طراحی بسته بندی آدامس به صورت جعبه و با طرح دلخواه

طراحی بسته بندی آدامس

آدامس از سری محصولات پر فروش و محبوب است که در ابعاد و اندازه های کوچک به بازار عرضه می شوند. کوچک بودن این محصول نباید دست و پای شما برای طراحی بسته بندی آدامس را ببندد. همین محصول کوچک با یک بسته بندی شیک و جذاب بسیار تماشایی خواهد بود و می تواند توجهات زیادی را جلب کند.

برای آنکه بتوانید بسته بندی آدامس خلاقانه داشته باشید، بهتر است کار را به کاردان بسپارید. مجموعه استودیو توسعه برند فهار با تجربه چندین ساله و شناخت اصول طراحی، استفاده از نرم افزارهای جدید گرافیکی و طراحی لوگو می تواند در سریع ترین زمان یک بسته بندی شیک و چشم نواز برای شما طراحی کند.

تاثیر طراحی بسته بندی آدامس در جذب مشتری و فروش

طراحی جعبه آدامس تاثیر بسیار زیادی در جذب مشتری و افزایش فروش دارد. زیرا بسته بندی مناسب در کنار طراحی جعبه بسته بندی جذاب می ‌تواند به شکل قابل توجه و جذاب، اطلاعات مهم را به مصرف کننده ارائه دهد و احساس کیفیت و اعتماد را در او ایجاد کند. بگذارید ساده تر بیان کنیم. شما به عنوان یک خریدار، زمانی که وارد فروشگاه می شوید و نمونه آدامس های مختلفی را می بینید که تا به امروز آنها را امتحان نکرده اید، با چه معیاری آدامس دلخواهتان را انتخاب می نمایید؟ قطعا ظاهر و بسته بندی.

طراحی بسته بندی آدامس باعث تمایز محصول نسبت به رقبا می شود. چاپ لوگو، طراحی لیبل بسته بندی، استفاده از رنگ ‌های جذاب، شکل منحصر به فرد و استفاده از متریال ‌های با کیفیت، همگی عواملی هستند که در میزان تاثیرگذاری طراحی بسته بندی آدامس در جذب مشتری و افزایش فروش دخالت دارند.

اهمیت طراحی بسته بندی آدامس خلاقانه در توسعه برند

اهمیت طراحی بسته بندی آدامس خلاقانه در توسعه برند

طراحی بسته بندی آدامس خلاقانه می‌ تواند نقش بسیار مهمی در برندینگ و بازاریابی محصول برند شما داشته باشد. زیرا این طراحی می ‌تواند به شکل قابل توجه و جذابی، هویت و شخصیت برند را به مخاطبان نشان دهد و آن ‌ها را به خود جلب کند. به عبارتی همچون یک معرف، شما و محصولتان را معرفی می کند.

یک بسته بندی همه چیز تمام می ‌تواند به عنوان یک ابزار ارتباطی بین برند و مصرف کننده عمل کند. زیرا اولین چیزی که یک فرد در مغازه یا سوپرمارکت مشاهده می‌ کند، بسته بندی محصول است. اگر طراحی بسته بندی جذاب باشد، احساسات و ایدئولوژی برند به خوبی منتقل خواهد شد و احتمال خرید آن افزایش خواهد یافت. علاوه بر این، طراحی بسته بندی خلاقانه ممکن است تاثیر قابل توجهی در تفکرات و نگرش ‌های مصرف کننده هم داشته باشد.

تعرفه یا هزینه طراحی بسته بندی آدامس

قیمت طراحی بسته بندی به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد و همچنین مهم ترین عامل در زمان انتخاب طرح است. بسیاری از برندها برای آنکه هزینه طراحی بسته بندی برایشان کمتر شود، به سراغ ایده ها و نمونه های ساده و بی کیفیت می روند. چنین بسته بندی ماندگاری بالایی برایتان نخواهد داشت و حتی ممکن است نتواند از محصول در برابر عوامل محیطی محافظت کند. از این رو بهتر است به فاکتورهای دیگری به غیر از قیمت توجه کنید. فاکتورهایی همچون کیفیت، زیبایی، آسان باز شو بودن و سلیقه مخاطب.

