طراحی بسته بندی در تهران؛ طرح های خلاقانه و جدید برای جذب مشتریان

طراحی بسته بندی در تهران
نمونه کارهای طراحی گرافیک و توسعه برند

طراحی بسته بندی یا طراحی لیبل بسته بندی یک امر ضروری برای تولیدکنندگان است. شما برای آنکه بتوانید از محصول خود محافظت کنید، به راحتی حمل کنید و همچنین موجب فروش بیشتر آن شوید، نیاز به طراحی بسته بندی خواهید داشت. حال هرچه این طراحی حرفه ای تر و متفاوت‌تر باشد، تعداد مخاطبان زیادی را به خود جلب خواهید کرد که موجب افزایش فروش و سود شما می‌شود.

مجموعه استودیو فهار یکی از برترین مجموعه‌های طراحی و چاپ بسته بندی در کشور است که می‌توانید سفارش طراحی بسته بندی در تهران و دیگر شهرهای کشور را به راحتی به صورت آنلاین و غیر حضوری به تیم مجرب این مجموعه بسپارید. طراحان استودیو فهار جذاب‌ترین و بهترین طرح‌ها را برای محصول شما اجرا می‌کنند.

سفارش طراحی بسته بندی در تهران
نمونه کار طراحی بسته بندی خرما اصل بم

سفارش طراحی بسته بندی در تهران

شرکت‌ها و مجموعه‌های زیادی هستند که سفارش طراحی بسته بندی و طراحی کارتن در تهران را انجام می‌دهند اما شما باید به دنبال بهترین شرکت‌ های طراحی بسته بندی باشید تا بتوانید متفاوت‌تر از دیگر برندها بدرخشید. بسته بندی انعکاسی از حسن توجه شما به مخاطبانتان است. باید زیبا، متفاوت، کاربردی و ایمن طراحی شود. مجموعه استودیو فهار به عنوان یکی از شرکت های طراحی بسته بندی در تهران به صورت حرفه ای و طبق استانداردها بهترین بسته بندی را برای شما طراحی می‌کند.

پیش از انتخاب نوع و طرح بسته بندی، می‌توانید از مشاوره رایگان کارشناسان استودیو فهار هم کمک بگیرید تا بتوانید یک طرح و بسته بندی ایده آل متناسب با نوع محصول و حوزه فعالیتتان انتخاب کنید.

بهترین شرکت طراحی بست بندی در تهران
نمونه کار طراحی جعبه و بسته بندی زعفران قربان زاده – 250گرمی

بهترین شرکت طراحی بسته بندی در تهران

به جرات می‌توان گفت استودیو فهار یکی از بهترین شرکت‌ های طراحی بسته بندی در تهران است که می‌توانید با خاطری آسوده طراحی بسته بندی صادراتی محصولات خود را هم به آن بسپارید.  چرا که کلیه طراحی‌های خود را متناسب با نوع مصرفی محصول، نحوه نگهداری آن و همچنین استانداردهای تعریف شده انجام می‌دهد.

حتی این امکان هم برای مشتریان وجود دارد تا بتوانند طرح و ایده ذهنی خود را در خصوص طراحی جعبه در تهران با طراح در میان بگذارند تا طرحی متناسب با نیاز برند شما اماده کنیم.

چرا طراحی و چاپ بسته بندی در تهران مهم است؟
طراحی بسته بندی چای کوروش

چرا طراحی و چاپ بسته بندی در تهران مهم است؟

رقابت در پایتخت بسیار بیشتر از چیزی است که در شهرستان‌ها وجود دارد. به همین خاطر برای متمایز شدن از رقبا و همکاران خود باید روی طراحی و چاپ بسته بندی کارتن و جعبه سرمایه گذاری کنید. اما در پاسخ به این سوال که چرا طراحی و چاپ بسته بندی در تهران مهم است؟ می‌توان به نکات دیگری هم اشاره کرد. برخی از این نکات عبارتند از:

  • موجب شناسایی برند شما می‌شود.
  • یک تبلیغ رایگان برای جذب خریدار و افزایش فروش است.
  • اعتماد مشتریان را جلب می‌کند.
  • حین انبار داری، حمل و جابه جایی محصول و.. از آن محافظت می‌کند.
  • رقابت پذیری شما در بازار را افزایش می‌دهد.
  • هزینه‌های شما را کاهش خواهد داد.
نکات مهم طراحی بسته بندی در تهران
نمونه کار طراحی بسته بندی حبوبات سپندین

نکات مهم طراحی بسته بندی در تهران

طراحی بسته بندی در تهران باید بتواند مطابق با نیاز و سلیقه مشتری باشد. در برخی اوقات نیاز به طراحی جعبه بسته بندی دارید و یا در مواردی دیگر طراحی کارتن در تهران برای مشتری از اهمیت بیشتری برخوردار است. به همین خاطر شما باید با نظر مشتریان خود آشنا باشید. به این منظور از نظر روانشناسی و امار موجود در بازار باید تمامی جنبه‌های طراحی را بررسی کنید.

