مزایای طراحی لیبل حرفه ای قوطی رنگ و نکات مهم در طراحی

طراحی لیبل قوطی رنگ
نمونه کارهای طراحی بسته بندی و لیبل رنگ

رنگ ها یکی از خاص ترین محصولات صنعتی هستند که یک تبلیغات قدرتمند می تواند تاثیر فوق العاده ای در میزان فروش آن داشته باشد. یکی از ساده ترین روش های تبلیغاتی و همچنین افزایش فروش آن، طراحی لیبل قوطی رنگ است. از آنجایی که رنگ ها تنوع بسیار بالایی دارند دست شما برای طراحی های جذاب و استفاده از رنگ ها باز است و می توانید خلاقانه ترین طرح ها را انتخاب کنید.

خدمات تخصصی

استـــودیو فهـــار

اما نکته قابل توجه این است که شما باید یک طرح ثابت در طراحی بسته بندی قوطی رنگ داشته باشید که بتوانید آن را برای تمامی قوطی ها استفاده کنید و تنها رنگ آن با رنگ داخل قوطی تغییر پیدا می کند. استودیو فهار یکی از بهترین شرکت های طراحی بسته بندی ایران است که با بررسی محصولات شما و نوع بسته بندی، بهترین طراحی ها را برای شما اجرا می کنند.

ضروریت طراحی لیبل برای قوطی رنگ

طراحی لیبل برای قوطی رنگ جزو نیازهای اولیه بسته بندی است. این لیبل ها علاوه بر اینکه به مشتریان کمک می کنند تا محصول را شناسایی کنند، همچنین اطلاعات مهم درباره محصول را نشان می دهند. مخاطب شما می تواند به راحتی با بررسی طرح لیبل سطل رنگ متناسب با نیاز خود را انتخاب و خریداری نماید.

ضروریت طراحی لیبل برای قوطی رنگ
نمونه کار طراحی لیبل رنگ باران

طراحی لیبل قوطی رنگ به مشتریان کمک می کنند تا قوطی رنگ را به سادگی شناسایی کرده و با سایر محصولات تفکیک کنند. در نتیجه فروش و شهرت برند شما بیشتر خواهد شد. لیبل ها می توانند به عنوان ابزاری برای تبلیغات و بازاریابی استفاده شوند. طراحی جذاب و خلاقانه لیبل ها ممکن است به نظر مشتریان جذاب بوده و آنها را به خرید قوطی رنگ شما ترغیب کند.

نکات مهم در طراحی لیبل قوطی رنگ 

در طراحی لیبل، باید قوانین و مقررات مربوط به بسته ‌بندی و برچسب‌گذاری را رعایت کنید و یک سری اطلاعات هم روی لیبل محصولات خانگی و صنعتی درج نمایید. قوطی های رنگ نیز از این ماجرا مستثنی نیستند. علاوه بر درج اطلاعات کاربردی یک سری  نکات دیگر هم وجود دارد که در طراحی لیبل باید مد نظر قرار دهید که از مهم ترین ان ها عبارتند از:

  • انتخاب رنگ مناسب
طراحی لیبل قوطی رنگ باید متناسب با محتوای داخل قوطی باشد و جذابیت و ظاهر خوبی را نشان دهد. طراحی لیبل سطل رنگ
  • استفاده از فضای کافی

 لازم است در طراحی لیبل قوطی رنگ، فضای کافی برای نام محصول، شرکت سازنده، تاریخ انقضاء، لوگو و تصویر و سایر اطلاعات مورد نیاز در نظر گرفته شود. فرقی نمی کند چه نوع لیبل برای بسته بندی قوطی و سطل رنگ انتخاب کرده اید، در هر صورت باید این نکته را رعایت کنید.

  • استفاده از فونت مناسب
باید از فونت‌ های مناسب و خوانا در طراحی لیبل قوطی رنگ استفاده شود. فونت ‌ها باید به صورت واضح و قابل خواندن باشند تا اطلاعات به درستی به مخاطبان منتقل شود.
  • استفاده از تصاویر و آیکون ‌های مناسب

 استفاده از تصاویر و آیکون‌ های مناسب در طراحی لیبل قوطی رنگ می ‌تواند لیبل را جذاب ‌تر کند و به خوانایی آن کمک کند. اما باید مراقب باشید که تصاویر و آیکون  ‌ها از کیفیت مناسب برخوردار باشند و با محتوای قوطی همخوانی داشته باشند. کیفیت تصاویر رابطه مستقیمی با نوع لیبل هم دارند؛ برای مثال: در طراحی لیبل متالایز تصاویر براق هستند و کیفیت بیشتری دارند.

نمونه طراحی قوطی و لیبل رنگ

نمونه طراحی قوطی و لیبل رنگ

برای طراحی لیبل سطل رنگ و قوطی آن می توانید از انواع لیبل ها استفاده کنید. طراحی لیبل پشت چسب دار یکی از رایج ترین آن ها است که امروزه در محصولات پر فروش بازار هم شاهد آن هستیم. شما با بررسی محصولات پر فروش بازار، نظر کاربران و همچنین سلیقه و خلاقیت خودتان می توانید یک طراحی بی نظیر و چشمگیر برای محصولات خود انتخاب کنید.

ایده و الهام گرفتن از محصولات و بسته بندی های رقبا باعث می شود تا بتوانید یک طراحی لیبل قوطی رنگ شیک و بدون ایراد داشته باشید. می توانید در ادامه نمونه طرح لیبل قوطی رنگ را که توسط تیم حرفه ای و باتجربه استودیو فهار انجام شده است ببینید تا بتوانید به راحتی از بین آن ها انتخاب کنید و با ایده ذهنی خود ترکیب کنید تا به یک خروجی خاص و منحصر به فرد برسید.

جمع بندی

لیبل و طراحی آن نشان از کیفیت کار شما دارد. هرچه این طراحی خارق العاده و جذاب باشد، اعتبار برند شما را افزایش می دهد. از این رو باید طراحی لیبل قوطی رنگ را به یک تیم حرفه اب بسپارید. این طراحی یک سرمایه گذاری است که اگر به درستی انجام شود می تواند سود شما را از فروش محصولاتتان چند برابر کند و بتوانید بازار را در دست بگیرید.

4.8/5-(22امتیاز)

مطالب مشابه