اصول طراحی لوگو برای شرکت خدماتی

طراحی لوگو شرکت خدماتی

لوگو، عنصر جدایی ناپذیر هوبت بصری برند شما است. فرقی نمی کند در کدام حوزه فعالیت دارید، در هر صورت داشتن یک لوگو جذاب شما را از رقبا متمایز می کند و به کسب و کار شما اعتبار می بخشد. معمولا برای شرکت های خدماتی از لوگو با رنگ های شاد استفاده می شود که القا کننده حس شادی و تمیزی است. به همین راحتی با این ترفند در طراحی لوگو شرکت خدماتی می توانید ذهنیت مثبتی از فعالیت خود در مخاطب ایجاد کنید و تبلیغات دائمی داشته باشید.

خدمات تخصصی

استـــودیو فهـــار

ضرورت طراحی لوگو برای شرکت خدماتی

لوگو شرکت خدماتی همچون لوگو برای شرکت عمرانی یک مهر و امضا است که میتواند خدمات شما را معرفی کند. اگر فکر کنید می توانید هزینه طراحی لوگو شرکت خدماتی را برای دیگر مصارف خرج کنید و نتیجه موثرتری برایتان خواهد داشت، سخت در اشتباه هستید. چرا که هیچ تبلیغی بدون لوگو موثر نخواهد بود.

ضرورت طراحی لوگو برای شرکت خدماتی
نمونه کار طراحی لوگو کترینگ روبو استار

شما باید یک لوگو حرفه ای داشته باشید تا به قله موفقیت برسید. طبق آمار بدست آمده بیش از 70 درصد مخاطبان با دیدن لوگو و شکل آن تصمیم به استفاده از خدمات شما می گیرند و نباید این فرصت طلایی را از دست بدهید. از طرفی طراحی لوگو شرکت خدماتی باعث می شود تا با یک نماد در ذهن مشتریان خود ماندگار شوید و به راحتی بتوانند شما را از بین رقبا انتخاب کنند.

طراحی لوگو شرکت خدماتی در پیشرفت کسب و کار

چگونه طراحی لوگو برای شرکت حسابداری سبب پیشرفت موقعیت و موفقیت این شرکت می شود؟ طراحی لوگو دقیقا همین تاثیر را در شرکت خدماتی دارد. اینکه در شرکت خدماتی کلیه امور به صورت اجرایی است و پرستیژ شرکت های بزرگ تجاری را ندارد، باعث نمی شود تا لوگو موجب پیشرفت آن نشود. مشتریان از یک شرکت خدماتی چه انتظاری دارند؟ قطعا اعتبار و ارزش اصلی‌ترین انتظار آن ها است که با طراحی لوگو حرفه ای می توانید پاسخگوی نیاز آن ها باشید.

اصول و نکات مهم طراحی لوگو شرکت خدماتی
نمونه کار طراحی مسکات کارخانه صنعتی فورتکس

اصول و نکات مهم طراحی لوگو شرکت خدماتی

برای لوگو شرکت خدماتی می توان از نمادهای مرتبط با این حوزه همچون جارو، دستمال و… استفاده کرد تا معنی و مفهوم خدمات را به مشتریان نشان دهد. استفاده از نماد های مرتیط در نمونه لوگوی ورزشی به خوبی دیده می شود. اما تنها انتخاب شکل آن کافی نخواهد بود. شما به یک لوگو استاندارد نیاز دارید که متناسب با اصول تعریف شده طراحی شود. از اصول طراحی لوگو شرکت خدماتی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تحقیق و بررسی: قبل از شروع به طراحی لوگو خدماتی، بازار هدف و رقبا را بررسی کنید. همچنین، نام شرکت و خدمات اصلی را هم مورد بررسی قرار دهید. تا یک لوگو زیبا و چشم نواز متناسب با مخاطبان هدف و حوزه فعالیتتان طراحی نمایید.
  • سادگی: لوگو باید ساده و قابل فهم باشد. از طرح‌ های پیچیده و پر جزئیات دوری کنید. در طراحی لوگو برای عطر و ادکلن هرچه لوگو شما ساده تر باشد، مدت زمان بیشتری برایتان کارایی خواهد داشت و به اصطلاح دمده نمی شود. با این کار دیگر نیاز به آپدیت نخواهید داشت و می توانید در هزینه های خود هم صرفه جویی کنید.
  • گزینش رنگ: رنگ ‌های مناسب انتخاب کنید که با هویت بصری شما سازگاری داشته باشد. همچنین پر از انرژی باشد تا پاکیزگی را در ذهن تداعی کند.
  • استفاده از فونت مناسب: فونت ‌های مناسب برای طراحی لوگو شرکت خدماتی انتخاب کنید که خوانا و در عین حال جذاب باشد. فونت های فانتزی هم می تواند برای لوگو شرکت خدماتی ایده آل باشد.
انواع لوگو شرکت خدماتی  
طراحی لوگو ترکیبی موسسه توسعه خلاقیت هیراد

