بهترین شرکت های طراحی بسته بندی ایران

بهترین شرکت های طراحی بسته بندی
نمونه کارهای طراحی بسته بندی
نمونه کارهای طراحی لیبل
اگر در حوزه های تولید و صنعت مشغول به کار هستید، خوب می دانید که از اصلی ترین ارکان فرآیند تولید شما، طراحی گرافیک و بسته بندی آن است. بسته بندی که بتواند توجه خریداران را جلب کند و همچنین سبب برقراری ارتباط با آن ها شود. برای دست یافتن به چنین بسته بندی باید به دنبال بهترین شرکت های طراحی بسته بندی در ایران باشید.

شرکت های مختلفی هستند که عملیات چاپ و طراحی بسته بندی محصول را انجام می دهند اما همه آن ها برای تجارت شما مناسب نخواهد بود. اگر می خواهید از دیگر رقبا و همکاران خود متمایز شوید، به فروش بالا برسید و در اصطلاح بازار را دست بگیرید در انتخاب بهترین شرکت های طراحی بسته بندی باید وسواس به خرج دهید تا بهترین طراح بسته بندی ایران را انتخاب کنید. اگر هنوز نتوانسته اید بهترین شرکت طراحی و چاپ بسته بندی در ایران را پیدا کنید، ما برترین ها را در ادامه به شما معرفی خواهیم کرد.

بهترین شرکت های طراحی بسته بندی باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟

چشم بسته نمی توانید سفارش بسته بندی محصولات خود را به طراحان بسپارید. باید پیش از هر اقدامی از مهارت آن ها مطمئن شوید. البته که طراحی بسته بندی کار تیمی است و توسط یک شخص انجام نمی شود اما مهم ترین بخش آن طراحی است که انجام آن برعهده طراح می باشد. یک طراح حرفه ای و همه فن حریف باید ویژگی های زیر را داشته باشد:

  • خلاقیت همیشه حرف اول را می‌زند

بهترین شرکت طراحی بسته بندی در ایران به لطف خلاقیت خود توانسته اند به این جایگاه برسند. داشتن خلاقیت است که سبب خلق ایده های ناب و جدید می شود. هرچه طراح بسته بندی های محصولات عرضه شده در کشور و حتی محصولات صادراتی با سلیقه و ظرافت طرح ها را اجرایی کند به همان اندازه در دل مخاطب می نشیند و توجه آن ها را جلب می کند. اگر در طراحی هاردباکس خلاقیت نداشته باشید، محصول شما با دیگر رقبا تفاوتی نخواهد داشت. در زمان خرید محصول، اولین نگاه بیشترین تاثیر را بر روی ذهن مخاطب می گذارد و نباید این فرصت را از دست بدهید.

  • توانایی و مهارت

داشتن تخصص و مهارت، مهم ترین دارایی هر طراحی است. هرچقدر طراح بسته بندی محصولات توانایی و مهارت بالایی در اجرا طرح ها، استفاده از نرم افزارهای گرافیکی و… داشته باشد، خروجی کار حرفه ای تر و جذاب تر خواهد بود. لیبل متالایز یک ظاهر ساده در دو رنگ دارد اما طراحی لیبل متالایز خلاقانه می تواند جلوه زیباتری به آن ببخشد.

  • تجربه مکملی برای مهارت

داشتن سابقه و تجربه کاری مفید است که سبب می شود به عنوان بهترین شرکت طراحی بسته بندی در ایران شناخته شوید. درست است که مهارت اکتسابی است و هوش در آن دخیل است اما بسیاری از ریزه کاری های طراحی برحسب تجربه کسب می شود و هرچقدر فرد تواناتر باشد و رزومه پربارتری داشته باشد، بیشتر می توان برای طراحی و چاپ بسته بندی ها به آن اعتماد کرد. به طور مثال طراحی بسته بندی صادراتی متفاوت از سایر بسته بندی ها است و باید خلاقیت بیشتری در طراحی آن اجرا نمود.

