طراحی بسته بندی و جعبه خمیر دندان به همراه قیمت

طراحی لیبل بسته بندی و جعبه خمیر دندان

خمیردندان ها به تنهایی و با بسته بندی تیوپی به فروش نمیرسند. برای آنکه ظاهری ایده آل و بهداشتی داشته باشند و همچنین حمل و نگهداری آن اسان باشد، معمولا از جعبه های متنوعی برای طراحی بسته بندی خمیر دندان استفاده می شود. این بسته بندی ها امروزه نقش فراتری از حفاظت دارند و یک عنصر مهم در تبلیغات به شمار  می روند. شما می توانید با طراحی جعبه خمیردندان جذاب، فروش خود را چند برابر کنید.

تاثیر طراحی بسته بندی و لیبل خمیر دندان در فروش

طراحی بسته بندی خمیر دندان اهمیت بسیار زیادی در فروش و برندینگ این محصول دارد. طراحی لیبل خمیر دندان باعث جذب توجه مشتریان می‌ شود. اگر طراحی جلد و تیوب خمیردندان مناسب و جذاب باشد، توجه مشتریان را به راحتی جلب می کند.

طراحی ليبل خمير دندان به صورت صحیح، تغییرات روان ‌شناسي قابل توجهي را در ذهن مصرف کننده ايجاد مي کند. چیدمان مناسب المان های گرافيکی، استفاده از رنگ های مناسب و نوع قالب گيري صفحات ليبل  همگام با نام تجاري، ساختار بسته بندي و نوع قالب گيري آن، مي تواند احساسات و ارزش هاي خاصي را در مخاطب هدف شما ایجاد کند. به عنوان مثال، طراحی جعبه خمیر دندان با رنگ های روشن و شاداب می ‌تواند حس خوشحالی و انرژی را در مصرف کننده القا کند.

بازار خمیر دندان پر از رقابت است و بسته بندی و لیبل منحصر به فرد می ‌تواند به برجسته شدن برند شما در مقابل رقبا کمک کند. طراحی منحصر به فرد باعث تمایز شما از سایر برندها می ‌شود به همنی خاطر نباید طراحی بسته بندی محصول خود را دست کم بگیرید و این کار را به یک تیم حرفه ای و متخصص بسپارید. یک طراحی بسته بندی خمیردندان حساب شده و حرفه‌ای، این پیام را به مشتریان شما می دهد که شما یک برند مطمئن و قابل اعتماد هستید.

طراحی جعبه خمیر دندان

طراحی جعبه خمیر دندان

جعبه خمیر دندان یک پوشش محافظتی است که از خمیردندان در برابر هرگونه آلودگی و تغییرات محیطی محافظت می کند و حفظ بهداشت و سلامت محصول را تضمین می نماید. اهمیت نوع جعبه بسته بندی خمیردندان می تواند به اندازه نوع طراحی جعبه لوازم یدکی مهم باشد. بسته بندی باید ضدآب باشد تا از تغییر شکل، جذب رطوبت و نفوذ مواد خارجی جلوگیری شود. اما این تنها فاکتوری نیست که باید به آن توجه کنید، بلکه موارد دیگری هم وجود دارد که از مهم ترین موارد در طراحی جعبه خمیردندان عبارتند از:

  • جنس جعبه ها

بسته بندی خمیر دندان باید استحکام فیزیکی مناسب داشته باشد تا در هنگام حمل و نقل، نگه ‌داری در فروشگاه ‌ها و استفاده توسط مصرف‌کننده آسیب نبیند. این موضوع در طراحی بسته بندی حیوانات نیز از اهمیت زیادی برخوردار است. بسته بندی باید مقاوم در برابر ضربه، فشار و تغییرات دما باشد. طراحی جعبه خمیر دندان باید با توجه به ویژگی های بسته بندی آن صورت گیرد.

تمامی این ویژگی ها به جنس جعبه خمیردندان بستگی دارد. این جعبه ها از جنس کاغذ، مقوا و… تولید می شوند و هرچه استحکام بیشتری داشته باشند، قیمت آن ها بیشتر خواهد بود. معمولا از جعبه های مقاوم برای محصولات صادراتی استفاده می شود.

  • سادگی استفاده

بسته بندی خمیر دندان باید به راحتی باز و بسته شود. قابلیت باز و بسته شدن آسان، قابلیت استفاده از کل محتویات بسته بندی و عملکردهای خاص مانند: پوشش‌دهی به همراه زیبایی ظاهری جزو فاکتورهای مهمی است که در زمان طراحی لیبل خمیر دندان یا طراحی لیبل شامپو و هر محصول مراقبتی و بهداشتی دیگری باید به آن توجه کرد.