انواع لوگو شرکت خدماتی  

لوگو انواع مختلفی دارد که می توانید هر یک از آنها را برای برند و کسب و کار خود مورد استفاده قرار دهید. انواع لوگو ها برای طراحی لوگو شرکت حمل و نقل، حسابداری، بازرگانی و… یکسان است و عبارتند از:

  • لوگو تصویری: این لوگو به صورت شکل است. ممکن است از المان های تصویری، عناصر مرتبط با حوزه کاری و … در آن استفاده شود.
  • لوگو متنی: این نوع لوگو برگرفته از اسم برند شما است و به حالت نوشتاری است.
  • لوگو ترکیبی: در لوگو ترکیبی هم از نماد و اشکال هم از اسم برند به صورت نوشتاری استفاده می شود.

حال اینکه کدامیک از آنها برای شرکت خدماتی مناسب تر است بستگی به نظر و سلیقه شما دارد اما بهتر است از لوگو تصویری یا لوگو ترکیبی استفاده کنید. با این کار نام برند شما هم شناخته خواهد شد.

ویژگی های لوگو شرکت خدماتی 

اگر موفق به رعایت اصول طراحی لوگو برای شرکت خدماتی شدید، یک لوگو موثر و حرفه ای خواهید داشت. یک لوگو تاثیر گذار و منحصر به فرد که دارای ویژگی های زیر است:

  • جذاب و چشم نواز است.
  • از طرح لوگو برندهای رقیب کپی نشده است.
  • تم رنگی زیبا و منحصر به فردی دارد که نکات روانشناسی فروش در آن رعایت شده است.
  • فونت خوانایی دارد.
  • در رسانه های مختلف قابل استفاده می باشد.
  • معنا دار و مفهومی است.
نمونه طراحی لوگو شرکت خدماتی
نمونه طراحی لوگو شرکت خدمات ارج

نمونه طراحی لوگو شرکت خدماتی

اگر هنوز طرح خاصی برای لوگو انتخاب نکرده اید، بهتر است از نمونه طراحی لوگو شرکت خدماتی استودیو فهار دیدن کنید. تماشای این لوگوها باعث می شود تا از آنها ایده بگیرید و به طرح های خاص و جدید برسید. از طرفی خیال شما را از کیفیت طراحی متخصصین استودیو فهار راحت می کند.همچنین می توانید سایر نمونه لوگو ادویه را در سایت مشاهده نمایید.

جمع بندی

طراحی لوگو برای شرکت خدماتی کار ساده و در عین حال پیچیده ای است. هدف از طراحی لوگو شرکت خدماتی جذب مخاطبان و معرفی برند شما به مشتریان است. داشتن لوگو حرفه ای نشان دهنده تسلط و مهارت شما به خدماتی است که ارائه می دهید. اهمیت این موضوع را می‌توانید در سایر نمونه لوگو شرکت خدماتی مشاهده نمایید. هرچه لوگو باکیفیت تری داشته باشید مشتریان به راحتی می توانند به شما اعتماد کنند.

مجموعه استودیو فهار با سال ها سابقه در طراحی لوگو شرکت خدماتی، ساخت تیزر تبلیغاتی در تهران و طراحی بسته بندی محصول می تواند جذاب ترین لوگوها را برای شما طراحی کند. کافی است ایده های خود را با ما درمیان بگذارید تا لوگویی متناسب با آن برایتان طراحی کنیم. همچنین برای ثبت سفارش ساخت موشن گرافیک می‌توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

لوگوهای طراحی شده کیفیت بالایی دارند و سایز آنها قابل تغییر است در نتیجه می توانید در رسانه های گوناگونی از آن استفاده کنید. قیمت طراحی لوگو استودیو فهار هم بسیار مناسب بوده و هزینه زیادی برایتان به همراه نخواهد داشت. می توانید با نازل ترین قیمت صاحب یک لوگو خارق العاده شوید.

4.5/5-(13امتیاز)

مطالب مشابه