جدای از آن یک سری استانداردها هم تعریف شده است که برای داشتن طراحی حرفه ای باید آنها را رعایت کنید. قیمت طراحی بسته بندی با توجه به این نکات و همچنین رعایت استانداردها متغییر خواهد بود. از  نکات مهم طراحی بسته بندی در تهران که باید به آنها توجه کنید، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • انتخاب مواد مناسب: برای طراحی بسته بندی در تهران، باید از مواد با کیفیت و مناسب استفاده کرد. این مواد باید مقاوم در برابر ضربه، خراشیدگی و آسیب‌های دیگر باشند. این موضوع در طراحی جعبه در تهران اهمیت بیشتری دارد چرا که استفاده از مواد نامرغوب موجب پایین آمدن کیفیت بسته بندی می شود.
  • توجه به جذابیت: شرکت طراحی بسته بندی باید طراحی‌های جذاب و جالب اماده کند تا مشتریان را به خود جذب نماید. این طرح‌ها باید با رنگ‌های جذاب، نمادهای شناور و نوشتار مناسب همراه شوند.
  • سادگی استفاده: چگونگی استفاده از بسته بندی، مسئله مهم دیگری است که در طراحی باید لحاظ شود. چگونه کاربران به سادگی و با حفظ کیفیت، به محتویات داخل بسته بندی دست پیدا کنند؟ در طراحی کارتن در تهران این امر بسیار مهم است.
  • حفاظت از محصول: همچنین در طراحی بسته بندی، حفاظت از محصول نیز مهم است. بسته بندی باید به گونه ای باشد که محصول در برابر ضربه، رطوبت و دما حفظ شود.
  • توجه به نیاز مشتریان: در طراحی بسته بندی در تهران، باید به نیاز مشتریان توجه کنید. برخی از این نیازها شامل اندازه، شکل و وزن بسته بندی است.
  • قابل حمل: بسته بندی باید قابل حمل باشد و به راحتی بتوان آن را جابه جا کرد. این نکته را باید در طراحی جعبه در تهران که یک شهر و شلوغ و پر رفت و آمد است در نظر گرفت.
  • قابل بازگشت: در صورت لزوم، بسته بندی باید قابل بازگشت باشد تا کاربران در صورت نارضایتی، آن را به فروشگاه بازگردانده و پول خود را دریافت کنند. (البته این گزینه برای بسته بندی تمامی محصولات صدق نمی‌کند.)
مزایای طراحی و چاپ بسته بندی در تهران
طراحی بسته بندی کیسه زباله مخصوص شرکت آذران

مزایای طراحی و چاپ بسته بندی در تهران

چاپ و طراحی بسته بندی در تهران برای ارائه محصول الزامی است. هرچه بهینه‌تر و هوشمندانه‌تر انجام شود، فروش محصول شما هم بیشتر خواهد بود. افزایش فروش تنها یکی از مزیت‌های طراحی و چاپ بسته بندی است. از دیگر مزایای ان می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • رایگان تبلیغ می‌کنید

دیگر قرار نیست برای جلب توجه مشتریان، یک بنر طراحی کنید و ان را روی قفسه فروشگاه‌ها بگذارید. مشتریان شما با دیدن بسته بندی برند شما را می‌شناسند و می‌توانند از دیگر محصولات موجود در قفسه آن را تشخیص دهند.

  • کیفیت محصول خود را تضمین می‌کنید

با وجود یک بسته بندی ایده ال و زیبا دیگر عوامل محیطی و الودگی ها با محصول شما در تماس نخواهند بود و هیچ خطری برای آن ندارند. یک بسته بندی مناسب بهداشت و سلامت محصول شما را تضمین می‌کند.

  • هویت برند خود را ارتقا خواهید بخشید

طراحی و چاپ بسته بندی در تهران باعث تقویت هویت و شناساندن برند شما به مخاطبان می‌شود. در نتیجه همه افراد با یک تم رنگی یا یک بسته بندی مخصوص شما را به خاطر خواهند آورد.

4.3/5-(29امتیاز)

مطالب مشابه