برترین طراحان صنعت بسته‌بندی

برای هر کسب و کار حرفه ای، بسیار مهم است که بسته بندی شایسته و زیبا داشته باشد. برای رسیدن به این خواسته باید به سراغ برترین طراحان صنعت بسته بندی بروید. می توانید از مشاوره آن ها هم برای بهبود بسته بندی و تبلیغات خود استفاده کنید. اما طراحان برتر کدامند؟

آژانس های زیادی در زمینه طراحی بسته بندی خلاقانه محصولات فعالیت می کنند اما تعداد کمی از آنها طراح برندهای جهانی و مطرح بودند و به عنوان بهترین شرکت های طراحی بسته بندی به حساب می‌آیند. صاحبین شرکت ها به سراغ این مجموعه ها می روند. اگر شما هم به دنبال برترین طراحان حرفه بسته بندی هستید ما موارد زیر را به شما پیشنهاد می دهیم:

بهترین شرکت های طراحی بسته بندی
  • مک لین Mc-Lean

این مجموعه با گردهم آمدن طراحان باسابقه که دید متفاوتی به محصولات شما دارند، بهترین طراحی ها را برایتان به ارمغان خواهند آورد. مجموعه مک لین علاوه بر طراحی بسته بندی منحصر به فرد به برندسازی شما هم کمک می کند. فرقی نمی کند کسب و کار نوپا دارید یا یک برند بزرگ جهانی هستید، در هر صورت سلاح شما برای پیروزی در نبرد بسته بندی محصولاتتان خواهد بود که به کمک مک لین می توانید بروز ترین سلاح ها را داشته باشید.

  • nyc

یکی دیگر از برترین طراحان صنعت بسته بندی dd.nyc است که با طراحی و ساخت بسته بندی برجسته شما را شیفته خود خواهد کرد. با چنین بسته بندی متفاوتی بی شک در بازار فروش حسابی سروصدا به پا خواهید کرد. می توانید از خدمات طراحی بسته بندی این مجموعه استفاده کنید. البته dd.nyc خدمات دیگری همچون طراحی گرافیکی، طراحی اپلیکیشن و… هم برایتان انجام می دهد.

شرکت طراحی بسته بندی اسماش برند
  • Smashbrand

این مجموعه با یک استراتژی حرفه ای برند شما را به شهرت می رساند. شما می توانید از راه حل های مختلف طراحان این مجموعه جهت طراحی بسته بندی محصولات مطابق با نظر مصرف کننده بهره مند شوید. علاوه بر طراحی بسته بندی می توانید از دیگر خدمات برند سازی، طراحی لوگو و… smashbrand هم بهره مند شوید.

بهترین شرکت های بسته بندی تهران

اگر در کشورمان ایران مشغول فعالیت در حوزه تولید هستید و به دنبال بهترین شرکت های بسته بندی در تهران می گردید، تا بتوانید با خاطری آسوده طراحی بسته بندی در تهران، طراحی انواع لیبل بسته بندی، چاپ و… محصولات خود را به ان بسپارید، ما به شما بهترین های این حوزه را معرفی می کنیم که عبارتند از:

1. استودیو فهار

به جرات می توان گفت مجموعه استودیو فهار جزو بهترین شرکت طراحی بسته بندی در ایران است که با سابقه چندساله خود در حوزه طراحی و بسته بندی، توانسته با شناخت مخاطبان و جامعه هدف، بهترین ها را برای مشتریان خود به ارمغان آورد. استودیو فهار دارای پکیج های خدماتی مختلف نظیر طراحی بسته بندی، لیبل، ساخت تیزر، عکاسی صنعتی و تبلیغاتی و … می باشد که می تواند با پرسنل حرفه ای و مجرب خود پاسخگوی نیاز شما باشد. ناگفته نماند که تعرفه خدمات استودیو فهار نیز با توجه به کیفیت شگفت انگیزی که دارند، بسیار مناسب و مقرون به صرفه بوده و ارزش سرمایه گذاری را دارد. استودیو فهار در واقع بهترین طراح بسته بندی در ایران است که با تجربه و نمونه کارهای بزرگ این موضوع را تایید می کند.

2. ایکاس دیزاین

استودیو ایکاس یک شرکت طراحی بسته بندی محصول حرفه ای است که می تواند جذاب ترین طراحی ها را برای شما انجام دهد. این مجموعه همراه شما است تا برند خود را تقویت کنید و با یک زیر ساخت عالی در دنیای تبلیغات حاضر شوید. با استفاده از خدمات طراحی ایکاس می توانید از طریق برقراری ارتباط با مشتریان، فروش خود را بیشتر کنید و به سود بیشتری هم برسید.

3. سینا پکینگ

اگر به دنبال بسته بندی متفاوت و هولوگرام برای محصولات خود هستید، سینا پکینگ یک انتخاب مناسب برای شما است. این شرکت طراحی و چاپ بسته بندی انواع جعبه های مقوایی، کاتالوگ ها، لیبل و… را با جدیدترین تجهیزات طراحی و چاپ می کند. تنوع محصولات آن بسیار زیاد بوده و به راحتی می توانید از بین آن ها انتخاب کنید و سبب دیده شدن محصول خود در بازار فروش شوید. کیفیت بسته بندی آن هم بسیار بالا بوده و لبخند رضایت را بر روی لبان مشتریان می نشاند.

