فرصت‌های شغلی
EN
EN

طراحی پوستر نمایشگاه فرانچایز و توسعه کسب و کار

طراحی پوستر نمایشگاه فرانچایز و توسعه کسب و کار

توسعه کسب و کار و فرانچایز دو کلید واژه ای هستند که در ادبیات تجاری جایگاه ثابتی پیدا کرده اند.

اگر بخواهیم عمیق تر و اصولی تر به موضوع نگاه کنیم سرمایه گذاری اصولی و مبتنی بر تجربه های کاربردی کشورهای در حال توسعه و پیشرفته بر حوزه کسب و کارهای کوچک و متوسط و ارتقاء دانش و تجربه در حوزه منابع انسانی اتفاقات بزرگی را در حوزه افزایش تولید ناخالص ملی،اشتغال مولد، رشد و پیشرفت کشور ایران رقم خواهد زد.

شرایط کسب و کارها چندسال اخیر مخصوصا دوسال گذشته با وجود پاندمی کرونا خیلی سخت شده و استودیوی توسعه برند فهار نیز از این قاعده مستثنی نیست.

خیلی از نمایشگاه ها تعطیل و تعداد زیادی از سفارشات طراحی به سرانجام نمی رسند. اما در تمام این روزهای سخت امیدواریم به ساختن فردایی بهتر.

با اجازه کرونا؛ چهارمین دوره نمایشگاه کسب و کار و فرانچایز آخر مهرماه به همت شرکت هرمس و با همکاری شرکت داناک برگزار خواهد شد.

نیازهای رسانه ای این نمایشگاه شامل پوستر، تیزر، اقلام تبلیغاتی دیگر توسط استودیوی توسعه برند فهار انجام گردیده است.


اگر شما هم به فکر توسعه برند خود هستید؛ می توانید روی مشاوره و خدمات استودیوی توسعه برند فهار حساب باز کنید. استودیوی فهار به عنوان یک استودیوی 360 درجه ای؛ می تواند تمام نیازهای شما را از قبیل خدمات گرافیکی، پوستر، لیبل، لوگو، فتومونتاژ، موکاپ، طراحی سایت، طراحی انیمیشن های دوبعدی و سه بعدی و …. را با بالاترین کیفیت ممکن انجام دهد.

شماره تماس همراه : 09123128430


پوستر طراحی شده برای نمایشگاه فرانچایز و توسعه کسب و کار توسط استودیوی توسعه برند فهار

طراحی پوستر نمایشگاه فرانچایز و توسعه کسب و کار

سایر نمونه کارهای این برند
امتیاز دهید