EN
EN

طراحی لوگو ترکیبی شرکت آرکا باتری

طراحی لوگو ترکیبی شرکت آرکا باتری
تکنیک صنعت رده سال طراحی سفارش دهنده
لوگو ترکیبی، تایپوگرافی خودرو باتری خودرو —- شرکت باتری سازی آرکا باتری

شاید برایتان جالب باشد که برندهای باتری، بسیار قدیمی هستند، آرکا در لغت به معنای اطمینان است به همین جهت در ریبرندینگ گروه تجاری آرکا، از سمبل گرافیکی کوه استفاده کرده ایم که نماد پایداری و استواری است.
سعی کردیه ایم حرف اِی انگلیسی را با نماد کوه پیوند بزنیم و با تقسیم های هندسی، حرف اِی و حرف بی و نماد جرقه الکتریسته که سمبل حوزه انرژی و باتری می باشد را نشان دهیم. در خصوص رنگ ها، از رنگ آبی کبالت و قرمز خالص استفاده شده است. آبی حس اعتماد، کبالت نوگرایی و قرمز نماد پیشرو بودن است.
بر اساس ساختار هندسی کوه، که شبیه به مثلث است تایپ فیس هندسی تعریف و حس صنعتی بودن و استحکام بیشتر القا گردید. ترکیب دو رنگ آبی و قرمز ترکیبی آوانگارد می باشد.
برای ایجاد حس اعتماد بیشتر از رنگ خنثی خاکستری در ضلع سمت چپ پایه حرف اِی استفاده گردیده است. خطوط مورب تصویر نشان دهنده پویایی، تحرک و آوانگاردیسم طراحی لوگو نشان تجاری آرکا می باشد.

طراحی لوگو برای این شرکت و هر شرکت دیگری موجب توسعه برند و ایجاد حس اعتماد بیشتر در مشتریان می شود. لوگویی که کیفیت خوبی داشته باشد و بتواند توجهات را به خود جلب نماید برنده خواهر بود.

امتیاز دهید