا در قفسه فروش حسابی خودنمایی کند و توجه ها را به سمت خود جلب نماید. اما در کناز ظاهر زیبا باید خصوصیات دیگری هم داشته باشد تا آن را به یک بسته بندی خوب و مناسب تبدیل کند. این خصوصیات عبارتند از:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5/5-(3امتیاز)