4. های گرافیک

سلام گرافیک یا های گرافیک دید متفاوتی نسبت به بسته بندی دارد و می تواند یک بسته بندی شکیل و متناسب با محصول را با بالاترین کیفیت برایتان طراحی و اجرا کند. تیم باتجربه های‌گرافیک با دانش و مهارتی که دارند از پس هر نوع طراحی مطابق با سلیقه مشتری بر می آیند و بهترین ها را به شما هدیه می دهند. می توانید از کلیه خدمات این مجموعه با نازل ترین قیمت بهره مند شوید.

بهترین شرکت بسته بندی صادراتی  

اگر محصول خود را در بازار جهانی به فروش می رساند و در حوزه صادرات فعال هستید، باید تمرکز ویژه ای روی بسته بندی محصولات خود داشته باشید. چرا که این محصولات مسیر طولانی تری را از خط تولید تا پیش مشتری طی می کنند و باید سالم و بدون هیچ نقصی به مقصد برسند. از این رو انتخاب بهترین شرکت های طراحی بسته بندی از اهمیت ویژه یا برخوردار خواهد بود. شرکت های بسته بندی صادراتی زیادی وجود دارد که می تواند برای کسب و کار شما یک بسته بندی معقول و متناسبی را به ارمغان آورد. اما این تمام ماجرا نیست. باید فاکتورهای دیگری نظیر ترجمه اطلاعات محصول، طراحی دو زبانه، جذابیت ظاهری و… هم در آن اعمال شود. از این رو از بین شرکت های بسته بندی صادراتی ما به شما مجموعه استودیو فهار را پیشنهاد می کنیم.

استودیو فهار تا به امروز، بسته بندی محصولات زیادی از برندهای مطرح را انجام داده و سلیقه مشتریان در خارج از مرزها را هم می داند و می تواند نیاز شما را برطرف سازد. همچنین از مواد اولیه با کیفیت استفاده می کند که ماندگاری و طول عمر بسته بندی را تضمین می کند. برای حرفه ای شدن باید یک انتخاب حرفه ای داشته باشید و استودیو فهار همان همراه حرفه ای برای تجارت شما خواهد بود. شما می توانید علاوه بر طراحی بسته بندی از دیگر خدمات استودیو فهار مانند: ساخت تیزر تبلیغاتی حرفه ای هم استفاده کنید و یک بازاریابی موفق داشته باشید.

طراحی بسته بندی ماکارونی حرفه ای

مهم ترین ویژگی های بسته بندی حرفه ای

اگر خدمات شرکت های بسته بندی صادراتی و… را مورد بررسی قرار دهید، خواهید دید که یک سری ویژگی ها در تمامی آن ها مشترک است. ویژگی هایی که سبب می شود تا خروجی کار آن ها بدون نقص و کاملا اصولی و استاندارد باشد. از مهم ترین ویژگی های بسته بندی حرفه ای که هر شرکت طراحی بسته بندی باید آن را بداند و از آن ها پیروی کند، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بسته بندی محصولات باید زیبا، جذاب و چشم نواز باشد.
  • قابلیت جابه جایی و حمل راحت را داشته باشد.
  • در برابر عوامل محیطی همچون ضربه، فشار و… مقاوم باشد.
  • بتواند برند شما را تبلیغ کند.
  • بازاریابی قوی باشد.
  • اطلاعات نوشته شده و برچسب های استفاده شده باید کاملا خوانا، صریه و بدون غلط املایی باشند.
  • لوگو و اطلاعات لازم برای خریداران روی آن درج شود.
  • گرافیک ایده آل و متناسب با سلیقه مشتریان داشته باشد.
  • آسیبی به محیط زیست وارد نکند.
  • از مواد اولیه مرغوب استفاده شده باشد.
  • متناسب با محصول انتخاب شود.

اگر می خواهید محصول خود را معرفی کنید یا توجه مشتریان را جلب کنید تا آن ها را به خریداران بالقوه تبدیل کنید، علاوه بر کیفیت تولیدات خود باید روی ظاهر و بسته بندی آن هم سرمایه گذاری کنید. برای یک سرمایه گذاری موفق به سراغ  بهترین شرکت های طراحی بسته بندی بروید که امتحان خود را پس داده است و می تواند نیاز شما را متناسب با سلیقه و خواست شما برایتان انجام دهد. البته که باید قیمت طراحی بسته بندی را نیز در نظر بگیرید تا بر روی هزینه فروش محصول تاثیر زیادی نگذارد و مشتریان بتوانند به راحتی آن ها را خریداری نمایند.

4.7/5-(23امتیاز)

مطالب مشابه