شما می توانید برای استعلام قیمت طراحی بسته بندی، با کارشناسان ما در واحد فروش ارتباط بگیرید. قیمت طراحی ها بسته به ابعاد بسته بندی، سبک طراحی، زمان پروژه، تغییرات دلخواه و… متفاوت است. اما جای نگرانی نیست، استودیو فهار با نازل ترین قیمت، بالاترین کیفیت را در اختیار شما قرار می دهد.

انواع طراحی بسته بندی آدامس

انواع طراحی بسته بندی آدامس

طراحی بسته بندی آدامس نیز مانند طراحی بسته بندی پاستیل و دیگر خوراکی های مشابه بسیار متنوع است. هر یک از این بسته بندی ها خصوصیات مختص خود را دارند و از نظر قیمت و کیفیت نیز با یکدیگر فرق می کنند. شما با شناخت این بسته بندی ها و بررسی آنها می توانید یک انتخاب هوشمندانه و مناسب برای محصول خود داشته باشید. انواع طراحی بسته بندی آدامس عبارتند از:

طراحی جعبه یا باکس مقوایی

 این باکس ها بسیار جذاب و پر فروش هستند. شما می توانید یک طرح فانتزی روی آن اجرا کنید که با بسته شدن درب جعبه، تصویر کامل می شود. این بسته بندی ها مقاومت مناسبی دارند و می توانند از آدامس به خوبی محافظت کنند. طراحی جعبه آدامس با درجه سختی های مختلفی انجام می شود و  انتخاب آن بر عهده شما است.

طراحی ظروف پلاستیکی

 برای چنین بسته بندی باید از لیبل استفاده کنید. طراحی لیبل در اندازه کوچک و به صورت برچسب انجام می شود که روی ظروف را می پوشاند. این بسته بندی ها مقاومت بالایی دارند و ضضد نفوذ هستند. برای طراحی آن ها می توانید از سبک های مختلف طراحی استفاده کنید.

طراحی پلاستیکی

 این بسته بندی ها از جنس پلاستیک هستند و امکان چاپ روی آن ها وجود دارد. می توانید هر نوع طراحی که می خواهید با آنها اجرا کنید. از نظر قیمت نیز نسبت به دیگر نمونه ها ارزان تر است.

نمونه طراحی بسته بندی آدامس

نمونه طراحی بسته بندی آدامس

همانطور که گفتیم، تنوع طراحی جعبه آدامس بسیار زیاد است. شما با بررسی نمونه بسته بندی آدامس مختلف می توانید با ذهن باز تری از بین نمونه های مختلف انتخاب کنید. استودیو فهار بهترین شرکت طراحی بسته بندی در تهران، با ارائه نمونه طراحی بسته بندی ادامس و بسته بندی صادراتی میوه خشک و دیگر محصولات به شما کمک میکند تا با انواع بسته بندی ها آشنا شوید و بتوانید از بین آن ها انتخاب کنید.

جمع بندی

برای بسته بندی آدامس به سراغ طرح های فانتزی بروید. این طرح ها طرفداران زیادی دارند. جدای از آن ظرافیت را در طراحی خود فراموش نکنید. هرچه ظریف تر باشد، احتمال فروش آن بیشتر خواهد بود. اگر هنوز نتوانسته اید یک طراحی زیبا و منحصر به فرد برای محصول خود انتخاب کنید، می توانید از مشاوره رایگان کارشناسان ما بهره مند شوید. همین حالا با ما تماس بگیرید و سفارش طراحی بسته بندی آدامس خود را ثبت کنید تا در کوتاه ترین زمان به بهترین شکل ممکن متناسب با سلیقه مخاطب و هویت بصری برندتان تحویل بگیرید.

امتیاز دهید

مطالب مشابه