  • جذابیت و تاثیرگذاری

 بسته بندی خمیر دندان باید جذاب و تاثیرگذار باشد تا به عنوان یک عامل فروش قوی عمل کند. همین جذابیت و تاثیرگذاری در طراحی بسته بندی نبات باعث می شود تا توجهات بیشتری به آن جلب شود. طراحی منحصر به فرد، انتخاب رنگ ‌های جذاب و استفاده از تصاویر و الگوهای خاص باعث می شود یک بسته بندی موثر داشته باشید. البته در زمان طراحی بسته بندی خمیردندان باید طرحی متناسب با طرح تیوپ خمیردندان انتخاب کنید تا هماهنگ با یکدیگر باشد.

قیمت طراحی بسته بندی خمیر دندان

قیمت طراحی بسته بندی خمیر دندان

برای هر محصول قیمت طراحی بسته بندی متفاوت است. قیمت طراحی بسته بندی خمیر دندان با توجه به سبک و طرح انتخابی شما تعیین می شود. در کنار آن عوامل دیگری هم هستند که باعث تغییر این قیمت می شوند و از بین آن ها می توان به دستمزد طراح، ابعاد و اندازه، جزئیات طرح، تغییر رنگ و اصلاحیه ها و… اشاره کرد. استودیو فهار با تیم متخصص و باتجربه خود جذاب ترین طراحی های بسته بندی را با مناسب ترین قیمت برای شما انجام می دهد.

انواع بسته بندی های خمیردندان

تنوع بسته بندی های خمیر دندان برخلاف تصور عام بسیار زیاد است. هر یک از این بسته بندی ها برای استفاده در شرایط خاصی مناسب هستند. از انواع بسته بندی های خمیردندان می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تیوپی
این خمیردندان ها به شکل تیوپ هستند و جنس تیوپ ها از آلومینیوم یا پلاستیک می باشد که مقاومت بالایی دارند. طراحی جلد و تیوب خمیردندان در بیشتر دیده شدن محصول تاثیر بسزایی دارد.
  • باکس
باکس یا جعبه ها نوع دیگری از بسته بندی خمیردندان هستند که بیشتر برای استفاده روزمره در منازل به کار گرفته می شود. طراحی لیبل خمیر دندان در این نوع بسته بندی ها بسیار مهم است.
  • پلاستیک
بسته بندی های پلاستیکی در ابعاد کوچک هستند و تنوع شکل زیادی هم دارند. معمولا برای استفاده در هتل و بهداشت و در طول سفر مناسب می باشند.
  • پک

این نوع بسته بندی توسط برندهای تولید کننده برای صرفه جویی در زمان و هزینه مشتریان طراحی می شود که دارای چند خمیردندان در یک بسته بندی است و جنس آن ممکن است از مقوا و کاغذ یا هم پلاستیک باشد.

نکته مهم: چنانچه بسته بندی خمیردندان از جنس پلاستیک باشد نیاز به طراحی لیبل خواهید داشت. سفارش لیبل چسبی با توجه به ساختار و مشخصاتی که دارد بهترین گزینه برای چنین محصولاتی خواهد بود.

نکات مهم در طراحی لیبل خمیر دندان

نکات مهم در طراحی لیبل خمیر دندان

از مهم ترین نکاتی که در زمان طراحی لیبل خمیر دندان باید به آن توجه کنید، درج اطلاعات صحیح و مفید روی بسته بندی است. این اطلاعات شامل مواد تشکیل دهنده و ترکیبات خمیردندان، تاریخ تولید و انقضا، برند سازنده، نحوه نگهداری، روش استفاده و… می باشد. این اطلاعات برای مصرف کنندگان درج می شود تا بتوانند به راحتی از محصول شما استفاده کنند.

نمونه طراحی بسته بندی خمیردندان

طراحی بسته بندی خمیر دندان متنوعی وجود دارد و انتخاب آن بستگی به تم رنگی برند شما، هویت بصری و در نهایت سلیقه شما خواهد داشت. می توانید با بررسی نمونه طراحی جعبه خمیر دندان انجام شده برای انواع خمیردندان ها و محصولات مشابه، از آنها ایده بگیرید و یک طراحی خلاقانه انتخاب کنید.

جمع بندی

طراحی جعبه خمیر دندان این قدرت را دارد که بتواند فروش شما را چند برابر کند. با افزایش فروش سود بیشتری نصیب شما می شود و می توانید حسابی بازار را دست بگیرید. به این منظور باید یک طراحی همه فن حریف و زیبا داشته باشید. ما در مجموعه استودیو فهار زیباترین طراحی ها را با در نظر داشتن استانداردهای تعیین شده برای شما اجرا می کنیم. می توانید با خاطری آسوده سفارش خود را ثبت کنید و صاحب یک بسته بندی شکیل و منحصر به فرد شوید.

4.1/5-(9امتیاز)

مطالب مشابه