اصول عکاسی از مبلمان و صنایع چوبی

اصول عکاسی از مبلمان و صنایع چوبی
نمونه کارهای عکاسی تبلیغاتی

عکاسی مبلمان موجب ایجاد حس نیاز به محصول در مخاطب می شود و این مهم ترین دلیل برای این نوع عکاسی صنعتی است. طبق آمار بدست آمده بیش از 65 درصد مردم در زمان خرید لوازم خانگی به عناصر زیباشناختی آن اهمیت می دهند و شما با یک عکس اغواکننده و باکیفیت که بتواند زیبایی طراحی و کیفیت متریال را به تصویر بکشد می توانید آن ها را برای خرید ترغیب کنید.

خدمات تخصصی

استـــودیو فهـــار

امروزه رسانه های دیجیتال و شبکه های اجتماعی هم نقش بسیار پررنگی در زندگی مردم دارند و شما می توانید از این تصاویر در رسانه های مختلف به منظور معرفی محصول و تبلیغات هم استفاده کنید و برند خود را تبلیغ کنید.

نقش عکاسی از مبلمان و صنایع چوبی در برندینگ و معرفی محصولات

 عکاسی از صنایع چوبی و مبلمان نقش بسیار مهمی در توسعه برند و معرفی محصولات دارد. در زمینه برندینگ، عکس‌ های حرفه ‌ای و جذاب از محصولات، به شرکت کمک می‌ کند تا هویت خود را بهتر به مخاطبان منتقل کند. عکس ‌های با کیفیت و زیبا، نشان دهنده استانداردهای بالا و کیفیت برتر محصولات است و باعث اعتماد بیشتر مخاطبان به برند می ‌شود.

علاوه بر این، عکاسی حرفه‌ ای از محصولات صنایع چوبی، به شرکت کمک می‌ کند تا قابلیت ‌ها و ویژگی ‌های منحصر به فرد محصولات را به نمایش بگذارد. با استفاده از تصاویر با کاربردهای گوناگون، شامل نمونه کارها، جزئیات فنی و طرح های خلاقانه، شرکت قادر است تجسم دقیق توانمندی های خود را در زمینه صنعت چوب به نمایش بگذارد. عکاسی از محصول با استفاده از نورپردازی و زوایای مناسب قادر است جلوه‌ ای خلاقانه و زیبا از مبلمان را به نماش بگذارد که باعث جلب توجه خریداران می شود.

عکاسی از مبلمان و صنایع چوبی

اهمیت عکاسی از مبلمان در فروش

فروش مبلمان در دنیای امروز به شکل های مدرن تر و به صورت انلاین و اینترنتی انجام می شود. مشتریان شما هیچ تصوری از محصولات و کیفیت کار شما ندارند به غیر از عکسی که به آن ها نشان می دهید. هرچه تصویر شما باکیفیت باشد و ظرافت و زیبایی مبلمان را بیشتربه نمایش بگذارد، شانس بیشتری برای فروش آن خواهید داشت. از طرفی شما با عکاسی از مبلمان و بکارگیری آنها در ساخت کلیپ معرفی محصول می توانید دیزاین های مختلف را نشان دهید و همچنین سازگاری مبلمان با سبک های چیدمان مختلف را به تصویر بکشید تا مخاطبان با خاطر آسوده تری خرید خود را انجام دهند.

باید کمی پیاز داغ تصویر را بیشتر کنید و یک عکس صنعتی و در عین حال هنری داشته باشید که زیبایی آن را به رخ بکشد و مبلمان را ارزشمندتر نشان دهد تا مشتریان قیمت را راحت تر قبول کنند. از این رو بهتر است عکاسی تبلیغاتی خود را در استودیو عکاسی مبلمان بگیرید تا کیفیت بالایی داشته باشد و بتواند نگاه ها را به خود خیره کند.

نکات مهم در عکاسی از صنایع چوبی

عکاسی مبلمان اداری و کلاسیک و دیگر سبک ها انواع مختلفی دارند. برای مثال: عکس برداری با زمینه سفید برای نشان دادن جزئیات و ساختار مبلمان است که ویژگی های اصلی را به نمایش می گذارد و ملموس نیست این در حالی است که تصاویر دیزاین شده در آتلیه بسیار سرزنده و جذاب تر هستند و مخاطب را برای خرید ترغیب می کنند. شما باید هدف خود از تصویر برداری صنعتی را مشخص کنید و سپس دست به اقدام بزنید. از دیگر نکات مهمی که در عکاسی از صنایع چوبی هم باید مد نظر قرار دهید، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • از تجهیزات حرفه ای و مناسب استفاده کنید.
  • چیدمان اصولی را دست کم نگیرید.
  • از ایده های تبلیغاتی برای عکاسی استفاده کنید.
  • تصاویر را به صورت حرفه ای ادیت کنید.
  • از اکسسوری ها و دیگر تجهیزات برای دیزاین و فضاسازی استفاده نمایید.
  • نورپردازی را فراموش نکنید.
  • به سراغ زاویه های خاص و متفاوت بروید.

 

ایده های عکاسی از مبلمان   

ایده های عکاسی از مبلمان   

در عکاسی تبلیغاتی چه چیزی توجه شما را به خود جلب می کند؟ قطعا خلاقیت عاملی است که سبب جلب توجه شما می شود و حس خرید را در شما القا می کند. این اصل همان چیزی است که باید در عکاسی از مبلمان هم رعایت کنید. البته این خلاقیت نباید خیلی فانتزی و به دور از واقعیت باشید. شما می توانید برای عکاسی از سرویس مبلمان ومحصولات چوبی از ایده های مختلفی استفاده کنید که برخی از ان ها عبارتند از:

  • فضاسازی کنید

سرویس مبلمان شما با چه فرش و جلومبلی ست می شود؟ این سرویس بیشتر در مکان های رسمی مورد استفاده قرار می گیرد یا برای منازل هم مناسب است؟ با پاسخ به این سوالات می توانید یک فضاسازی ایده آل انجام دهید که کاربرد مبلمان را هم نشان دهد و مخاطب را به وجد آورد. در کنار فضاسازی از ترکیب رنگ ها و معجزه آن غافل نشوید. سعی کنید همه عناصر از نظر تم رنگی با هم هارمونی داشته باشند.

  • به جزئیات توجه کنید

قرار نیست همیشه یک عکس از زاویه دور و کلی از سرویس مبلمان داشته باشید. می توانید در کنار آن یک عکس زوم شده روی منبت کاری ها و دیگر جزئیات مبلمان بگیرید تا زیبایی و ظرافت مبل را به بیننده نشان دهید.

  • در فضای با نور مناسب عکاسی کنید

بهتر است از نور طبیعی در هنگام عکاسی استفاده کنید. نور سرشار از حس شادابی و سرزندگی است که باعث می شود بیننده با تماشای عکس حس زندگی و آرامش را احساس کند و بیشتر برای خرید ترغیب شود.

چرا باید از تیم حرفه در عکاسی از مبلمان از کمک گرفت ؟

یک تیم حرفه ای با تکیه بر دانش و تجربه ای که دارد به شما کمک می کند تا ایده های حرفه ای و پخته شده داشته باشید و با عکاسی از مبلمان به راحتی تبلیغ کنید و فروش خود را چند برابر نمایید. تیم حرفه ای از تجهیزات حرفه ای هم استفاده می کند که روی کیفیت تصاویر تاثیر مستقیم دارد و از طرفی کار با نرم افزارهای روتوش و… را هم بلد هستند و می توانند از یک عکس ساده یک تصویر خارق العاده خلق کنند. استودیو فهار یکی از حرفه ای ترین ها در زمینه عکاسی از محصول است که می توانید عکاسی از مبلمان، عکاسی از پوشاک، عکاسی از جواهرات و دیگر محصولات خود را ما بسپارید.

نمونه عکاسی از مبلمان

نمونه عکاسی از مبلمان

شما با بررسی نمونه عکس های مبلمان و سرویس چوبی می توانید از آن ها ایده بگیرید و یک تصویربرداری خلاقانه داشته باشید که همه مخاطبان را تحت تاثیر قرار می دهد. از این عکس ها می توانید برای تبلیغات، معرفی محصول، تخفیفات ویژه و… استفاده کنید به همین خاطر حتما آن ها را شخصی سازی کنید. به این منظور نیاز به طراحی لوگو صنایع چوبی دارید که روی تصاویر درج کنید.

 

جمع بندی

 درست است که شما با فضاسازی در تصویر می توانید به هدف مدنظرتان از عکاسی مبلمان برسید اما قبل از هر چیزی باید یک فضا مناسب برای آن پیدا کنید که از نظر دیزاین با محصولات شما سازگاری داشته باشد. همچنین لنز، دوربین، نورپردازی و… نیاز دارید.

این ها تنها بخشی از چالش های پیش رو شما است و کافی است انجام آن را به یک تیم متخصص و حرفه ای بسپارید تا در کمال آرامش عکس های محصولات خود را مشاهده کنید و از آنها لذت ببرید. مجموعه استودیو فهار با سال ها تجربه بهترین تصویربرداری از محصولات را با نازل ترین قیمت برایتان انجام می دهد. می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با کارشناسان ما تماس بگیرید.

4.5/5-(2امتیاز)

مطالب مشابه